Iemand die zijn keuzes maakt door naar boven te kijken en in een gedateerd sprookjesboek lezen. Die kan ik ook verslaan in een wetenschappelijk debat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Segers sloeg totale onzin uit en Thierry veegde de vloer met hem aan.
Je kan nog wel via feesboek vraagjes stellen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Over niveau gesproken, natte wind is ook gesneuveld zag ik.
Wat een onbenul.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er twijfelt iemand aan Jaap in het adoratietopic.
Geniaal plan. Alle zieken naar het ziekenhuis en voor de rest IEDEREEN thuisquote:
Matjeuquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan nog wel via feesboek vraagjes stellen.
Dacht je bij Mark ook aan Van Bommel?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel fijn dat ik bij de naam Jaap nu niet meer aan Jaap Stam hoef te denken.
@:Slobeend is hier ook heel blij mee.
Gelukkig is dat weer ruim gecompenseerd nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er twijfelt iemand aan Jaap in het adoratietopic.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dacht je bij Mark ook aan Van Bommel?
In deze gif lijkt Wout wel echt enorm op Mark ja. Wist alleen niet dat Wout voor PSV heeft gespeeld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Is Wout Weghorst de buitenechtelijke zoon van Mark van Bommel?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In deze gif lijkt Wout wel echt enorm op Mark ja. Wist alleen niet dat Wout voor PSV heeft gespeeld.
Nu live met Mathieutwitter:sporza_koers twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:02:14Stel nu je vragen aan @mathieuvdpoel in onze Facebook Live
https://t.co/7pdHRWfvp7 https://t.co/0SSIwAGFSb reageer retweet
Opzich niet zo raar dat het aantal doden nog stijgt. Lockdown is nu 9 dagen toch? 6 dagen incubatietijd gemiddeld. Meesten zijn 2/3 weken ziek voordat ze overlijden.quote:
9 maart 2020, ja. Alsnog bizarre cijfers.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Opzich niet zo raar dat het aantal doden nog stijgt. Lockdown is nu 9 dagen toch? 6 dagen incubatietijd gemiddeld. Meesten zijn 2/3 weken ziek voordat ze overlijden.
Je moet het in verhouding plaatsen. Het was een regionale ramp, de nationale proporties moeten nog komen vrees ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
9 maart 2020, ja. Alsnog bizarre cijfers.
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitterquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
9 maart 2020, ja. Alsnog bizarre cijfers.
Als de lockdown helpt zou het minder/langzamer moeten zijn in andere regio's toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je moet het in verhouding plaatsen. Het was een regionale ramp, de nationale proporties moeten nog komen vrees ik.
Hadden toch de Jaap methode moeten volgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je moet het in verhouding plaatsen. Het was een regionale ramp, de nationale proporties moeten nog komen vrees ik.
Waarover dit keer?quote:
Goeie vraag. Komt het er niet op neer dat een lockdown in werking stellen nog verrassend eenvoudig is als je het afzet tegen het vervolgtraject?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als de lockdown helpt zou het minder/langzamer moeten zijn in andere regio's toch?
JAAP VAN DISSEL KAN ER NIETS VAN. LEUK DAT HIJ AL 35 JAAR GERESPECTEERD CUM LAUDE, PROMOVENDUS EN HOOGLERAAR IS. HIJ SNAPT NIETS VAN DE SAMENLEVING.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE MOETEN DICHT DAT ROEP IK AL WEKEN RUTTE TOE NOU LUISTERRR
Tweets worden eindelijk fatsoenlijk weergegeven, JAAA.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:55 schreef Momo het volgende:
twitter:JaapFriso twitterde op woensdag 18-03-2020 om 15:59:51Voor wie het debat niet volgt, een samenvatting:
PVV: LOCKDOWN LOCKDOWN
(want RIVM is stom)
Baudet: LOCKDOWN
(want ik ben de enige die het snapt)
PVDD: het is de schuld van de bio-industrie
Arib: willen jullie niet steeds door elkaar heen praten
#coronadebat reageer retweet
Maar het forum sleept zich nog altijd in slakkentempo voort. Prioriteiten, Danny heeft ze op een rijtje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tweets worden eindelijk fatsoenlijk weergegeven, JAAA.
Breulsgod heeft dat vorige week gefixedquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tweets worden eindelijk fatsoenlijk weergegeven, JAAA.
Had Silva de 2-0 maar gewoon gemaakt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
https://twitter.com/MaykeBlok/status/1240264178834853889
Wil jullie dit ook? @:el-stinho @:showtimer @:wimderon
Dat WK was ik extreem verzuurd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had Silva de 2-0 maar gewoon gemaakt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had Silva de 2-0 maar gewoon gemaakt.
Wat een heeeeerlijke plaatquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Maver24 zag het allang aankomen dat Bruno Bruins zou bezwijken.
Nog wat albumtips die ik mee moet pikken?quote:
#cut4brunotwitter:bruno_bruins twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:52:37Dank voor al jullie steun voor zojuist. Ik had last van een flauwte door oververmoeidheid en intensieve weken. Inmiddels gaat het weer beter. Ik ga nu naar huis om vanavond uit te rusten, zodat ik morgen weer aan de slag kan om de #coronacrisis zo goed mogelijk te bestrijden. reageer retweet
2 weken karantene.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
#cut4brunotwitter:bruno_bruins twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:52:37Dank voor al jullie steun voor zojuist. Ik had last van een flauwte door oververmoeidheid en intensieve weken. Inmiddels gaat het weer beter. Ik ga nu naar huis om vanavond uit te rusten, zodat ik morgen weer aan de slag kan om de #coronacrisis zo goed mogelijk te bestrijden. reageer retweet
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
FOK! is weer mokertraag
Dit kan echt niet... Zet een server erbij joh
Alsof ze het over Corona hebben. Raar dat ze dit niet als kans zien om wat meer mensen op het forum te krijgen.quote:Je hebt gelijk dat het vervelend is. Over kansen kunnen we niets zinnigs zeggen: we hebben een probleem en we weten niet waar het aan ligt. Dan kun je dus alleen maar gaan zoeken, proberen, et cetera en hopen dat je het oplost.
Of hij wilde 112 bellen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste reflex is zn telefoon pakken om te gaan filmen zo te zien
In de TK zullen ze toch wel te allen tijde mannetjes standby hebben staan?quote:
Wiebesquote:
Dan moet ik straks even terugkijken. De gids bedroog me.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellens.
Erik probeerde weer vervelend te helpen.
Dit is toch ook wel weer fenomenaal.quote:
Die vent ging makkelijk door iig, simpele vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellens.
Ik mis Keesquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellens.
Spoilersquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die vent ging makkelijk door iig, simpele vragen.
Ja, keek er maandag voor het eerst in tijden naar en het Keesgemis is groot.quote:
Hij doet die show op maandagavond nochtans prima.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Diekstra is er niet zo heel goed in inderdaad. Hij is een man met gepeperpde meningen, maar geen zakelijke presentator. @:showtimer
En wat heeft Pozzato nu weer bereikt?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
Jullie hebben massaal gestemd en jullie kunnen zondag op @:een kijken naar de finale van Milaan-Sanremo van 2011.
Hier alleen al voor moet je het aanzetten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En wat heeft Pozzato nu weer bereikt?
Kijken of Karl weer mad wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
Jullie hebben massaal gestemd en jullie kunnen zondag op @:een kijken naar de finale van Milaan-Sanremo van 2011.
Topic uit 2011 ernaast. Uiteraard is Wim de enige die volledig achter Karl staat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier alleen al voor moet je het aanzetten.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Topic uit 2011 ernaast. Uiteraard is Wim de enige die volledig achter Karl staat.
Zullen we ook gezellig gaan posten? Als het van de mods mag maak ik wel een topic.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga kijken!
Heb toch niets beters te doen haha
Prachtige editie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik keek toen alleen nog de Tour dus ik kijk er best naar uit.Als vervanging van live sport dan.
Gaan we zeker doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Zullen we ook gezellig gaan posten? Als het van de mods mag maak ik wel een topic.
Dat mag hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Zullen we ook gezellig gaan posten? Als het van de mods mag maak ik wel een topic.
Zonder konijnen?quote:
Zondag het laatste avondmaal.quote:
Jackson C. Frankquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een bijpassend nummer.
@:Rellende_Rotscholier kan deze vast ook wel waarderen.
Had je liever dat Fil zijn strive for five had gecompleteerd? Gezien de rest van 2011 had Pipo het juiste wiel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:48 schreef wimderon het volgende:
Het rijden van Pozzato was ook achterlijk. Maar dit geheel terzijde.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een bijpassend nummer.
@:Rellende_Rotscholier kan deze vast ook wel waarderen.
Met mijn cavia's. Alhoewel, mijn inmiddels ex wil graag langskomen om het te vieren. Ik weet niet of dat een goed idee is.quote:
Dit is een vrouw.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
De irritante RamboDirk vergalt het Jaapgod-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |