haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
gelukkig ik kan ze dus met een gerust hart op de BBQ pleuren..quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Rhesusapen die besmet zijn met het nieuwe coronavirus, krijgen de ziekte niet opnieuw. Dat is een bemoedigende conclusie van onderzoek uit Peking.
https://www.telegraaf.nl/(...)-genezing-van-corona![]()
Jijp, kan je gewoon doen aKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen aapjes meer??quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja die leveren niet meer toch?
Zo jammer![]()
Waarom?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat die idd een burnoutje heeft opgelopen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zal er meer aan de hand zijn dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En het is een VVD'er, en als VVD'er hoor je er tegenwoordig écht niet meer bij als je niet een keertje afgetreden bent natuurlijk. Dan sta je gewoon voor lul op de partijborrel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lolquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En het is een VVD'er, en als VVD'er hoor je er tegenwoordig écht niet meer bij als je niet een keertje afgetreden bent natuurlijk. Dan sta je gewoon voor lul op de partijborrel.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En het is een VVD'er, en als VVD'er hoor je er tegenwoordig écht niet meer bij als je niet een keertje afgetreden bent natuurlijk. Dan sta je gewoon voor lul op de partijborrel.
Geen idee, die man trekt het gewoon niet. Best wel zielig voor hem, maakt zich er erg druk om. Zag je van de week al, zware kutbaan iddquote:![]()
Die is elke avond..quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En het is een VVD'er, en als VVD'er hoor je er tegenwoordig écht niet meer bij als je niet een keertje afgetreden bent natuurlijk. Dan sta je gewoon voor lul op de partijborrel.![]()
Ja best wel heel verantwoordelijk ook momenteelquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geen idee, die man trekt het gewoon niet. Best wel zielig voor hem, maakt zich er erg druk om. Zag je van de week al, zware kutbaan iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Traag weer he, en quote is helemaal weer een rampquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen last, denk door abbo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Traag weer he, en quote is helemaal weer een ramp![]()
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Traag weer he, en quote is helemaal weer een rampZonder wrijving geen glans![]()
Maar je, ze zijn er mee bezig, we moeten geduld hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wilders is boos
Wilders wil niet dat nog meer mensen ziek worden. Hij wil het niet, hij wil het niet
Ja leuk maar ook hij voorkomt dat nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
Wilders wil niet dat nog meer mensen ziek worden. Hij wil het niet, hij wil het nietZonder wrijving geen glans![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |