Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat corona is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:19 schreef franklop het volgende:
Jongens, het Songfestival gaat niet door!
Uw eerste reactie?

Ga werk zoeken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fascinerend wel weer hoor, dat coronatopic.
Wilders aan het woord:
"WildersGod"
"Jullie zijn het alleen maar met hem oneens omdat het Wilders is die het zegt."
Klaver aan het woord:
"Klaver"
Ik ga even netflixen.

Dat thuiswerken bevalt me wel, 's ochtends even je best doen en de rest van de middag lekker relaxen.quote:

Pff, hier is het een en al drama. Klanten uit Duitsland (maar ook Frankrijk, Spanje en uiteraard NL), zijn enorme volumes binnen aan het halen. Ze halen 3x zoveel binnen dan wat er in de forecast stondquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat thuiswerken bevalt me wel, 's ochtends even je best doen en de rest van de middag lekker relaxen.

Ik word in de gaten gehoudenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat thuiswerken bevalt me wel, 's ochtends even je best doen en de rest van de middag lekker relaxen.

Of je wel echt aan het werk bent?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik word in de gaten gehouden

Jazeker.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Of je wel echt aan het werk bent?

quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:53 schreef TLC het volgende:
Zet ook maar een streep door de Tour de France

Eens, echt de meest briljante uitvinding sinds het wiel. Ik moet in deze tijd vooral papierwerk in orde maken. Vroeg opstaan, drie a vier uur knallen en de rest van de dag met de voeten op tafel maar ondertussen wel gewoon betaald krijgen voor negen uur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]

Is dit echtquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eens, echt de meest briljante uitvinding sinds het wiel. Ik moet in deze tijd vooral papierwerk in orde maken. Vroeg opstaan, drie a vier uur knallen en de rest van de dag met de voeten op tafel maar ondertussen wel gewoon betaald krijgen voor negen uur.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Een sleeve met een donker kleurtje, het is wat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vond ik minder dan seizoen 1 maar het kleurtje van de nieuwe hoofdpersoon zal je aanspreken.

COR / Het grote Jaap van Dissel adoratietopic!quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Is er al een Jaap van Dissel adoratietopic?

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Lollig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
https://speld.nl/2020/03/(...)gen-naar-12-miljoen/

Niet als je beeldmeetings hebtquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Je kan wel in meetings ongegeneerd op je telefoon

Heeft toch wel weer wat schuimbek reacties tot gevolg gehad. Ik had laatst een topic gemaakt over The Witcher en de eerste 5 pagina's ging het enkel maar over dat het geschiedkundig incorrect was dat er allemaal donkere mensen in zaten. The Witcher is een verhaal over heksen en rare wezens etc.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een sleeve met een donker kleurtje, het is wat.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Wtf.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft toch wel weer wat schuimbek reacties tot gevolg gehad. Ik had laatst een topic gemaakt over The Witcher en de eerste 5 pagina's ging het enkel maar over dat het geschiedkundig incorrect was dat er allemaal donkere mensen in zaten. The Witcher is een verhaal over heksen en rare wezens etc.

Dit is een grapje toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:25 schreef noodgang het volgende:
Er komen de komende weken meer mensen op de IC omdat de maximumsnelheid van 130 naar 100 is gegaan. Dankjewel Thierry

Goed topic.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
COR / Het grote Jaap van Dissel adoratietopic!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |