De ex van Mani?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat post ie altijd in VBL, met een foto van een dikke vrouw erbij.
Vermoeiende act.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat post ie altijd in VBL, met een foto van een dikke vrouw erbij.
Doodvermoeiende kutuser.quote:
Achteraf absoluut jammer dat ie het niet gehaald heeft. Alle monumenten in deze tijd, ongekend. Naast de monumenten, wereldkampioen, Amstel Gold Race meerdere, Classica San Sebastian, Waalse Pijl, twee keer de Omloop. Merckxiaans.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je liever dat Fil zijn strive for five had gecompleteerd? Gezien de rest van 2011 had Pipo het juiste wiel.
My Name Is Carnivalquote:
Ik denk dat ik toen voor Cancellara was. Maar Pozzato deed daar niets anders dan, naast Gilbert,quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je liever dat Fil zijn strive for five had gecompleteerd? Gezien de rest van 2011 had Pipo het juiste wiel.
Wat Westra en Hoogerland toen deden sloeg inderdaad nergens opquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
De werken van Marcato waren trouwens wel een goede voorbode van de Vancancoleilbonus in 2011/2012
Die andere Italiaan kom opeens ook fietsen en de TdG aan een Giro podium helpen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat Westra en Hoogerland toen deden sloeg inderdaad nergens op
Hij doet me een beetje denken aan Bert van Marwijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou Kyran ooit met enige gêne zijn eigen posts teruglezen?
De Gendt die podium reed in de Giroquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat Westra en Hoogerland toen deden sloeg inderdaad nergens op
Alle vaste posters in de skeleton/bobslee/rodelreeks zijn ook wel serieus te nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk zijn wij in WLR de enige groep users die serieus te nemen en uit te staan is.
Raar om over jezelf te zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alle vaste posters in de skeleton/bobslee/rodelreeks zijn ook wel serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |