Nee, wel ELF.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En FEE?
Moeten we al vrezen voor FEE?
Wat een waardeloos subforum was dat zeg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En FEE?
Moeten we al vrezen voor FEE?
Gedraag je niet zo als een wijf johquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat doe je kortaf.
Ik zal wel even koffie voor je zetten zo
Jammer dat je FEE niet leuk vond. Hopelijk valt FEE dit jaar bij jou meer in de smaak. De feestdagen kunnen erg leuk zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een waardeloos subforum was dat zeg.
Met hopelijk wat betere moderators dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat je FEE niet leuk vond. Hopelijk valt FEE dit jaar bij jou meer in de smaak. De feestdagen kunnen erg leuk zijn.
Ik zie dit niet als uitdaging. Ik hoop vooral dat hij het dit jaar leuker gaat hebben in FEE. Het zou een subforum voor iedereen moeten zijn.quote:
Daar ga ik niet over, maar daar vind ik ook wel wat van ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met hopelijk wat betere moderators dan.
FEE is meer iets voor Haags. (lol)quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dit niet als uitdaging. Ik hoop vooral dat hij het dit jaar leuker gaat hebben in FEE. Het zou een subforum voor iedereen moeten zijn.
Ik heb er niet één keer gekeken moet ik eerlijk bekennen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dit niet als uitdaging. Ik hoop vooral dat hij het dit jaar leuker gaat hebben in FEE. Het zou een subforum voor iedereen moeten zijn.
Over en klaarquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Kijk mr moraalridder gewoon sluiten die handel
ESF over en klaar
Je verzoek om @Flippiee te vervangen geldt nog steeds?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over, maar daar vind ik ook wel wat van ja.
@GGMM mag ik als mod 'Tyf een end op' zeggen tegen deze debiel?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
ESF over en klaar
Ga je gang!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
@:ggmm mag ik als mod 'Tyf een end op' zeggen tegen deze debiel?
Tyf een end op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
ESF over en klaar
TYF OP GEKquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
ESF over en klaar
Nooit geweten dat scrummie een homofiel met HIV is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
Als je aan het ESF komt kom je aan scrummie
Ga janken in COR mattiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |