Eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
Wat zijn jullie toch altijd vermoeiend bezig in COR.
Dat je niet moe wordt van jezelf.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
Sorry @:maxi-mus
Jij bent wel braaf hoor!!
Jammer dat je geen gebruik maakt van braafhondje.gif.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
Sorry @:maxi-mus
Jij bent wel braaf hoor!!
Huh, de nacht is dicht toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft nog gepost in MUZ (diep in de nacht)
Nog altijd geen klachten, maar 30% van de patienten is asymptomatic dus de kans is aanwezig dat ik het al heb gehad.quote:
haha nee, ik post daar nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij al wat notes gescoord in COR?
[ afbeelding ]
Hoe zit dat precies maat? 80% krijgt milde klachten, en 30% daarvan (dus de nieuwe 100%) is asymptomatic?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd geen klachten, maar 30% van de patienten is asymptomatic dus de kans is aanwezig dat ik het al heb gehad.
hoe weten ze die 30%?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd geen klachten, maar 30% van de patienten is asymptomatic dus de kans is aanwezig dat ik het al heb gehad.
Stond op Twitterquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe weten ze die 30%?
zeker in NL kunnen ze dat niet zeggen, want niemand wordt getest
Bij die 80% zitten de asymptomatic niet inbegrepen. Die testen wij niet. In sommige landen doen ze dat wel. Daarom krijg je bij Zuid-Korea bijvoorbeeld een heel bijzondere verdeling over de leeftijden:quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe zit dat precies maat? 80% krijgt milde klachten, en 30% daarvan (dus de nieuwe 100%) is asymptomatic?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe weten ze die 30%?
zeker in NL kunnen ze dat niet zeggen, want niemand wordt getest
Niet in Nederland, maar wel in het buitenland.quote:
Aha. Een beetje duiding bij cijfers is wel zo handig inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij die 80% zitten de asymptomatic niet inbegrepen. Die testen wij niet. In sommige landen doen ze dat wel. Daarom krijg je bij Zuid-Korea bijvoorbeeld een heel bijzondere verdeling over de leeftijden:
[ afbeelding ]
Die 30% is dus extra. En deze mensen hebben maar de helft minder kans om andere mensen te infecteren tov mensen met symptomen. Al doen we in Nederland net alsof dat niet zo is.
Het topic 'wie overlijdt er in 2020' kan wel wat extra posts gebruiken in deze tijd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al een 'Raad hier welke BN'ers er Corona krijgen'-topic? @:onlogisch
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, die heeft ook vrij veel andere kwaaltjes.
Beetje macaber dat @onlogisch zoveel lol altijd heeft om te voorspellen wie er in het jaar doodgaan, om vervolgens juichend zijn punten binnen te halen als er daadwerkelijk iemand omvalt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al een 'Raad hier welke BN'ers er Corona krijgen'-topic? @:onlogisch
Eens. Wat een debiel is dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had de primeur liever aan Freek gegeven eigenlijk.
Eens. Wat een debiel is dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje macaber dat @:onlogisch zoveel lol altijd heeft om te voorspellen wie er in het jaar doodgaan, om vervolgens juichend zijn punten binnen te halen als er daadwerkelijk iemand omvalt.
@onlogisch krijgt het wel zwaar want sinds dit jaar heeft een slimmerik allerlei 95+ers genomineerd met een zwakke gezondheid.quote:
Gekekenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kut. Gelachen om een post van @:Caland in het Corona topic.
Ik heb me er al mentaal op voorbereid dat we veel mensen gaan verliezen. Als dit voorbij is, zal iedereen iemand kennen, dan wel via via, die is overleden aan Covid-19.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:04 schreef fetX het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik moet lachen om Youp.
Bespaar wel wat met dat thuiswerken, normaal plunder ik de kantine altijd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:24 schreef fetX het volgende:
Twee broodjes kaas en tweemaal ei uit het vuistje.
Niets mis mee.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:04 schreef fetX het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik moet lachen om Youp.
Alsnog weet ik voor 15e per dag inkopen te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bespaar wel wat met dat thuiswerken, normaal plunder ik de kantine altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |