quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Mao Zdong had de beste intenties'.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zei Baudet dat? Sinds wanneer flirt die met het communisme?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, was als voorbeeld dat intenties niets zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zei Baudet dat? Sinds wanneer flirt die met het communisme?
Best vermoeiend dat we ook in dit soort tijden vastzitten aan lapzwansen die in het onmogelijke spectrum gaan zitten en van daaruit deconstructief debatten gaan vergallen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:09 schreef Slobeend het volgende:
Heel vermoeiend dat het nu toch weer een politiek spelletje wordt waarin radicaal-rechts voor een lockdown is en al hun kiezers daar ook ineens slaafs voor zijn. Maar wel met je hele gezin boodschappen doen bij de Aldi.
Als je dat probleem wil oplossen moet je juist niet voor een lockdown gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Hoog tijd voor die lockdown. Er wonen teveel mongolen in Nederland.
Ligt eraan op welke termijn je het op wilt lossen. Je kunt natuurlijk ook voor een lockdown gaan en dat probleem dus mogelijk naar later verplaatsen. Het is maar wat je wiltquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je dat probleem wil oplossen moet je juist niet voor een lockdown gaan.
Wat is jouw definitie van slopen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Thierry sloopt iedereen in dat debat, wat een heerlijkheid.
Waarom hap je?quote:
Een serieuze vraag stellen aan Mani89, hahahahahahaha.quote:
Volgens mij stemt Mani echt Baudet. De ene keer zegt ie dat het een act is, en later weer niet. Zeg het maar.quote:
Nee joh.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij stemt Mani echt Baudet.
Ga even zes minuten naar Wende kijken om tot rust te komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij stemt Mani echt Baudet. De ene keer zegt ie dat het een act is, en later weer niet. Zeg het maar.
Jij niet dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij stemt Mani echt Baudet. De ene keer zegt ie dat het een act is, en later weer niet. Zeg het maar.
Mooi he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga even zes minuten naar Wende kijken om tot rust te komen.
twitter:JaapFriso twitterde op woensdag 18-03-2020 om 15:59:51Voor wie het debat niet volgt, een samenvatting:
PVV: LOCKDOWN LOCKDOWN
(want RIVM is stom)
Baudet: LOCKDOWN
(want ik ben de enige die het snapt)
PVDD: het is de schuld van de bio-industrie
Arib: willen jullie niet steeds door elkaar heen praten
#coronadebat reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |