Hier alleen al voor moet je het aanzetten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En wat heeft Pozzato nu weer bereikt?
Kijken of Karl weer mad wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
Jullie hebben massaal gestemd en jullie kunnen zondag op @:een kijken naar de finale van Milaan-Sanremo van 2011.
Topic uit 2011 ernaast. Uiteraard is Wim de enige die volledig achter Karl staat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier alleen al voor moet je het aanzetten.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Topic uit 2011 ernaast. Uiteraard is Wim de enige die volledig achter Karl staat.
Zullen we ook gezellig gaan posten? Als het van de mods mag maak ik wel een topic.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga kijken!
Heb toch niets beters te doen haha
Prachtige editie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik keek toen alleen nog de Tour dus ik kijk er best naar uit.Als vervanging van live sport dan.
Gaan we zeker doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Zullen we ook gezellig gaan posten? Als het van de mods mag maak ik wel een topic.
Dat mag hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Zullen we ook gezellig gaan posten? Als het van de mods mag maak ik wel een topic.
Zonder konijnen?quote:
Zondag het laatste avondmaal.quote:
Jackson C. Frankquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een bijpassend nummer.
@:Rellende_Rotscholier kan deze vast ook wel waarderen.
Had je liever dat Fil zijn strive for five had gecompleteerd? Gezien de rest van 2011 had Pipo het juiste wiel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:48 schreef wimderon het volgende:
Het rijden van Pozzato was ook achterlijk. Maar dit geheel terzijde.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een bijpassend nummer.
@:Rellende_Rotscholier kan deze vast ook wel waarderen.
Met mijn cavia's. Alhoewel, mijn inmiddels ex wil graag langskomen om het te vieren. Ik weet niet of dat een goed idee is.quote:
Dit is een vrouw.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
De irritante RamboDirk vergalt het Jaapgod-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |