Uitstekende post. @PicoMMP waarom denk je dat hiervoor een note is uitgedeeld?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:42 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe COR notes zijn uitgedeeld.![]()
Om dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:fetx
@:lenny_leonard
Waar wil je heen dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef KingRoland het volgende:
straks ga ik op vakantie, maar heb nu al vakantie met corona hahahaha
Is vast te grappig of zo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende post. @:picommp waarom denk je dat hiervoor een note is uitgedeeld?
Normaal praten we hier over de slag om je moeder, dus graag weer even oprotten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over voetbal eerder over de slag om Beverwijk
Ben je net in je kont genomen door de boys van CORquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Normaal praten we hier over de slag om je moeder, dus graag weer even oprotten.
ALLEJEZUS!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijk bloedbad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ten eerste: glasjequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik neem nog een glasje cola
Met chips?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik neem nog een glaasje cola
glasjequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ten eerste: glasje![]()
![]()
![]()
Ten tweede: dik smerig varken![]()
![]()
![]()
@:lenny_leonard
@:onlogisch
@:scrummie2.1
@:tjacka
@:elan
@:kingroland
Ze hadden je vader ook nooit binnen moeten laten bij je moederquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
glasjemanman, wat hebben we nu toch weer voor een debiel in de sc
2/10quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:12 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ze hadden je vader ook nooit binnen moeten laten bij je moeder
Volgensmij ben jij geklaard in COR omdat je er niet kan posten en daarover zit je nu hier te janken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ben je net in je kont genomen door de boys van COR![]()
Kom je hier nu verhaal halen over de rug van je eigen moeder ga je schamen mattie![]()
Jij bent geklaard in COR vuistdiep
Heeft Excelsior een harde kern? Schattigquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij ben jij geklaard in COR omdat je er niet kan posten en daarover zit je nu hier te janken.
Ga lekker de billenmaatjes van je excelsior harde kern likken.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Goed, ik ben weer terug. Moest ff mijn scherm delen en dan sluit ik Fok! toch maar af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |