Ik denk het niet. Wel gelachen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:24 schreef PicoMMP het volgende:
@:lenny_leonard
Wordt dit een note?
[..]
Oh, niks mis mee. Die vent is altijd irritant overheersend in topics.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dacht dat ie een COR-ban had. Zelfde als wat @:picommp had.
Ik ben gebanned van het COR subforum voor onbepaalde tijd fok censuur viert hoogtijdagenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dacht dat ie een COR-ban had. Zelfde als wat @:picommp had.
CORNAZI'S!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik ben gebanned van het COR subforum voor onbepaalde tijd fok censuur viert hoogtijdagen![]()
Kijk uit met wat je schrijft over Bruins of het RIVM![]()
Heb je meteen een ban aan je broek hangen gevaarlijke ontwikkeling
Mijn oprechte excuses in dit geval.. het spijt me zeerquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor je reacties maat. Erg jammer dat mensen je denken te kennen en zeggen dat je een Noord-Koreaanse meid niet zou doen. Gelukkig ken ik je beter!
Ik ben wie ik ben daarom heb ik geen toegang meer tot het COR subforum en sinds vandaag ook niet meer tot ESF.quote:
Wel leuk dat je nu hier bent.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik ben gebanned van het COR subforum voor onbepaalde tijd fok censuur viert hoogtijdagen![]()
Kijk uit met wat je schrijft over Bruins of het RIVM![]()
Heb je meteen een ban aan je broek hangen gevaarlijke ontwikkeling
Je bent hier ook niet welkomquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:38 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben daarom heb ik geen toegang meer tot het COR subforum en sinds vandaag ook niet meer tot ESF.
Fok! is helemaal loco geworden
Je past hier prima thuis inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Er blijven weinig plekken over waar vrijdenkers zoals ik zijn toegestaan op Fok!
binennquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef KingRoland het volgende:
kreeg gisteren een leuke DM binenn het is maar dat ik niks mag openbaren
binennquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef KingRoland het volgende:
Dat geloof ik best ben jaren lang actief geweest binnen de harde kern van Feyenoord en Excelsiorquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je past hier prima thuis inderdaad.
Voetbal in de VBL SCquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ben jaren lang actief geweest binnen de harde kern van Feyenoord en Excelsior
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ben jaren lang actief geweest binnen de harde kern van Feyenoord en Excelsior
Dit.quote:
Graag gedaan maat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |