Eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
Wat zijn jullie toch altijd vermoeiend bezig in COR.
Dat je niet moe wordt van jezelf.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
Sorry @:maxi-mus
Jij bent wel braaf hoor!!
Jammer dat je geen gebruik maakt van braafhondje.gif.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
Sorry @:maxi-mus
Jij bent wel braaf hoor!!
Huh, de nacht is dicht toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft nog gepost in MUZ (diep in de nacht)
Nog altijd geen klachten, maar 30% van de patienten is asymptomatic dus de kans is aanwezig dat ik het al heb gehad.quote:
haha nee, ik post daar nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij al wat notes gescoord in COR?
[ afbeelding ]
Hoe zit dat precies maat? 80% krijgt milde klachten, en 30% daarvan (dus de nieuwe 100%) is asymptomatic?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd geen klachten, maar 30% van de patienten is asymptomatic dus de kans is aanwezig dat ik het al heb gehad.
hoe weten ze die 30%?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd geen klachten, maar 30% van de patienten is asymptomatic dus de kans is aanwezig dat ik het al heb gehad.
Stond op Twitterquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe weten ze die 30%?
zeker in NL kunnen ze dat niet zeggen, want niemand wordt getest
Bij die 80% zitten de asymptomatic niet inbegrepen. Die testen wij niet. In sommige landen doen ze dat wel. Daarom krijg je bij Zuid-Korea bijvoorbeeld een heel bijzondere verdeling over de leeftijden:quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe zit dat precies maat? 80% krijgt milde klachten, en 30% daarvan (dus de nieuwe 100%) is asymptomatic?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe weten ze die 30%?
zeker in NL kunnen ze dat niet zeggen, want niemand wordt getest
Niet in Nederland, maar wel in het buitenland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |