Het was live op nationale tv: https://www.facebook.com/rtlnieuws/videos/1122625508070022quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb dit net even met gekromde tenen op de Twitters bekeken. Er zijn dus non-valeurs die gaan staan klappen (of vuurwerk afsteken) en dan heb je ook nog marginalere figuren die dat dan gaan staan filmen.
Keihard ingegrepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:51 schreef Koffieplanter het volgende:
COR / Hoe ver zou jij gaan om corona te overleven?
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:51 schreef Koffieplanter het volgende:
COR / Hoe ver zou jij gaan om corona te overleven?
Jammer voor prins pand.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Zandvoort afgelast, wat een prachtig nieuws.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Zandvoort afgelast, wat een prachtig nieuws.
Hetzelfde als altijd. Slechte vragen stellen, slecht luisteren, een vervelend toontje opzetten.quote:
Wat vind je daarvan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd. Slechte vragen stellen, slecht luisteren, een vervelend toontje opzetten.
Dat is gewoon zijn stem toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd. Slechte vragen stellen, slecht luisteren, een vervelend toontje opzetten.
Even kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan?
- Jimek
Dus u zegt ...quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan?
- Jimek
Van Praag houdt ook niet van schapen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Van Praag houdt ook niet van schapen.
Is dat leuk?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:15 schreef maxi-mus het volgende:
Jimek wil enkel antwoorden horen die ze zelf acceptabel vindt, met haar suggestieve vragen. En ze kan totaal niet tegen kritiek.
Over niveau gesproken, natte wind is ook gesneuveld zag ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word sowieso altijd wel droevig van die talkshows. Zoveel niveauloosheid bij elkaar, dat lukt zelfs ons niet.
Op de altijd vervelende Jan Roos was ze toen echt ziedend. Met Pauw (die ik nu mis) er minzaam lachend naast.quote:
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Over niveau gesproken, natte wind is ook gesneuveld zag ik.
Ik had toch stiekem gehoopt op nog een uurtje Maar Benoot had moeten winnen!1!!1 met de Wuyts.quote:
Misschien dat de man met de kettingzaag corona heeft opgelopen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik had toch stiekem gehoopt op nog een uurtje Maar Benoot had moeten winnen!1!!1 met de Wuyts.
Het is allemaal al erg genoeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien dat de man met de kettingzaag corona heeft opgelopen.
Zegt wie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Amai ze, China zegt een vaccinatie te hebben ontwikkeld. Xigod.
Je weet wat er gaat komen en toch ga je kijken?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij is duidelijk verloren nu Corona hem de koers heeft ontnomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ze mogen beginnen met testen. Dooie mus man. Sinds wanneer ben jij van de goednieuwsshow?
Ik had bewust al heel lang geen Op1 op dinsdag meer gekeken, maar nu was ik toch even benieuwd door de gasten. Krijg je toch direct een boomerang in je nek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je weet wat er gaat komen en toch ga je kijken?
Spanjolen grijpen alles aan, wij geven ons vlees en bloed aan een wetenschappelijk experiment.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is duidelijk verloren nu Corona hem de koers heeft ontnomen.
Ik kijk ook maar af en toe actualiteitenprogramma's. Ik ben weer afgehaakt omdat ik de 88e somebody die zich viroloog noemt weer te gast is bij Nieuwsuur of Op1.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had bewust al heel lang geen Op1 op dinsdag meer gekeken, maar nu was ik toch even benieuwd door de gasten. Krijg je toch direct een boomerang in je nek.
Je ziet het aan Javier Tebas. Ik denk dat hij nog zeker een maand ijlend in bed ligt zo zonder cash en voetjebal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Spanjolen grijpen alles aan, wij geven ons vlees en bloed aan een wetenschappelijk experiment.
Don't shoot the messenger.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ze mogen beginnen met testen. Dooie mus man. Sinds wanneer ben jij van de goednieuwsshow?
Dat kan niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had bewust al heel lang geen Op1 op dinsdag meer gekeken, maar nu was ik toch even benieuwd door de gasten. Krijg je toch direct een boomerang in je nek.
In welke zin? Ik vind dat zo’n enorm vermoeiende gozer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:15 schreef El-Stinho het volgende:
Poepzor zit eigenlijk niet in mijn COR-droompakket.
Het is ook vermoeiend. Die wil altijd laten zien dat hij van [insertonderwerp] meer af weet dan de ander. Het pijnlijke is dat hij ook tegen de grootste forumtrollen zijn mening blijft opdreunen. Hij staat vast nog net niet 's nachts tegen een boomstam te praten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In welke zin? Ik vind dat zo’n enorm vermoeiende gozer.
Dat testen gaat nu “gewoon” in een stroomversnellingquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens mij duurt nog testfase normaal zeker 6 maanden bij een medicijn/vaccin. Verschillende experimenten en testfase. Stel het lukt nu in 4 maanden ofzo, hoe lang zou het duren voordat ze miljoenen vaccins kunnen produceren? Gaat wel even duren nog helaas...quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat testen gaat nu “gewoon” in een stroomversnelling
Zeker, zal niet morgen zijn. Maar er zal in tijd van nood wel eea aangepast worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij duurt nog testfase normaal zeker 6 maanden bij een medicijn/vaccin. Verschillende experimenten en testfase. Stel het lukt nu in 4 maanden ofzo, hoe lang zou het duren voordat ze miljoenen vaccins kunnen produceren? Gaat wel even duren nog helaas...
Eigenlijk lijkt het me vrij nutteloos een medicijn voor deze epidemie te ontwikkelen. Het gaat juist over als zoiets Weert terugkomt in de toekomst. Dacht dat het ontwikkelen minimaal 2 jaar duurt (als ze nu iets hebben dat lijkt te werken). Al ben ik niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, zal niet morgen zijn. Maar er zal in tijd van nood wel eea aangepast worden.
Ja normaal is het 1,5 tot 2 jaar, maar ik dacht te lezen dat het in 6 maanden in maximale capaciteit. Eens kijken straks of ik nog een bron kan vinden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt het me vrij nutteloos een medicijn voor deze epidemie te ontwikkelen. Het gaat juist over als zoiets Weert terugkomt in de toekomst. Dacht dat het ontwikkelen minimaal 2 jaar duurt (als ze nu iets hebben dat lijkt te werken). Al ben ik niet helemaal zeker.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja normaal is het 1,5 tot 2 jaar, maar ik dacht te lezen dat het in 6 maanden in maximale capaciteit. Eens kijken straks of ik nog een bron kan vinden.
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #332 Nieuwe dag op weg naar het kantelpuntquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een waardeloze mods heeft dat COR.
Wtfquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #332 Nieuwe dag op weg naar het kantelpunt
Ruim 2/3 van de inhoud afgevoerd, dan heb je wel hart voor de zaak.
Er wordt ook wel echt veel shit gepost en getrolled daar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #332 Nieuwe dag op weg naar het kantelpunt
Ruim 2/3 van de inhoud afgevoerd, dan heb je wel hart voor de zaak.
Jaap van Disselquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Jaap staat een briljant college weg te geven op dit moment, lijnrecht tegenover hetgeen Kyran dagelijks post. Dat gaat wat geven straks, ik kan niet wachten.
De nacht van Poepz0r.quote:
COR in shambles. Heel dat virus wordt in een paar minuten de nek omgedraaid.quote:
In COR wordt nu maar het 'm-m-maar de andere landen die de lockdown doen dan?!?!?'-frame ingezet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik stel voor dat we om 20:00 allemaal drie minuten gaan klappen voor Jaap.
17 miljoen bondscoaches, 17 miljoen virologen. Ze denken het collectief beter te weten dan Voor zijn komst naar het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu was Jaap van Dissel hoofd van de afdeling Infectieziekten bij het LUMC Leids Universitair Medisch Centrum . Daarnaast was hij hoofdopleider Interne Geneeskunde en voorzitter van het Centrum voor Infectieziekten. Hij wisselde zijn carrière bij het LUMC af met een onderzoeksperiode bij het Duke University Medical Center in Durham en het Cold Spring Harbor Laboratory in de Verenigde Staten. Van Dissel begeleidde meer dan 25 promovendi en publiceerde meer dan 280 wetenschappelijke publicaties, grotendeels over infectieziekten. Daarnaast schreef hij mee aan ruim 75 opleidingsmodules en boeken over infectieziekten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In COR wordt nu maar het 'm-m-maar de andere landen die de lockdown doen dan?!?!?'-frame ingezet.
Ik luister maar net mee maar hij geeft vooral antwoorden op de vragen nu. Waarom kies je hiervoor waarom zus en zo...quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zegt Japie allemaal, jongens?
Vast het tegenovergesteld van het WHO dus iedereen BOOS.
Dit is genietenquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Jaap staat een briljant college weg te geven op dit moment, lijnrecht tegenover hetgeen Kyran dagelijks post. Dat gaat wat geven straks, ik kan niet wachten.
o.a. Dat we niet iedereen kunnen testen, Kyran wordt gek zoquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zegt Japie allemaal, jongens?
Vast het tegenovergesteld van het WHO dus iedereen BOOS.
Zin in zijn monoloog met eerst een verheven en interessantdoenerij-achtige intro.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
o.a. Dat we niet iedereen kunnen testen, Kyran wordt gek zo
Bier staat alvast koud in ieder gevalquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zin in zijn monoloog met eerst een verheven en interessantdoenerij-achtige intro.
Optimistisch.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe klinkt het NK als eerste koers?
Nee, dit kan niet...quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef El-Stinho het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2-2 topic #336
Hahhahahahahaha
Pure populisten delven onderspit op gebied van inhoud bij zulke meetings maar hun fans blijven een blok achter ze staan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Henk snapt het weer eens niet, die zal wel in paniek zijn. Ziet natuurlijk 90% van zijn stemmers in gevaar komen.
Thierry opende met 'U heeft veel fouten gemaakt afgelopen twee maanden'quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelachen om dat topic wel weer.
Kyran geeft geen centimeter toe en Thierry stelt zogenaamd scherpe vragen. Genot.
De naam 'Jensen' valt in dat topic. Meteen zin om mijn laptop uit het raam te pleure.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelachen om dat topic wel weer.
Kyran geeft geen centimeter toe en Thierry stelt zogenaamd scherpe vragen. Genot.
Hier nu ook, hypocrietquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De naam 'Jensen' valt in dat topic. Meteen zin om mijn laptop uit het raam te pleure.
Het echte geluid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De naam 'Jensen' valt in dat topic. Meteen zin om mijn laptop uit het raam te pleure.
Ik zou zeggen: ga je gang.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Is er al een Jaap van Dissel adoratietopic?
Je kunt niet alles preventief inkopen, helaas. Als je hier miljoenen beademingsapparaten had staan en je blijkt allemaal stoma's nodig te hebben, sta je ook mooi voor lul.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:20 schreef Momo het volgende:
Wel zorgingwekkend dat er een materialen tekort zijn en voorraaden voor een paar dagen voor sommige dingen.
Echt he. Wat had je moeten doen? Land op slot?!!1!1!quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thierry opende met 'U heeft veel fouten gemaakt afgelopen twee maanden'
Bedankt Captain Hindsight denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |