Pure populisten delven onderspit op gebied van inhoud bij zulke meetings maar hun fans blijven een blok achter ze staan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Henk snapt het weer eens niet, die zal wel in paniek zijn. Ziet natuurlijk 90% van zijn stemmers in gevaar komen.
Thierry opende met 'U heeft veel fouten gemaakt afgelopen twee maanden'quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelachen om dat topic wel weer.
Kyran geeft geen centimeter toe en Thierry stelt zogenaamd scherpe vragen. Genot.
De naam 'Jensen' valt in dat topic. Meteen zin om mijn laptop uit het raam te pleure.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelachen om dat topic wel weer.
Kyran geeft geen centimeter toe en Thierry stelt zogenaamd scherpe vragen. Genot.
Hier nu ook, hypocrietquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De naam 'Jensen' valt in dat topic. Meteen zin om mijn laptop uit het raam te pleure.
Het echte geluid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De naam 'Jensen' valt in dat topic. Meteen zin om mijn laptop uit het raam te pleure.
Ik zou zeggen: ga je gang.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Is er al een Jaap van Dissel adoratietopic?
Je kunt niet alles preventief inkopen, helaas. Als je hier miljoenen beademingsapparaten had staan en je blijkt allemaal stoma's nodig te hebben, sta je ook mooi voor lul.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:20 schreef Momo het volgende:
Wel zorgingwekkend dat er een materialen tekort zijn en voorraaden voor een paar dagen voor sommige dingen.
Echt he. Wat had je moeten doen? Land op slot?!!1!1!quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thierry opende met 'U heeft veel fouten gemaakt afgelopen twee maanden'
Bedankt Captain Hindsight denk ik...
Huh, hoe had je dat precies willen testen dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt niet alles preventief inkopen, helaas. Als je hier miljoenen beademingsapparaten had staan en je blijkt allemaal stoma's nodig te hebben, sta je ook mooi voor lul.
Als je alles vooraf zou kunnen voorspellen hadden ze al een vaccin gehad.
Gewoon op alle vleermuizen in Wuhan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huh, hoe had je dat precies willen testen dan?
Rip Batman.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon op alle vleermuizen in Wuhan.
(Dit was puur hypothetisch, het moge duidelijk zijn dat je niet alles in de hand hebt)
Ja, niet elk land had van te voren zoveel regentia liggen als bijvoorbeeld Zuid-Korea. Is ook misschien een resultaat van eerdere bezuinigingen in de zorg en onderzoeksgeld van Rutte II.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt niet alles preventief inkopen, helaas. Als je hier miljoenen beademingsapparaten had staan en je blijkt allemaal stoma's nodig te hebben, sta je ook mooi voor lul.
Als je alles vooraf zou kunnen voorspellen hadden ze al een vaccin gehad.
Raar dat iemand die in een ziekenhuis werkt hier 24/7 kan posten ten tijden van crisis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kyran komt ook achter dat Nederland wel kan opschalen. Het is ongekend dat ze achter de schermen dingen voorbereiden en niet alles vertellen aan het volk.
Ik geniet.
En van zulk iemand had ik wel wat meer geruststellende woorden verwacht, al weet je zelf wellicht dat het ernstig is uit de bronnen binnen ziekenhuis (aangenomen dat hij daar echt werktquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar dat iemand die in een ziekenhuis werkt hier 24/7 kan posten ten tijden van crisis.
Wel flauw dat ze zoiets niet gewoon persoonlijk aan hem laten weten. Het is toch de grootste coronakenner van het land.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kyran komt ook achter dat Nederland wel kan opschalen. Het is ongekend dat ze achter de schermen dingen voorbereiden en niet alles vertellen aan het volk.
Ik geniet.
De eerdere SARS uitbraak in Azië zal ook meespelen denk ik, de volgende keer is Europa ook beter voorbereid (hopelijk).quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, niet elk land had van te voren zoveel regentia liggen als bijvoorbeeld Zuid-Korea. Is ook misschien een resultaat van eerdere bezuinigingen in de zorg en onderzoeksgeld van Rutte II.
Ja dit is wel een wijze les mocht er een virus uitbreken dat nog een hogere mortaliteit heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
De eerdere SARS uitbraak in Azië zal ook meespelen denk ik, de volgende keer is Europa ook beter voorbereid (hopelijk).
Mwah, als dit voorbij is gaan we natuurlijk weer vrolijk verder met bezuinigen op alles.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
De eerdere SARS uitbraak in Azië zal ook meespelen denk ik, de volgende keer is Europa ook beter voorbereid (hopelijk).
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, als dit voorbij is gaan we natuurlijk weer vrolijk verder met bezuinigen op alles.
Hoezo?quote:
Dit ja. Men ziet nu wel de relevantie van de zorg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
De strakke begrotingen van Nederland van afgelopen jaren helpt wel om nu veel in economie te stoppen door ZZP'ers te redden en de ondernemers te helpen.
In eerste jaren zullen ze wel een voorraad gaan opbouwen maar daarna zal het wel weer afgebouwd worden als het wat minder fris in geheugen ligt.
quote:Zo heeft de krijgsmacht ook medische capaciteit. Er is het calamiteitenhospitaal in Utrecht en daarnaast ook een noodhospitaal en opvangcapaciteit om mensen in quarantaine te houden. Ook de de amfibische transportschepen van Defensie hebben geavanceerde en ruime ziekenboegen om mensen met besmettelijke ziekten te behandelen.
Het bevoorradingsschip Zr. Ms. Karel Doorman bewees zijn meerwaarde al eens in 2014 toen het werd ingezet bij de ebola-bestrijding in West-Afrika, meldt Defensie.
Vandaag zou alles opgelost gaan worden toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |