Iemand die zijn keuzes maakt door naar boven te kijken en in een gedateerd sprookjesboek lezen. Die kan ik ook verslaan in een wetenschappelijk debat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Segers sloeg totale onzin uit en Thierry veegde de vloer met hem aan.
Je kan nog wel via feesboek vraagjes stellen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Over niveau gesproken, natte wind is ook gesneuveld zag ik.
Wat een onbenul.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er twijfelt iemand aan Jaap in het adoratietopic.
Geniaal plan. Alle zieken naar het ziekenhuis en voor de rest IEDEREEN thuisquote:
Matjeuquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan nog wel via feesboek vraagjes stellen.
Dacht je bij Mark ook aan Van Bommel?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel fijn dat ik bij de naam Jaap nu niet meer aan Jaap Stam hoef te denken.
@:Slobeend is hier ook heel blij mee.
Gelukkig is dat weer ruim gecompenseerd nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er twijfelt iemand aan Jaap in het adoratietopic.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dacht je bij Mark ook aan Van Bommel?
In deze gif lijkt Wout wel echt enorm op Mark ja. Wist alleen niet dat Wout voor PSV heeft gespeeld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Is Wout Weghorst de buitenechtelijke zoon van Mark van Bommel?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In deze gif lijkt Wout wel echt enorm op Mark ja. Wist alleen niet dat Wout voor PSV heeft gespeeld.
Nu live met Mathieutwitter:sporza_koers twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:02:14Stel nu je vragen aan @mathieuvdpoel in onze Facebook Live
https://t.co/7pdHRWfvp7 https://t.co/0SSIwAGFSb reageer retweet
Opzich niet zo raar dat het aantal doden nog stijgt. Lockdown is nu 9 dagen toch? 6 dagen incubatietijd gemiddeld. Meesten zijn 2/3 weken ziek voordat ze overlijden.quote:
9 maart 2020, ja. Alsnog bizarre cijfers.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Opzich niet zo raar dat het aantal doden nog stijgt. Lockdown is nu 9 dagen toch? 6 dagen incubatietijd gemiddeld. Meesten zijn 2/3 weken ziek voordat ze overlijden.
Je moet het in verhouding plaatsen. Het was een regionale ramp, de nationale proporties moeten nog komen vrees ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
9 maart 2020, ja. Alsnog bizarre cijfers.
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitterquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
9 maart 2020, ja. Alsnog bizarre cijfers.
Als de lockdown helpt zou het minder/langzamer moeten zijn in andere regio's toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je moet het in verhouding plaatsen. Het was een regionale ramp, de nationale proporties moeten nog komen vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |