Netflix?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:25 schreef Caland het volgende:
Vandaag van 9 tot 21 werken
Hoe kom ik deze dag door jongens
beetje trollen in cor?
Meh.quote:
Coronahoofdstad!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tilburg 119 - 113 Breda, jeetje.
Ah ok sterkte, ik ben voor 2 klanten tegelijk ingebeld in calls en kan tegelijkertijd hier nog rondhangen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh.
Het is denk ik nog nooit zo druk geweest op onze afdeling als de laatste 2 dagen. Pauze bijna voorbij.
Maak er gevulde eitjes van.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Hmm
Ik ben blijkbaar mijn eieren vergeten, het water was helemaal verdampt. Kan ik die nog eten?
Tijd om een nieuwe eierkoker te halen. TERINGZOOI
Dit gaat wel redelijk hard zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
19-03-2020 | 14.25
18 patiënten overleden, 409 nieuwe patiënten, in totaal 2460 positief geteste personen
Erg mooi.
het geel zal een beetje blauw zijn maar het eiwit moet gewoon nog kunnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Hmm
Ik ben blijkbaar mijn eieren vergeten, het water was helemaal verdampt. Kan ik die nog eten?
Tijd om een nieuwe eierkoker te halen. TERINGZOOI
Ik ben mijn eierkoker gewoon gewend.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
Caland kan niet eens een eitje koken.
Oh, ik heb wél een vriendin.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben mijn eierkoker gewoon gewend.
Na de vaatwasser de beste uitvinding allertijden.
ik ga dan toch voor penicillinequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hele aflevering is prachtig. Die mogen ze binnenkort wel even herhalen. @rijdenderechterquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:47 schreef fetX het volgende:
Eigenlijk wil ik dat gifje alleen met het stukje: ‘wie was dat?’
Kook je eieren in chloor tegenwoordig?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
@GGMMquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al het volk die vorig weekend hebben lopen feesten zijn over 2 week aan de beurt
?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm
@:onlogisch
@:fetX
@:lenny_leonard
@:caland
@:kingroland
@:elan
@:scrummie2.1
@:tjacka
Prima tetten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
het volk die vorig weekend hebben lopen feesten
[ afbeelding ]
Hier gaat gigantisch veel mis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm
@:onlogisch
@:fetX
@:lenny_leonard
@:caland
@:kingroland
@:elan
@:scrummie2.1
@:tjacka
Hier heb je ook nog steeds debielen die in je nek hijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef PicoMMP het volgende:
Ondertussen in Denemarken
[ afbeelding ]
HOLD AFSTAND
Denemarken het land van de toekomst voor de meeste Nederlandersquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef PicoMMP het volgende:
Ondertussen in Denemarken
[ afbeelding ]
HOLD AFSTAND
Ik heb hier weinig aan toe te voegen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
het volk die vorig weekend hebben lopen feesten
[ afbeelding ]
Ik dacht dat darkrooms ook dicht moestenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier heb je ook nog steeds debielen die in je nek hijgen.
Tyfstraal gewoon op uit m'n Coronazone.
Deze swa zit gewoon de Nettorama leeg te trekken op Zuidquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier heb je ook nog steeds debielen die in je nek hijgen.
Tyfstraal gewoon op uit m'n Coronazone.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Aan je spelling te zien heb je niet veel geleerd op school, om van vervolgopleidingen maar te zwijgen. Mensen met een goede opleiding verdienen doorgaans genoeg geld
Net nog een vraag gesteld of ik mijn buurvrouw nog wel anaal mag fisten, nu desinfecterende handgel overal is uitverkocht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Zipportal het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een vrijwilligster bij de luisterlijn
Eens, liever thee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Prima toch? Teveel koffie is niet goed voor je (volgens mijn goede vriend @:kingroland )
Jij moet gewoon je bek houden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul. Zoals eigenlijk met alles wat hij zegt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland is dit echt zo?
Ik zou een noord-koreaanse meid gewoon doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelfs @:kingroland zou het niet doen met een Noord-koreaanse dus we missen er niets aan.
Dat eerste is standaard een note ja. Je mag wel kanjergeld, coronageld, of wat dan ook zeggen. En je mag met elke ziekte 'schelden' (kankergeld is natuurlijk geen schelden), behalve met kanker. Gaat nergens over, maar dit zijn de regels en daar moet je het mee doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:18 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn nieuwe notes zijn uit! @:lenny_leonard
"Werken voor je kkgeld" in deze SC
"Handig na het poepen" in COR, op de vraag wat iemand moet met WC-papier.
Bedankt voor je reacties maat. Erg jammer dat mensen je denken te kennen en zeggen dat je een Noord-Koreaanse meid niet zou doen. Gelukkig ken ik je beter!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, liever thee.
[..]
Jij moet gewoon je bek houden.
[..]
[..]
Ik zou een noord-koreaanse meid gewoon doen
Helder!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat eerste is standaard een note ja. Je mag wel kanjergeld, coronageld, of wat dan ook zeggen. En je mag met elke ziekte 'schelden' (kankergeld is natuurlijk geen schelden), behalve met kanker. Gaat nergens over, maar dit zijn de regels en daar moet je het mee doen.
Als je het er niet mee eens bent, dan kun je een DM sturen naar forum@fok.nl.
Je note in COR is ook terecht. Denk ik. Ze hebben daar niet echt een beleid. Sommige dingen mogen niet, sommige dingen mogen met mate. Ik weet het niet echt. Dat krijg je met vrouwen als mod. Wel dank voor het delen. Misschien komen we er op deze manier een keer achter wat nou wel en wat niet is toegestaan.
Beide notes afgehandeld.
Ah, kloon van poepz0r terwijl hij een ban heeft?quote:
Poeppie is alweer vrij toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, kloon van poepz0r terwijl hij een ban heeft?
Die gaan we een tijdje niet meer zien. Daar missen we niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |