Ik werd te groot voor COR mods en fok kunnen dat niet handlenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij ben jij geklaard in COR omdat je er niet kan posten en daarover zit je nu hier te janken.
Ga lekker de billenmaatjes van je excelsior harde kern likken.
Nee, die had wel wat meer gepost.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:lange_lans kreeg hier laatst een ban voor.
Ken jij klaasweetalles toevallig?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik werd te groot voor COR mods en fok kunnen dat niet handlen
Uit pure wanhoop hebben ze COR dichtgegooid voor mij!
Het is wel duidelijk dat fok een O.G. als mij niet aankan server begeeft het zelfs![]()
Goed voor hem word hij groot en sterk van!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:lange_lans kreeg hier laatst een ban voor.
Ja, paar gifjes van wat tieten. Meteen een ban.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, die had wel wat meer gepost.
Ga nou maar weer weg. Niemand zit hier op jouw gejank te wachten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:19 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Goed voor hem word hij groot en sterk van!
Nu terug naar het nieuws van vandaag halve tamme
Wie?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, paar gifjes van wat tieten. Meteen een ban.
Ik geef hiervan de schuld aan @:skysheriff
Hoi youpquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
mooie laatste alinea.
[ afbeelding ]
Ik ken hem persoonlijk niet maar ik heb van horen zeggen begrepen. Dat hij een grote speler is in de blockchain en vastgoed scene van Nederlandquote:
Ook van zijn (kollosale) negerlul (in actie).quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, paar gifjes van wat tieten. Meteen een ban.
Ik geef hiervan de schuld aan @:skysheriff
Uh, oké.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:19 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Goed voor hem word hij groot en sterk van!
Nu terug naar het nieuws van vandaag halve tamme
Frustratie zit diep brada ik ga je genezenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga nou maar weer weg. Niemand zit hier op jouw gejank te wachten.
Eens wat een tyfusmongoolquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat hij een spelfout heeft gemaakt bij zijn username.Wat een debiel.
kollosalequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook van zijn (kollosale) negerlul (in actie).
Ik ga checkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kollosale
@:picommp @:ggmm @:onlogisch @:fetx @:zipportal @:mc-morgan @:coco. @:adames
check deze
kollosale![]()
hahahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |