Dat wc-papier is niet gratis hé.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsnog weet ik voor 15e per dag inkopen te doen.
Belachelijk
Dankzij jou heb ik 22/11/1963 van Mr. King nog niet gelezen en op de stapel voor 2021 gelegd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat ik met thuiswerk nog maar 2 a 3 keer koffie drink, terwijl dat op m'n werk 7 tot 10 keer was.
Dit ter info.
omdat je het nu zelf moet betalen hequote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat ik met thuiswerk nog maar 2 a 3 keer koffie drink, terwijl dat op m'n werk 7 tot 10 keer was.
Dit ter info.
Wat heb ik daarover gezegd dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik 22/11/1963 van Mr. King nog niet gelezen en op de stapel voor 2021 gelegd.
Bloedlul.
Je hebt het volledige plot verklapt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb ik daarover gezegd dan?
Prima boekje hoor.
Alleen het einde is kut
Dat klinkt niet als iets dat ik zou doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je hebt het volledige plot verklapt.
Voor mij hetzelfde. Prima toch? Teveel koffie is niet goed voor je (volgens mijn goede vriend @KingRoland )quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef GGMM het volgende:
Dit ter info.
Dat is gewoon gelul. Zoals eigenlijk met alles wat hij zegt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Prima toch? Teveel koffie is niet goed voor je (volgens mijn goede vriend @:kingroland )
Wat loop jij toch te zeiken met je alfabetische volgorde johquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:58 schreef Zipportal het volgende:
COR / Welke winkels zijn dicht verzameltopic
Paul gaat een winkel noemen en dan ook niet zijn eigen OP updaten. Goeiste TS. Ook een andere mod mocht de winkels in alfabetische volgorde zetten.
Ik wil je toch verzoeken om het dit jaar nog te lezen, ook als je het plot weet is het een prima boekje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik 22/11/1963 van Mr. King nog niet gelezen en op de stapel voor 2021 gelegd.
Bloedlul.
Vond je het einde niet een beetje goedkoop?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil je toch verzoeken om het dit jaar nog te lezen, ook als je het plot weet is het een prima boekje.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat loop jij toch te zeiken met je alfabetische volgorde joh
Jij bent ook een autist af en toe hoor
Dat boek is wel een beetje als een wip met de moeder van @onlogisch . Je leent het van iemand, hebt er best wel wat plezier mee maar op het laatst ben je er helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond je het einde niet een beetje goedkoop?
Oh hij is gered, ga terug naar de toekomst oh nee kan niet helaas! Hele boek voor niks geweest.
wtf joh
Ik vind dit maar een matige moedergrap. Sorry user @maxi-musquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boek is wel een beetje als een wip met de moeder van @:onlogisch . Je leent het van iemand, hebt er best wel wat plezier mee maar op het laatst ben je er helemaal klaar mee.
Ik twijfelde er ook erg over.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een matige moedergrap. Sorry user @:maxi-mus
Jij hebt nu een GROOT PROBLEEM. @KingRoland bidt niet meer voor jou.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul. Zoals eigenlijk met alles wat hij zegt.
Ook die vond ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat je mijn grapje in COR leuker vindt. @:caland
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook die vond ik niet zo leuk.
Jij krijgt van mij een uur lang een grappenverbod!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boek is wel een beetje als een wip met de moeder van @:onlogisch . Je leent het van iemand, hebt er best wel wat plezier mee maar op het laatst ben je er helemaal klaar mee.
Goede tip, ik ga mijn Belgische collega's nu lastigvallen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gifje is ook al beschikbaar in teams allen.
Was je nog terug in NL gekomen eigenlijk?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goede tip, ik ga mijn Belgische collega's nu lastigvallen.
Niet sinds vorige week. Misschien komend weekend weer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Was je nog terug in NL gekomen eigenlijk?
Word.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:51 schreef Elan het volgende:
FB / Waarom word het ESF subforum niet gesloten?
@:GGMM
Wordquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:31 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Nu het ESF definitief niet doorgaat kan dat subforum meteen worden gesloten.
Dit zal de servers van Fok ook extra capiciteit geven in deze tijd.
AUB ESF subforum z.s.m. sluiten
Oh, toch niet gegaan dus. Dacht dat je wou gaan ivm lockdown.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet sinds vorige week. Misschien komend weekend weer.
Bedanktquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:51 schreef Elan het volgende:
FB / Waarom word het ESF subforum niet gesloten?
@:GGMM
Ik ben wel vanuit Brussel naar het noorden gegaan, zodat ik nog voor een eventuele lockdown bij de kinderen ben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh, toch niet gegaan dus. Dacht dat je wou gaan ivm lockdown.
Wat ben je toch een verstandige manquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben wel vanuit Brussel naar het noorden gegaan, zodat ik nog voor een eventuele lockdown bij de kinderen ben.
Net in een call gezeten met collega's in Granada, die mogen het huis niet eens uit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verstandige man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |