Optimistisch.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe klinkt het NK als eerste koers?

Nee, dit kan niet...quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef El-Stinho het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2-2 topic #336
Hahhahahahahaha

Pure populisten delven onderspit op gebied van inhoud bij zulke meetings maar hun fans blijven een blok achter ze staan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Henk snapt het weer eens niet, die zal wel in paniek zijn. Ziet natuurlijk 90% van zijn stemmers in gevaar komen.

Thierry opende met 'U heeft veel fouten gemaakt afgelopen twee maanden'quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelachen om dat topic wel weer.
Kyran geeft geen centimeter toe en Thierry stelt zogenaamd scherpe vragen. Genot.

De naam 'Jensen' valt in dat topic. Meteen zin om mijn laptop uit het raam te pleure.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelachen om dat topic wel weer.
Kyran geeft geen centimeter toe en Thierry stelt zogenaamd scherpe vragen. Genot.

Hier nu ook, hypocrietquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De naam 'Jensen' valt in dat topic. Meteen zin om mijn laptop uit het raam te pleure.

Het echte geluid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De naam 'Jensen' valt in dat topic. Meteen zin om mijn laptop uit het raam te pleure.

Ik zou zeggen: ga je gang.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Is er al een Jaap van Dissel adoratietopic?

Je kunt niet alles preventief inkopen, helaas. Als je hier miljoenen beademingsapparaten had staan en je blijkt allemaal stoma's nodig te hebben, sta je ook mooi voor lul.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:20 schreef Momo het volgende:
Wel zorgingwekkend dat er een materialen tekort zijn en voorraaden voor een paar dagen voor sommige dingen.

Echt he. Wat had je moeten doen? Land op slot?!!1!1!quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thierry opende met 'U heeft veel fouten gemaakt afgelopen twee maanden'
Bedankt Captain Hindsight denk ik...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |