Eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
Wat zijn jullie toch altijd vermoeiend bezig in COR.
Dat je niet moe wordt van jezelf.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
Sorry @:maxi-mus
Jij bent wel braaf hoor!!
Jammer dat je geen gebruik maakt van braafhondje.gif.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
Sorry @:maxi-mus
Jij bent wel braaf hoor!!
Huh, de nacht is dicht toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft nog gepost in MUZ (diep in de nacht)
Nog altijd geen klachten, maar 30% van de patienten is asymptomatic dus de kans is aanwezig dat ik het al heb gehad.quote:
haha nee, ik post daar nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij al wat notes gescoord in COR?
[ afbeelding ]
Hoe zit dat precies maat? 80% krijgt milde klachten, en 30% daarvan (dus de nieuwe 100%) is asymptomatic?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd geen klachten, maar 30% van de patienten is asymptomatic dus de kans is aanwezig dat ik het al heb gehad.
hoe weten ze die 30%?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd geen klachten, maar 30% van de patienten is asymptomatic dus de kans is aanwezig dat ik het al heb gehad.
Stond op Twitterquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe weten ze die 30%?
zeker in NL kunnen ze dat niet zeggen, want niemand wordt getest
Bij die 80% zitten de asymptomatic niet inbegrepen. Die testen wij niet. In sommige landen doen ze dat wel. Daarom krijg je bij Zuid-Korea bijvoorbeeld een heel bijzondere verdeling over de leeftijden:quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe zit dat precies maat? 80% krijgt milde klachten, en 30% daarvan (dus de nieuwe 100%) is asymptomatic?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe weten ze die 30%?
zeker in NL kunnen ze dat niet zeggen, want niemand wordt getest
Niet in Nederland, maar wel in het buitenland.quote:
Aha. Een beetje duiding bij cijfers is wel zo handig inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij die 80% zitten de asymptomatic niet inbegrepen. Die testen wij niet. In sommige landen doen ze dat wel. Daarom krijg je bij Zuid-Korea bijvoorbeeld een heel bijzondere verdeling over de leeftijden:
[ afbeelding ]
Die 30% is dus extra. En deze mensen hebben maar de helft minder kans om andere mensen te infecteren tov mensen met symptomen. Al doen we in Nederland net alsof dat niet zo is.
Het topic 'wie overlijdt er in 2020' kan wel wat extra posts gebruiken in deze tijd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al een 'Raad hier welke BN'ers er Corona krijgen'-topic? @:onlogisch
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, die heeft ook vrij veel andere kwaaltjes.
Beetje macaber dat @onlogisch zoveel lol altijd heeft om te voorspellen wie er in het jaar doodgaan, om vervolgens juichend zijn punten binnen te halen als er daadwerkelijk iemand omvalt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al een 'Raad hier welke BN'ers er Corona krijgen'-topic? @:onlogisch
Eens. Wat een debiel is dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had de primeur liever aan Freek gegeven eigenlijk.
Eens. Wat een debiel is dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje macaber dat @:onlogisch zoveel lol altijd heeft om te voorspellen wie er in het jaar doodgaan, om vervolgens juichend zijn punten binnen te halen als er daadwerkelijk iemand omvalt.
@onlogisch krijgt het wel zwaar want sinds dit jaar heeft een slimmerik allerlei 95+ers genomineerd met een zwakke gezondheid.quote:
Gekekenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kut. Gelachen om een post van @:Caland in het Corona topic.
Ik heb me er al mentaal op voorbereid dat we veel mensen gaan verliezen. Als dit voorbij is, zal iedereen iemand kennen, dan wel via via, die is overleden aan Covid-19.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:04 schreef fetX het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik moet lachen om Youp.
Bespaar wel wat met dat thuiswerken, normaal plunder ik de kantine altijd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:24 schreef fetX het volgende:
Twee broodjes kaas en tweemaal ei uit het vuistje.
Niets mis mee.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:04 schreef fetX het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik moet lachen om Youp.
Alsnog weet ik voor 15e per dag inkopen te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bespaar wel wat met dat thuiswerken, normaal plunder ik de kantine altijd.
Dat wc-papier is niet gratis hé.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsnog weet ik voor 15e per dag inkopen te doen.
Belachelijk
Dankzij jou heb ik 22/11/1963 van Mr. King nog niet gelezen en op de stapel voor 2021 gelegd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat ik met thuiswerk nog maar 2 a 3 keer koffie drink, terwijl dat op m'n werk 7 tot 10 keer was.
Dit ter info.
omdat je het nu zelf moet betalen hequote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat ik met thuiswerk nog maar 2 a 3 keer koffie drink, terwijl dat op m'n werk 7 tot 10 keer was.
Dit ter info.
Wat heb ik daarover gezegd dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik 22/11/1963 van Mr. King nog niet gelezen en op de stapel voor 2021 gelegd.
Bloedlul.
Je hebt het volledige plot verklapt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb ik daarover gezegd dan?
Prima boekje hoor.
Alleen het einde is kut
Dat klinkt niet als iets dat ik zou doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je hebt het volledige plot verklapt.
Voor mij hetzelfde. Prima toch? Teveel koffie is niet goed voor je (volgens mijn goede vriend @KingRoland )quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef GGMM het volgende:
Dit ter info.
Dat is gewoon gelul. Zoals eigenlijk met alles wat hij zegt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Prima toch? Teveel koffie is niet goed voor je (volgens mijn goede vriend @:kingroland )
Wat loop jij toch te zeiken met je alfabetische volgorde johquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:58 schreef Zipportal het volgende:
COR / Welke winkels zijn dicht verzameltopic
Paul gaat een winkel noemen en dan ook niet zijn eigen OP updaten. Goeiste TS. Ook een andere mod mocht de winkels in alfabetische volgorde zetten.
Ik wil je toch verzoeken om het dit jaar nog te lezen, ook als je het plot weet is het een prima boekje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik 22/11/1963 van Mr. King nog niet gelezen en op de stapel voor 2021 gelegd.
Bloedlul.
Vond je het einde niet een beetje goedkoop?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil je toch verzoeken om het dit jaar nog te lezen, ook als je het plot weet is het een prima boekje.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat loop jij toch te zeiken met je alfabetische volgorde joh
Jij bent ook een autist af en toe hoor
Dat boek is wel een beetje als een wip met de moeder van @onlogisch . Je leent het van iemand, hebt er best wel wat plezier mee maar op het laatst ben je er helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond je het einde niet een beetje goedkoop?
Oh hij is gered, ga terug naar de toekomst oh nee kan niet helaas! Hele boek voor niks geweest.
wtf joh
Ik vind dit maar een matige moedergrap. Sorry user @maxi-musquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boek is wel een beetje als een wip met de moeder van @:onlogisch . Je leent het van iemand, hebt er best wel wat plezier mee maar op het laatst ben je er helemaal klaar mee.
Ik twijfelde er ook erg over.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een matige moedergrap. Sorry user @:maxi-mus
Jij hebt nu een GROOT PROBLEEM. @KingRoland bidt niet meer voor jou.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul. Zoals eigenlijk met alles wat hij zegt.
Ook die vond ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat je mijn grapje in COR leuker vindt. @:caland
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook die vond ik niet zo leuk.
Jij krijgt van mij een uur lang een grappenverbod!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boek is wel een beetje als een wip met de moeder van @:onlogisch . Je leent het van iemand, hebt er best wel wat plezier mee maar op het laatst ben je er helemaal klaar mee.
Goede tip, ik ga mijn Belgische collega's nu lastigvallen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gifje is ook al beschikbaar in teams allen.
Was je nog terug in NL gekomen eigenlijk?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goede tip, ik ga mijn Belgische collega's nu lastigvallen.
Niet sinds vorige week. Misschien komend weekend weer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Was je nog terug in NL gekomen eigenlijk?
Word.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:51 schreef Elan het volgende:
FB / Waarom word het ESF subforum niet gesloten?
@:GGMM
Wordquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:31 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Nu het ESF definitief niet doorgaat kan dat subforum meteen worden gesloten.
Dit zal de servers van Fok ook extra capiciteit geven in deze tijd.
AUB ESF subforum z.s.m. sluiten
Oh, toch niet gegaan dus. Dacht dat je wou gaan ivm lockdown.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet sinds vorige week. Misschien komend weekend weer.
Bedanktquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:51 schreef Elan het volgende:
FB / Waarom word het ESF subforum niet gesloten?
@:GGMM
Ik ben wel vanuit Brussel naar het noorden gegaan, zodat ik nog voor een eventuele lockdown bij de kinderen ben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh, toch niet gegaan dus. Dacht dat je wou gaan ivm lockdown.
Wat ben je toch een verstandige manquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben wel vanuit Brussel naar het noorden gegaan, zodat ik nog voor een eventuele lockdown bij de kinderen ben.
Net in een call gezeten met collega's in Granada, die mogen het huis niet eens uit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verstandige man
Nee, wel ELF.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En FEE?
Moeten we al vrezen voor FEE?
Wat een waardeloos subforum was dat zeg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En FEE?
Moeten we al vrezen voor FEE?
Gedraag je niet zo als een wijf johquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat doe je kortaf.
Ik zal wel even koffie voor je zetten zo
Jammer dat je FEE niet leuk vond. Hopelijk valt FEE dit jaar bij jou meer in de smaak. De feestdagen kunnen erg leuk zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een waardeloos subforum was dat zeg.
Met hopelijk wat betere moderators dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat je FEE niet leuk vond. Hopelijk valt FEE dit jaar bij jou meer in de smaak. De feestdagen kunnen erg leuk zijn.
Ik zie dit niet als uitdaging. Ik hoop vooral dat hij het dit jaar leuker gaat hebben in FEE. Het zou een subforum voor iedereen moeten zijn.quote:
Daar ga ik niet over, maar daar vind ik ook wel wat van ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met hopelijk wat betere moderators dan.
FEE is meer iets voor Haags. (lol)quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dit niet als uitdaging. Ik hoop vooral dat hij het dit jaar leuker gaat hebben in FEE. Het zou een subforum voor iedereen moeten zijn.
Ik heb er niet één keer gekeken moet ik eerlijk bekennen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dit niet als uitdaging. Ik hoop vooral dat hij het dit jaar leuker gaat hebben in FEE. Het zou een subforum voor iedereen moeten zijn.
Over en klaarquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Kijk mr moraalridder gewoon sluiten die handel
ESF over en klaar
Je verzoek om @Flippiee te vervangen geldt nog steeds?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over, maar daar vind ik ook wel wat van ja.
@GGMM mag ik als mod 'Tyf een end op' zeggen tegen deze debiel?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
ESF over en klaar
Ga je gang!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
@:ggmm mag ik als mod 'Tyf een end op' zeggen tegen deze debiel?
Tyf een end op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
ESF over en klaar
TYF OP GEKquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
ESF over en klaar
Nooit geweten dat scrummie een homofiel met HIV is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
Als je aan het ESF komt kom je aan scrummie
Ga janken in COR mattiequote:
Ik word weer gedemoniseerd!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verzoek om @:flippiee te vervangen geldt nog steeds?
Niemand vraagt om je mening.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ga janken in COR mattie
Ik denk mee met fok en kom met praktische oplossingen om de server te redden
Dit lijkt me een pleonasme.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat scrummie een homofiel met HIV is.
Rustaaaaaggggquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Niemand vraagt op je mening.
Flikker gewoon op teringdebiel.
Wajoh deze kaulo hardquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat scrummie een homofiel met HIV is.
Op je meningquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Niemand vraagt op je mening.
op je meningquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Niemand vraagt om je mening.
Ben jij Brian van de gouden kooi?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Niemand vraagt om je mening.
Afgelopen jaar gewoon serieus niet. Dit stelt me erg teleur.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er niet één keer gekeken moet ik eerlijk bekennen.
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was wel een leuke tijd bij de Hitlerjugend.
Wel meteen een kwaliteitspost zie ik wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Afgelopen jaar gewoon serieus niet. Dit stelt me erg teleur.
2018 wel
[..]
Als ik die boy zie moet ik meteen denken aan 1992-1993 trok ik samen met Frits de hele Lijnbaan leeg gouwe tijdenquote:
In 1992-1993 trok je moeder klanten om je luiers te kunnen betalen, halve zool.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Als ik die boy zie moet ik meteen denken aan 1992-1993 trok ik samen met Frits de hele Lijnbaan leeg gouwe tijden
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In 1992-1993 trok je moeder klanten om je luiers te kunnen betalen, halve zool.
GOEIEMORGEN ZEG!!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:23 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
In 1993 heb ik jou gemaakt samen met je moeder long dick style
19-03-2020 | 14.25quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:25 schreef Caland het volgende:
Vandaag van 9 tot 21 werken
Hoe kom ik deze dag door jongens
beetje trollen in cor?
Tilburg 119 - 113 Breda, jeetje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Afgelopen jaar gewoon serieus niet. Dit stelt me erg teleur.
2018 wel
[..]
Is dat veel of weinig?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
19-03-2020 | 14.25
18 patiënten overleden, 409 nieuwe patiënten, in totaal 2460 positief geteste personen
Erg mooi.
Modjes zijn daar al net zo overspannen als Bruins.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:25 schreef Caland het volgende:
beetje trollen in cor?
Netflix?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:25 schreef Caland het volgende:
beetje trollen in cor?
Meh.quote:
Coronahoofdstad!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tilburg 119 - 113 Breda, jeetje.
Ah ok sterkte, ik ben voor 2 klanten tegelijk ingebeld in calls en kan tegelijkertijd hier nog rondhangen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh.
Het is denk ik nog nooit zo druk geweest op onze afdeling als de laatste 2 dagen. Pauze bijna voorbij.
Maak er gevulde eitjes van.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Hmm
Ik ben blijkbaar mijn eieren vergeten, het water was helemaal verdampt. Kan ik die nog eten?
Tijd om een nieuwe eierkoker te halen. TERINGZOOI
Dit gaat wel redelijk hard zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
19-03-2020 | 14.25
18 patiënten overleden, 409 nieuwe patiënten, in totaal 2460 positief geteste personen
Erg mooi.
het geel zal een beetje blauw zijn maar het eiwit moet gewoon nog kunnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Hmm
Ik ben blijkbaar mijn eieren vergeten, het water was helemaal verdampt. Kan ik die nog eten?
Tijd om een nieuwe eierkoker te halen. TERINGZOOI
Ik ben mijn eierkoker gewoon gewend.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
Caland kan niet eens een eitje koken.
Oh, ik heb wél een vriendin.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben mijn eierkoker gewoon gewend.
Na de vaatwasser de beste uitvinding allertijden.
ik ga dan toch voor penicillinequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hele aflevering is prachtig. Die mogen ze binnenkort wel even herhalen. @rijdenderechterquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:47 schreef fetX het volgende:
Eigenlijk wil ik dat gifje alleen met het stukje: ‘wie was dat?’
Kook je eieren in chloor tegenwoordig?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
@GGMMquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al het volk die vorig weekend hebben lopen feesten zijn over 2 week aan de beurt
?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm
@:onlogisch
@:fetX
@:lenny_leonard
@:caland
@:kingroland
@:elan
@:scrummie2.1
@:tjacka
Prima tetten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
het volk die vorig weekend hebben lopen feesten
[ afbeelding ]
Hier gaat gigantisch veel mis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm
@:fetX
@:caland
Hier heb je ook nog steeds debielen die in je nek hijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef PicoMMP het volgende:
Ondertussen in Denemarken
[ afbeelding ]
HOLD AFSTAND
Denemarken het land van de toekomst voor de meeste Nederlandersquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef PicoMMP het volgende:
Ondertussen in Denemarken
[ afbeelding ]
HOLD AFSTAND
Ik heb hier weinig aan toe te voegen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
het volk die vorig weekend hebben lopen feesten
[ afbeelding ]
Ik dacht dat darkrooms ook dicht moestenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier heb je ook nog steeds debielen die in je nek hijgen.
Tyfstraal gewoon op uit m'n Coronazone.
Deze swa zit gewoon de Nettorama leeg te trekken op Zuidquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier heb je ook nog steeds debielen die in je nek hijgen.
Tyfstraal gewoon op uit m'n Coronazone.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Aan je spelling te zien heb je niet veel geleerd op school, om van vervolgopleidingen maar te zwijgen. Mensen met een goede opleiding verdienen doorgaans genoeg geld
Net nog een vraag gesteld of ik mijn buurvrouw nog wel anaal mag fisten, nu desinfecterende handgel overal is uitverkocht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Zipportal het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een vrijwilligster bij de luisterlijn
Eens, liever thee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Prima toch? Teveel koffie is niet goed voor je (volgens mijn goede vriend @:kingroland )
Jij moet gewoon je bek houden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul. Zoals eigenlijk met alles wat hij zegt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland is dit echt zo?
Ik zou een noord-koreaanse meid gewoon doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelfs @:kingroland zou het niet doen met een Noord-koreaanse dus we missen er niets aan.
Dat eerste is standaard een note ja. Je mag wel kanjergeld, coronageld, of wat dan ook zeggen. En je mag met elke ziekte 'schelden' (kankergeld is natuurlijk geen schelden), behalve met kanker. Gaat nergens over, maar dit zijn de regels en daar moet je het mee doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:18 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn nieuwe notes zijn uit! @:lenny_leonard
"Werken voor je kkgeld" in deze SC
"Handig na het poepen" in COR, op de vraag wat iemand moet met WC-papier.
Bedankt voor je reacties maat. Erg jammer dat mensen je denken te kennen en zeggen dat je een Noord-Koreaanse meid niet zou doen. Gelukkig ken ik je beter!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, liever thee.
[..]
Jij moet gewoon je bek houden.
[..]
[..]
Ik zou een noord-koreaanse meid gewoon doen
Helder!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat eerste is standaard een note ja. Je mag wel kanjergeld, coronageld, of wat dan ook zeggen. En je mag met elke ziekte 'schelden' (kankergeld is natuurlijk geen schelden), behalve met kanker. Gaat nergens over, maar dit zijn de regels en daar moet je het mee doen.
Als je het er niet mee eens bent, dan kun je een DM sturen naar forum@fok.nl.
Je note in COR is ook terecht. Denk ik. Ze hebben daar niet echt een beleid. Sommige dingen mogen niet, sommige dingen mogen met mate. Ik weet het niet echt. Dat krijg je met vrouwen als mod. Wel dank voor het delen. Misschien komen we er op deze manier een keer achter wat nou wel en wat niet is toegestaan.
Beide notes afgehandeld.
Ah, kloon van poepz0r terwijl hij een ban heeft?quote:
Poeppie is alweer vrij toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, kloon van poepz0r terwijl hij een ban heeft?
Die gaan we een tijdje niet meer zien. Daar missen we niks aan.
Ik denk het niet. Wel gelachen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:24 schreef PicoMMP het volgende:
Wordt dit een note?
[..]
Oh, niks mis mee. Die vent is altijd irritant overheersend in topics.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dacht dat ie een COR-ban had. Zelfde als wat @:picommp had.
Ik ben gebanned van het COR subforum voor onbepaalde tijd fok censuur viert hoogtijdagenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dacht dat ie een COR-ban had. Zelfde als wat @:picommp had.
CORNAZI'S!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik ben gebanned van het COR subforum voor onbepaalde tijd fok censuur viert hoogtijdagen![]()
Kijk uit met wat je schrijft over Bruins of het RIVM![]()
Heb je meteen een ban aan je broek hangen gevaarlijke ontwikkeling
Mijn oprechte excuses in dit geval.. het spijt me zeerquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor je reacties maat. Erg jammer dat mensen je denken te kennen en zeggen dat je een Noord-Koreaanse meid niet zou doen. Gelukkig ken ik je beter!
Ik ben wie ik ben daarom heb ik geen toegang meer tot het COR subforum en sinds vandaag ook niet meer tot ESF.quote:
Wel leuk dat je nu hier bent.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik ben gebanned van het COR subforum voor onbepaalde tijd fok censuur viert hoogtijdagen![]()
Kijk uit met wat je schrijft over Bruins of het RIVM![]()
Heb je meteen een ban aan je broek hangen gevaarlijke ontwikkeling
Je bent hier ook niet welkomquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:38 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben daarom heb ik geen toegang meer tot het COR subforum en sinds vandaag ook niet meer tot ESF.
Fok! is helemaal loco geworden
Je past hier prima thuis inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Er blijven weinig plekken over waar vrijdenkers zoals ik zijn toegestaan op Fok!
binennquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef KingRoland het volgende:
kreeg gisteren een leuke DM binenn het is maar dat ik niks mag openbaren
binennquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef KingRoland het volgende:
Dat geloof ik best ben jaren lang actief geweest binnen de harde kern van Feyenoord en Excelsiorquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je past hier prima thuis inderdaad.
Voetbal in de VBL SCquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ben jaren lang actief geweest binnen de harde kern van Feyenoord en Excelsior
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ben jaren lang actief geweest binnen de harde kern van Feyenoord en Excelsior
Dit.quote:
Graag gedaan maat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef KingRoland het volgende:
Uitstekende post. @PicoMMP waarom denk je dat hiervoor een note is uitgedeeld?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:42 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe COR notes zijn uitgedeeld.![]()
Om dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:fetx
Waar wil je heen dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef KingRoland het volgende:
straks ga ik op vakantie, maar heb nu al vakantie met corona hahahaha
Is vast te grappig of zo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende post. @:picommp waarom denk je dat hiervoor een note is uitgedeeld?
Normaal praten we hier over de slag om je moeder, dus graag weer even oprotten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over voetbal eerder over de slag om Beverwijk
Ben je net in je kont genomen door de boys van CORquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Normaal praten we hier over de slag om je moeder, dus graag weer even oprotten.
ALLEJEZUS!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijk bloedbad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ten eerste: glasjequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik neem nog een glasje cola
Met chips?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik neem nog een glaasje cola
glasjequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ten eerste: glasje![]()
![]()
![]()
Ten tweede: dik smerig varken![]()
![]()
![]()
Ze hadden je vader ook nooit binnen moeten laten bij je moederquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
glasjemanman, wat hebben we nu toch weer voor een debiel in de sc
2/10quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:12 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ze hadden je vader ook nooit binnen moeten laten bij je moeder
Volgensmij ben jij geklaard in COR omdat je er niet kan posten en daarover zit je nu hier te janken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ben je net in je kont genomen door de boys van COR![]()
Kom je hier nu verhaal halen over de rug van je eigen moeder ga je schamen mattie![]()
Jij bent geklaard in COR vuistdiep
Heeft Excelsior een harde kern? Schattigquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij ben jij geklaard in COR omdat je er niet kan posten en daarover zit je nu hier te janken.
Ga lekker de billenmaatjes van je excelsior harde kern likken.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Goed, ik ben weer terug. Moest ff mijn scherm delen en dan sluit ik Fok! toch maar af.
Ik werd te groot voor COR mods en fok kunnen dat niet handlenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij ben jij geklaard in COR omdat je er niet kan posten en daarover zit je nu hier te janken.
Ga lekker de billenmaatjes van je excelsior harde kern likken.
Nee, die had wel wat meer gepost.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:lange_lans kreeg hier laatst een ban voor.
Ken jij klaasweetalles toevallig?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik werd te groot voor COR mods en fok kunnen dat niet handlen
Uit pure wanhoop hebben ze COR dichtgegooid voor mij!
Het is wel duidelijk dat fok een O.G. als mij niet aankan server begeeft het zelfs![]()
Goed voor hem word hij groot en sterk van!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, paar gifjes van wat tieten. Meteen een ban.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, die had wel wat meer gepost.
Ga nou maar weer weg. Niemand zit hier op jouw gejank te wachten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:19 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Goed voor hem word hij groot en sterk van!
Nu terug naar het nieuws van vandaag halve tamme
Wie?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, paar gifjes van wat tieten. Meteen een ban.
Ik geef hiervan de schuld aan @:skysheriff
Hoi youpquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
mooie laatste alinea.
[ afbeelding ]
Ik ken hem persoonlijk niet maar ik heb van horen zeggen begrepen. Dat hij een grote speler is in de blockchain en vastgoed scene van Nederlandquote:
Ook van zijn (kollosale) negerlul (in actie).quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, paar gifjes van wat tieten. Meteen een ban.
Ik geef hiervan de schuld aan @:skysheriff
Uh, oké.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:19 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Goed voor hem word hij groot en sterk van!
Nu terug naar het nieuws van vandaag halve tamme
Frustratie zit diep brada ik ga je genezenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga nou maar weer weg. Niemand zit hier op jouw gejank te wachten.
Eens wat een tyfusmongoolquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat hij een spelfout heeft gemaakt bij zijn username.Wat een debiel.
kollosalequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook van zijn (kollosale) negerlul (in actie).
Ik ga checkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kollosale
@:picommp @:ggmm @:onlogisch @:fetx @:zipportal @:mc-morgan @:coco. @:adames
check deze
kollosale![]()
hahahahahaha
kollosale?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook van zijn (kollosale) negerlul (in actie).
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kollosale
check deze
kollosale![]()
hahahahahaha
Ik zag hem. Hij was inderdaad leuk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:25 schreef Coco. het volgende:
Nober maakt een geslaagd grapje in COR
Is al verwijderd
WANBELEID
herhaal jij hem dan evenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:25 schreef Coco. het volgende:
Nober maakt een geslaagd grapje in COR
Is al verwijderd
WANBELEID
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of 50+ al gedaald is in de peilingen. Ik vond hem ook leuk.
quote:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door DonRaja op 19-03-2020 16:33:06 ]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
#FAKENEWSquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Even een tripje doen bij de moeder van @KingRolandquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
Contactloos pinnen verhoogd naar 100 euro.
Bron; https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Ja, dat was wel leuk, als je dan niet op zijn lijst stond zag je die koffiedrinkende smiley.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:31 schreef aTypisch het volgende:
ik weet nog dat @:TwenteFC een leuk tooltje had gemaakt waarmee we gifjes konden delen via de foks
@Nikkietutorialsquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kollosale
check deze
kollosale![]()
hahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |