De ex van Mani?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat post ie altijd in VBL, met een foto van een dikke vrouw erbij.
Vermoeiende act.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat post ie altijd in VBL, met een foto van een dikke vrouw erbij.
Doodvermoeiende kutuser.quote:
Achteraf absoluut jammer dat ie het niet gehaald heeft. Alle monumenten in deze tijd, ongekend. Naast de monumenten, wereldkampioen, Amstel Gold Race meerdere, Classica San Sebastian, Waalse Pijl, twee keer de Omloop. Merckxiaans.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je liever dat Fil zijn strive for five had gecompleteerd? Gezien de rest van 2011 had Pipo het juiste wiel.
My Name Is Carnivalquote:
Ik denk dat ik toen voor Cancellara was. Maar Pozzato deed daar niets anders dan, naast Gilbert,quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je liever dat Fil zijn strive for five had gecompleteerd? Gezien de rest van 2011 had Pipo het juiste wiel.
Wat Westra en Hoogerland toen deden sloeg inderdaad nergens opquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
De werken van Marcato waren trouwens wel een goede voorbode van de Vancancoleilbonus in 2011/2012
Die andere Italiaan kom opeens ook fietsen en de TdG aan een Giro podium helpen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat Westra en Hoogerland toen deden sloeg inderdaad nergens op
Hij doet me een beetje denken aan Bert van Marwijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou Kyran ooit met enige gêne zijn eigen posts teruglezen?
De Gendt die podium reed in de Giroquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat Westra en Hoogerland toen deden sloeg inderdaad nergens op
Alle vaste posters in de skeleton/bobslee/rodelreeks zijn ook wel serieus te nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk zijn wij in WLR de enige groep users die serieus te nemen en uit te staan is.
Raar om over jezelf te zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alle vaste posters in de skeleton/bobslee/rodelreeks zijn ook wel serieus te nemen.
Klopt, maar jij post ook al hier, dus dat hoeven we niet als een aparte groep te zien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alle vaste posters in de skeleton/bobslee/rodelreeks zijn ook wel serieus te nemen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:13 schreef wimderon het volgende:
Arjan van der Giessen was wel een ziener met z'n plexiglas trouwens.
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #352 herstartquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Slob pakt Scrummie keihard aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #352 herstart.
Die eerste sportvraag bij PSW, de tandjes. Dat kan een meervoudig gehandicapt kind nog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:13 schreef wimderon het volgende:
Arjan van der Giessen was wel een ziener met z'n plexiglas trouwens.
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op woensdag 18-03-2020 om 21:43:52Heal the world
Make it a better place
For you and for me
And the entire human race
There are people dying
If you care enough for the living
Make it a better place
For you and for me reageer retweet
Was dat met die voetballers die 1 interland speelden?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die eerste sportvraag bij PSW, de tandjes. Dat kan een meervoudig gehandicapt kind nog.
Ja, die. De derde vraag met tennissters was al wat lastiger maar alleen plaatjes tonen van sporters is ook wel meh zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was dat met die voetballers die 1 interland speelden?
Zulke vragen moet je zonder foto's doen ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die eerste sportvraag bij PSW, de tandjes. Dat kan een meervoudig gehandicapt kind nog.
Hij zei over zichzelf dat die geen paniekzaaier was, mijn reactie was 2 seconde na plaatsen weg ge-mod.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Blijf pcs bezoeken allen!!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op woensdag 18-03-2020 om 21:43:52Heal the world
Make it a better place
For you and for me
And the entire human race
There are people dying
If you care enough for the living
Make it a better place
For you and for me reageer retweet
Dit is nog maar het begin.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:21 schreef franklop het volgende:
Moet wel zeggen dat ik op zich nu wel klaar ben met COrona.
I know.quote:
Dat was ik al twee weken, toen had ik ook al wel door dat het geen drie dagen zou zijn..quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:21 schreef franklop het volgende:
Moet wel zeggen dat ik op zich nu wel klaar ben met COrona.
Nee zo ver was ik toen ook al.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ik al twee weken, toen had ik ook al wel door dat het geen drie dagen zou zijn..
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)rona-biedt~a6c20bbc/
We blijven leven.
Dat moet een troll zijn toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Er is een nieuwe gek opgestaan in COR. Sfancta, we moeten hem of haar echt in de gaten houden.
twitter:thierrybaudet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:00:25De nieuwe “piek” waar Segers het over had. Geen enkele nieuwe besmetting.
“China reports no domestic cases of coronavirus for first time since outbreak began”. https://t.co/6QA2dAR3wk reageer retweet
Poepz0r is uit de trojka gegooid.quote:
Lijkt me sterk eigenlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:17 schreef Mani89 het volgende:
Oeps.twitter:thierrybaudet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:00:25De nieuwe “piek” waar Segers het over had. Geen enkele nieuwe besmetting.
“China reports no domestic cases of coronavirus for first time since outbreak began”. https://t.co/6QA2dAR3wk reageer retweet
De echte experts zitten in CORquote:sterker, als het rivm hier had meegelezen hadden ze op tijd kunnen handelen
Twijfel je nu aan de openheid van China?quote:
Die stond al een tijdje op omvallen. Zijn columns zijn soms nog best vermakelijk. Als ik een cabaretier mocht kiezen dan was Freek er aangegaan.quote:
Komt blijkbaar ook omdat er nauwelijks getest schijnt te worden.quote:
twitter:palpeet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:40:18IK. KOM. NIET. MEER. BIJ. https://t.co/aos0KAYjfr reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
En op Ziggy vandaag een Frenkie én een de Ligt special. @:el-stinho hoeft zich niet te vervelen.
Zwakkeling die Frenkie. Geen hond willen en toch overstag gaan.quote:
https://video.twimg.com/e(...)u_qEY7uVx.mp4?tag=10quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:25 schreef Momo het volgende:
twitter:palpeet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:40:18IK. KOM. NIET. MEER. BIJ. https://t.co/aos0KAYjfr reageer retweet
Grotere tetten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou in zijn positie wel iemand hebben gekozen met iets meer vrouwelijke kenmerken.
In zijn positie zei ik erbij hé, dan mag je wat te eisen hebben.quote:
Pics van je vriendin en dan specifiek haar tetten en haar reet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In zijn positie zei ik erbij hé, dan mag je wat te eisen hebben.Deze boerenlul is blij met de vriendin die hij heeft.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pics van je vriendin en dan specifiek haar tetten en haar reet?
Prima voorgevel welquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(alhoewel, Frenkie's vriendin>Sensi)
Door je tweet over Bruno zeker.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:50 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn meldingenbox op Twitter is niet door te komen verdomme.
Ik zie daar ook kwaliteitsusers aan meedoen. @maxi-musquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:00 schreef Remco het volgende:
Dat ge-geil op die nieuwe dagcijfers van het RIVM in COR
Een gebbetje moet kunnen. NEE JE GAAT OVER LIJKEN. Overal mag je grappen over maken. Tot zover dit gesprek met mezelf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie daar ook kwaliteitsusers aan meedoen. @:maxi-mus
@Mani89 zit zich ook behoorlijk druk te makenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie daar ook kwaliteitsusers aan meedoen. @:maxi-mus
Hier zit een boek in.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een gebbetje moet kunnen. NEE JE GAAT OVER LIJKEN. Overal mag je grappen over maken. Tot zover dit gesprek met mezelf.
Ja, was eerst Dvenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ohjee, Pumpalov is boos op Koffieplanter. Woont Pumpalov in Bulgarije?
Dat is toch die gek die eerst Dven als username had?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ohjee, Pumpalov is boos op Koffieplanter. Woont Pumpalov in Bulgarije?
In het weertopic heb ik weleens gezegd dat niemand op de neerslaggrafiek van Bulgarije zit te wachten, werd me niet in dank afgenomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was satire jongons, hij meldt het in vrijwel elke post.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef Remco het volgende:
[..]
In het weertopic heb ik weleens gezegd dat niemand op de neerslaggrafiek van Bulgarije zit te wachten, werd me niet in dank afgenomen.
Wanneer en kunnen wij dat dan ook via internet kijken?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef Koffieplanter het volgende:
TDP gaat Fuente Dé uitzenden.
¿Carlos?
- ¿Sí, Juan Carlos?
Wat een topicvervuiling was dat inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef Remco het volgende:
[..]
In het weertopic heb ik weleens gezegd dat niemand op de neerslaggrafiek van Bulgarije zit te wachten, werd me niet in dank afgenomen.
17:30 vanavond. Over dat tweede heb ik geen flauw idee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wanneer en kunnen wij dat dan ook via internet kijken?
Zo zie je maar weer, niet teveel in contact komen met mensen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Een collega van mij heeft een zus en de moeder van die zus is misschien in contact gekomen met een corona patient en die dochter van die moeder heeft nu verhoging. Ik heb die collega vrijdag nog een flinke knuffel gegeven omdat ze jarig was. Ik ga me alvast opbergen.
Ik heb mijn lesje wel geleerd haha.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, niet teveel in contact komen met mensen.
Gelukkig heb je geen vriendin meer dus kun je de rest van je leven (zal niet zo lang meer zijn helaas) contactloos door het leven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb mijn lesje wel geleerd haha.
Dat was heel ergerlijk ja. Zelfs op Weerwoord kwamen ze op een bepaald moment voorbij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat zal ook nog wel even zo blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
De toename per dag qua besmettingen wordt steeds hoger, maar in COR hadden ze waarschijnlijk op 1 miljoen besmettingen gehoopt en doen ze alsof het meevalt.
Heeft Mani geen vriendin meer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen vriendin meer dus kun je de rest van je leven (zal niet zo lang meer zijn helaas) contactloos door het leven.
Nee, maar ze heeft zichzelf wel uitgenodigd om zaterdag mijn verjaardag te komen vieren met 2 flessen wijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Mani geen vriendin meer?
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft zichzelf wel uitgenodigd om zaterdag mijn verjaardag te komen vieren met 2 flessen wijn.
Is het zo'n meisje dat niet opgeeft of wil ze je nu weer terug?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft zichzelf wel uitgenodigd om zaterdag mijn verjaardag te komen vieren met 2 flessen wijn.
Geen zin meer in autistisch gezeik aan mijn hoofd.quote:
Ze kan niet zonder me zegt ze, dus nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het zo'n meisje dat niet opgeeft of wil ze je nu weer terug?
Neuken wanneer je zin hebt en haar verder links laten liggen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze kan niet zonder me zegt ze, dus nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet.
Poepz0rredquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neuken wanneer je zin hebt en haar verder links laten liggen.
Ja dit is op zich een leuk idee, maar ik ben ook weer niet helemaal harteloos.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neuken wanneer je zin hebt en haar verder links laten liggen.
Helemaal foutloos hoor! Gewoon elke keer nulletje erbij zetten. Kan niet misgaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #362 Met kale knarren
Ik denk dat mijn statistiekdocenten zich in coma zouden zuipen bij zo'n y-asverdeling.
Haar nog enkele weken/maanden in een waan laten is ook harteloos vriend. Ik wens je veel wijsheid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dit is op zich een leuk idee, maar ik ben ook weer niet helemaal harteloos.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar nog enkele weken/maanden in een waan laten is ook harteloos vriend. Ik wens je veel wijsheid.
twitter:BasTietema twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:00:23Hahaha never skip snelheidstraining achter de brommer! 🤣🙈 https://t.co/b15F82R8S9 reageer retweet
Thijstwitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:24:41@BasTietema Heb je dit zelf gemaakt? Zoniet: kap effe met dat knippen en plakken. Retweet gewoon de mensen die het gemaakt hebben. reageer retweet
Dan kom je in een veel sympathiekere wereld zonder hitserij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zou het leven zijn als ik op ONTVOLG klik bij het Corona topic?
Wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #362 Met kale knarren
Ik denk dat mijn statistiekdocenten zich in coma zouden zuipen bij zo'n y-asverdeling.
Thijs voelt opkomende concurrentie van de jeugd. Dat kan zijn ego niet aan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef Pino112 het volgende:
twitter:BasTietema twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:00:23Hahaha never skip snelheidstraining achter de brommer! 🤣🙈 https://t.co/b15F82R8S9 reageer retweet
Thijstwitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:24:41@:BasTietema Heb je dit zelf gemaakt? Zoniet: kap effe met dat knippen en plakken. Retweet gewoon de mensen die het gemaakt hebben. reageer retweet
Waarom zo boos.
Die begrijp ik niet helemaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thijs voelt opkomende concurrentie van de jeugd. Dat kan zijn ego niet aan.
Als we de getallen in normale grafiek stoppen met Y-as gelijk verdeeld krijg je een heel ander beeld.quote:
Da's ook de bedoeling van een logaritmische schaalverdeling, om een exponentiële lijn lineair te maken. Kan handig zijn, maar denk niet dat die in COR helemaal lekker wordt geïnterpreteerdquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we de getallen in normale grafiek stoppen met Y-as gelijk verdeeld krijg je een heel ander beeld.
[ afbeelding ]
Wtf is dit echt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we de getallen in normale grafiek stoppen met Y-as gelijk verdeeld krijg je een heel ander beeld.
[ afbeelding ]
In COR krijg je dan het beeld dat we massaal doodgaan met zulk getekende rode lijn. Het is handig in biologie vaak met celdeling waar bijvoorbeeld de bacterieen om zoveel tijd x2 worden dan kan je dat zo mooi tekenen maar niet met dit soort gegevens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Da's ook de bedoeling van een logaritmische schaalverdeling, om een exponentiële lijn lineair te maken. Kan handig zijn, maar denk niet dat die in COR helemaal lekker wordt geïnterpreteerd
🤪quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie dat ook vaak voorbij komen bij voetbaltweets, en dan staat er vaak een vuur emoji en een bicep emoji achter ofzo. Dat is toch wel zo ergerlijk.
Krijgen jullie die binnen als je zelf in het topic zit of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik geniet overigens ook van alle TR's van COR.
Topics worden gewoon rood gekleurd in de topiclist als er een TR is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijgen jullie die binnen als je zelf in het topic zit of hoe moet ik dat zien?
Haha, prachtig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Mani gooit het over een andere boeg nu hij ziet dat Mortax hier erg succesvol mee is.
Kunnen mods eigenlijk zien wie de TR heeft geplaatst?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Topics worden gewoon rood gekleurd in de topiclist als er een TR is.
Het idee is om te laten zien dat de besmetting remt, niet dat er minder gevallen bij komen. Het kan prima zijn dat de besmettingen remmen, terwijl de groei doorgaat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan word je in WLR gelijk in het openbaar verdacht van worstenvingers.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
Je hebt ook genoeg mensen die een TR maken terwijl ze op een post in willen gaan.
Maar dat zie je niet goed hieruit. De verschillen tussen niveaus zijn te groot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het idee is om te laten zien dat de besmetting remt, niet dat er minder gevallen bij komen. Het kan prima zijn dat de besmettingen remmen, terwijl de groei doorgaat.
Omdat je dan geen duidelijk verband ziet of de ziekte afneemt (relatief dan).quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dat zie je niet goed hieruit. De verschillen tussen niveaus zijn te groot.
De totaal aantal besmettingen in Nederland nu is 2460 volgens RIVM. Waarom pak je dan niet gewoon een schaal 0-5000 met intervallen van 1000.
Het IOC gelooft het nog heilig in.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geloven jullie nog in de Spelen in juli/augustus? @:Heywoodu @:Mexicanobakker
Ik geloof er niet meer in nu het Spaanse Olympische comité al vraagt om uitstel.
RIVM lijkt hun beleid te baseren op aantal ziekenhuisopnamen en op aantal besmettingen die ze meten onder zorgpersoneel wat ze dan extrapoleren naar hele volk. Dit getal van 2460 klopt sowieso niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat je dan geen duidelijk verband ziet of de ziekte afneemt (relatief dan).
Die trendlijn/forecast ziet er raarder uit vind ik.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Mani gooit het over een andere boeg nu hij ziet dat Mortax hier erg succesvol mee is.
Niet echt in Spelen met regulier publiek.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik geloof er niet meer in nu het Spaanse Olympische comité al vraagt om uitstel.
Vooral de hypocriete TR's zijn altijd fantastisch.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Wat voor product als ik vragen magquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef franklop het volgende:
Corona
Een van onze belangrijkste klanten uit Spanje eerder vandaag: "We gaan niet meer dan normaal bestellen"
Ook onze klant later vandaag; Bestelt 3x de normale hoeveelheid voor 1 week.
Ik snap dat echt met de beste wil van de wereld niet. We kunnen allemaal quoten en we kunnen allemaal een TR zetten. De schermpjes waarin je dat doet zien er echt to-taal verschillend uit, hoe kun je zo achterlijk zijn dat je dat niet door hebt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
Je hebt ook genoeg mensen die een TR maken terwijl ze op een post in willen gaan.
Kaasquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor product als ik vragen mag
Ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Kunnen mods eigenlijk zien wie de TR heeft geplaatst?
Fuckquote:
Maak dus ook onderdeel uit van de cruciale beroepsgroepenquote:
Wie?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Jozee gaat een boek maken over Jolien Verschueren. We kijken er niet naar uit en we zitten er ook niet op te wachten.
Laat eens zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Fictie neem ik aanquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Jozee gaat een boek maken over Jolien Verschueren. We kijken er niet naar uit en we zitten er ook niet op te wachten.
Lelijke sneer richting Bob.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap dat echt met de beste wil van de wereld niet. We kunnen allemaal quoten en we kunnen allemaal een TR zetten. De schermpjes waarin je dat doet zien er echt to-taal verschillend uit, hoe kun je zo achterlijk zijn dat je dat niet door hebt?
Nee, teveel problemen in Europa nu ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pipita dacht Italië te kunnen ontvluchten en werd pardoes tegengehouden op het vliegveld. (lol)twitter:GoalItalia twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:07:36🔴 #ULTIMORA 🔴
Higuain tenta la fuga in Argentina: fermato dalla polizia in aeroporto [📰 Repubblica]
https://t.co/KW2pEPdQ2G reageer retweet
Hij heeft blijkbaar Baskische voorouders.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Pipita dacht Italië te kunnen ontvluchten en werd pardoes tegengehouden op het vliegveld. (lol)twitter:GoalItalia twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:07:36🔴 #ULTIMORA 🔴
Higuain tenta la fuga in Argentina: fermato dalla polizia in aeroporto [📰 Repubblica]
https://t.co/KW2pEPdQ2G reageer retweet
Overigens is voetbal geen sport.
Hoe heeft hij je pijn gedaan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar Baskische voorouders.
Maar het blijft een lul.
Bijzonder treurig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, teveel problemen in Europa nu ook
Ik keek er al 4 jaar naar uit. Ultieme flopshow.quote:
quote:
Ik lees net dat zijn moeder blijkbaar ernstig ziek is.quote:
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees net dat zijn moeder blijkbaar ernstig ziek is.
Kan ik al een grafsteen op laten maken?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Die vrouwelijke collega van mij heeft nu spier en gewrichtspijn, koppijn en keelpijn lol.
Ik ga de oven in.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan ik al een grafsteen op laten maken?
Cremeren moet weer leuk worden.quote:
Opgestapt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is er met Tonny Turquoise?
twitter:noorlanderarjan twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:26:07Minister Bruins stopt op doktersadvies. Oververmoeidheid, terwijl hij keihard aan het werk zou moeten in de coronacrisis. De verantwoordelijkheid voor de zorg is nu voorlopig voor Hugo de Jonge reageer retweet
Iemand anders vroeg eerder ook aan mij waar dat uitgezonden werd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Maver24 vindt het vreemd dat we niets over crisisberaad te horen krijgen.
Mani is gewoon een beetje in de war.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Baudet voorstellen als ministerMani heeft wel eens geloofwaardigere trollpogingen gedaan.
Mani blijft maar draaien. En het draait niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Baudet voorstellen als ministerMani heeft wel eens geloofwaardigere trollpogingen gedaan.
Sterk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)t9IC6o8WNMbcExv86p-I
Behoorlijke column
Is hij nu 3.5m breed?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
Jahr00n is ook uit zijn FOK!-graf herrezen zie ik.
Is me wel vaker opgevallen dat zij een behoorlijke scherpe pen heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Behoorlijke column
Sheila Sitalsingquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Behoorlijke column
Nee dit was een oprechte post. Ik wil eigenlijk dat virus gewoon nu hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Mani deed nog een uiterste poging als de leuke man over te komen, maar hij krijgt alleen maar quotes van ja knikkers hahaha.
Durf je dat wel aan met jouw leeftijd?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dit was een oprechte post. Ik wil eigenlijk dat virus gewoon nu hebben.
Als de kans toch al groot is dat we het allemaal krijgen, ben ik er liever maar zo snel mogelijk vanaf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan met jouw leeftijd?
Egbers?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik verwacht jullie vanaf 19:00 allemaal in het DWDD topic. Tom is te gast.
Waes?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik laat nog liever vijf keer iemand over me heen fietsen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Bijzondere fetish.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik laat nog liever vijf keer iemand over me heen fietsen.
DWDD is de laatste weken van uitstekend niveau. Beter dan de Op1's en Jineks van deze wereld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik laat nog liever vijf keer iemand over me heen fietsen.
Wat heb ik aan Rutger fucking Bregman? Die fluistert nog 's nachts in het oor van zijn vrouw over het basisinkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
DWDD is de laatste weken van uitstekend niveau. Beter dan de Op1's en Jineks van deze wereld.
Zijn er ook spelersvrouwen die wel iets kunnen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/carocalvagni/?hl=nl
Die is wel vermoeiend ja. Maar zo is er altijd wel wat te klagen, niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heb ik aan Rutger fucking Bregman? Die fluistert nog 's nachts in het oor van zijn vrouw over het basisinkomen.
Zolang wij haar basis in komen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heb ik aan Rutger fucking Bregman? Die fluistert nog 's nachts in het oor van zijn vrouw over het basisinkomen.
Wil ik een liedje van Beau van Erven Dorens horen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die is wel vermoeiend ja. Maar zo is er altijd wel wat te klagen, niet?
Geen fan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kut man, ik ken het.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen zin meer in autistisch gezeik aan mijn hoofd.
Waarom is er een persconferentie, hoe laat, waar te zien, wat doen ze nou, waarom heeft die keeper een helmpje opquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
De wereldvreemdheid van Maver24 is zo mooi.
Zijn leven is één grote voorstelling van Hans Klok.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is er een persconferentie, hoe laat, waar te zien, wat doen ze nou, waarom heeft die keeper een helmpje op
Dan tellen uitdoelpunten dubbel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is er een persconferentie, hoe laat, waar te zien, wat doen ze nou, waarom heeft die keeper een helmpje op
Ben jij fan van de vriendin van Steven Kazan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn leven is één grote voorstelling van Hans Klok.
Mooie vrouw.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij fan van de vriendin van Steven Kazan?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn blijkbaar veel mensen die denken dat een doventolk zelf ook doof is.
Dat was de moeite waard!quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Ook derdejaarsaardrijkskundequote:Op donderdag 19 maart 2020 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Middelbare school scheikunde bij PSW...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Heerlijk wijf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Uden wel! En in Italië maken Ze parmaham. En parmaham komt vast uit Lombardije.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:10 schreef Slobeend het volgende:
Prangende vraag in het COR-topic. Zitten in Wuhan veel varkens?
Sowieso is er echt schandalig veel vee in Brabant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:12 schreef Slobeend het volgende:
De varkensdichtheid in Uden schijnt hoog te zijn.
PvdD gestemd zeker?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso is er echt schandalig veel vee in Brabant.
Dat is geen geheim.quote:
De familie Barend komt op voor iedere minderheidsgroepering behalve de Palestijnen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik laat die Frits Barend/Johan referentie nooit liggen.
Johan was wel zie-dend toen hij met Ome Greet werd vergeleken. Terwijl Johan ook vrij populistisch is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De familie Barend komt op voor iedere minderheidsgroepering behalve de Palestijnen.
Johan vond het ook niet leuk toen hij werd vergeleken met Berlusconi. Weinig zelfspot, jammer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Johan was wel zie-dend toen hij met Ome Greet werd vergeleken. Terwijl Johan ook vrij populistisch is.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar verder heeft ie schijt aan wat iedereen zegt, natuurlijk.
Ik heb Johan nooit op iets hypocriets kunnen betrappen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar verder heeft ie schijt aan wat iedereen zegt, natuurlijk.
Dan kijk je zeker nooit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb Johan nooit op iets hypocriets kunnen betrappen.
Ze zijn nu iets op het spoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:10 schreef Slobeend het volgende:
Prangende vraag in het COR-topic. Zitten in Wuhan veel varkens?
Ik klikte op een video van hem, echt WTF man.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
Robert Jensen wordt door niemand meer serieus genomen, zelfs door Thierry niet. Fijne geruststelling.
Robert komt vaak in Amerika en heeft heel goed naar Alex Jones gekeken, het is gewoon een act om geld te verdienen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik klikte op een video van hem, echt WTF man.
Infowars, dat YT kanaal mis ik nou echt in deze tijden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Robert komt vaak in Amerika en heeft heel goed naar Alex Jones gekeken, het is gewoon een act om geld te verdienen.
Ik kijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:09 schreef Momo het volgende:
Straks hier samen kijken naar de MSR docu?
PLAYERGODquote:We houden allemaal van live sport en we houden ervan om alle momenten te delen die er toe doen voor jullie, de fans. De huidige situatie rondom het virus is ongekend en heeft invloed op ons allemaal, fans en atleten. Omdat we weten dat we de aankomende weken een groot deel van de tijd thuis spenderen, willen we dingen gemakkelijker maken.
Vanaf 20 maart schorten we de eerstvolgende betaling op voor je jaarabonnement, zodat je een extra maand hebt zonder aanvullende kosten. Dat betekent dat we jou één maand schenken terwijl we kijken hoe de situatie rondom het virus zich ontwikkelt.
In de tussentijd werken we hard om de programmering aan te passen om zo meer van de sportmomenten te kunnen laten zien waar je zo van houdt. Het is ons doel om het beste van Eurosports verleden te tonen, van de grote wielerrondes tot Grand Slam tennis en wintersporten, aangevuld met de meest iconische momenten van de Olympische Spelen... en als dat niet genoeg is, zijn we druk bezig met talloze creatieve ideeën en sportverhalen die we met jullie willen delen.
Zo kwam ik er vandaag achter dat Het Goede Doel ook een Engelstalig versie (Luxembourg) van België heeft gemaakt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kwam er tijdje geleden pas achter dat de de GP van San Marino niet in San Marino wordt gehouden. En ook niet eens vlakbij
Dit had ik liever niet geweten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vandaag achter dat Het Goede Doel ook een Engelstalig versie (Luxembourg) van België heeft gemaakt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vandaag achter dat Het Goede Doel ook een Engelstalig versie (Luxembourg) van België heeft gemaakt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er is blijkbaar ook een Duitsequote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is vanaf nu m'n lievelingsplaatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is blijkbaar ook een Duitse
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal patiënt worden met Julian
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 08:33:40Sometimes it’s just better to have a native speaker check your messages 😬 https://t.co/at3grhRndn reageer retweet
Daar heeft Julian de laatste tijd geen problemen mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Is Kyran weer druk aan het rekenen geslagen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:13 schreef Slobeend het volgende:
COR gaat weer full panic na de nieuwe cijfers.
Weer 30 mensen die voor goed immuun zijn geworden voor dit virus. Goed gedaan Rutte.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Kyran weer druk aan het rekenen geslagen?
Haha wtf die post is echt geplaatst.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weer 30 mensen die voor goed immuun zijn geworden voor dit virus. Goed gedaan Rutte.
Fer_de_Lance staat vanaf nu op de shitlist.quote:En ik schijn een blauwe troll te zijn.
Bij een full lockdown was er vast niemand gestorven nee!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weer 30 mensen die voor goed immuun zijn geworden voor dit virus. Goed gedaan Rutte.
En ik schijn een blauwe troll te zijn.
Ik ga onder de dekens liggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee hoor, ik vind je gewoon dom, blind of een troll
kies maar
In ieder geval heb jij totaal geen reden om hier nog steeds pedant te komen doen, je hebt het in alles mis gehad tot nu, dus je komt koddig over.
Slob wordt geslacht.
Het gebruik van het woord koddig vind ik in deze situatie wel koddig.quote:
M-m-m-m-maarrrrr RIVM is niet transparant. Ze testen niet genoeg. De cijfers kloppen niet. Kaart klopt niet. Jaap is een sukkel. WE MOETEN LEREN VAN ANDERE LANDEN. Als ze mij in dienst hadden...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft men in COR ooit iets goed gehad?
Ja ik stop nu. Ik las dat Football Manager 5 dagen gratis isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slob gaat ook nog echt de discussie aan hahaha.
Zet lekker een oude koers op joh, ouwe reus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |