SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloop2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Coronavirussen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doden in Nederland2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik nu begrijp is dat vooral de shortsellers lekker aan het bezigen zijn. Er wordt dus keihard geld verdiend nu wat weer een keer uitgegeven moet worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop dat de beurs weer een beetje bij gaat trekken
Yep, toen was wel duidelijk dat er iets serieus aan de hand was. En geen simpel griepje. Verdomd weinig griepje roepers te zien tegenwoordig...quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:18 schreef Kyran het volgende: [..] Bij mij gingen de alarmbellen af toen China hun economie naar de klote hielp. Terwijl het RIVM riep dat de kans klein was dat het hier zou komen en dat als het zou komen het beperkt zou blijven tot een enkel geval waren de Chinezen met zulke drastische maatregelen bezig dat hun economie werd gesloopt. Als dat geen alarmsignaal is weet ik het ook niet meer.
twitter:FalastinVoices twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:06:16om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dear World,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
How does it feel to be quarantined?
Sincerely,
14-years-besieged Gaza. reageer retweet
In Azië behalve Hong Kong, Singapore en Japan ook wel al heeft Zuid Korea zich wel goed herpaktquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk in heel Europa en Amerika wel.
Ruim beneden de $30 per vat nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Olieprijzen ook bizar laag trouwens.
quote:https://www.nasdaq.com/ar(...)xports-43-2020-03-17
According to reports, the aim is for Saudi Aramco to have 10 million barrels per day available for export. That works out to more than 40% higher exports than in January and February, when Saudi Arabia's crude exports fell below 7 million barrels per day.
Ja, oprotten. Geen tijd voor een stuk gelul wat zijn ouders al het hele leven niet hebben kunnen oplossen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:22 schreef Mijk het volgende:
twitter:FalastinVoices twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:06:16om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dear World,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sincerely,
Sowieso veel te symbolisch, ik heb er niets mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:20 schreef xminator het volgende:
Welke idioot heeft het eigenlijk verzonnen om vandaag te klappen voor de zorgverleners? Het echte ‘werk’ moet nog beginnen...
GFY, moet je maar normaal doen tegen Israelquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:22 schreef Mijk het volgende:
ik accepteer de cookies.
Sincerely,
Zo te zien wel internetquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:22 schreef Mijk het volgende:
ik accepteer de cookies.
Sincerely,
Op het ministerie van Volksgezondheid zijn de taken verdeeld tussen de beide ministers. Hugo de Jonge gaat over de langdurige zorg, wijkzorg, mantelzorg, jeugdzorg, etc. Bruno Bruins gaat over de medische zorg.en daar valt dus ook over de bestrijding van infectieziektes onder.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En waar is Hugo de Jonge, daar hoor je ook weinig van?
als ze er al vandaan komenquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, oprotten. Geen tijd voor een stuk gelul wat zijn ouders al het hele leven niet hebben kunnen oplossen.
Gestopt bij Oud-Zuidquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:24 schreef Alaianaya het volgende:
https://instagram.com/sto(...)igshid=1mj4oxdo8u7t2
De Nederlandse arrogantie...
Lekker man! Benzine straks op 1,10.quote:
Dat wist ik niet, thanks.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:24 schreef freako het volgende:
[..]
Op het ministerie van Volksgezondheid zijn de taken verdeeld tussen de beide ministers. Hugo de Jonge gaat over de langdurige zorg, wijkzorg, mantelzorg, jeugdzorg, etc. Bruno Bruins gaat over de medische zorg.en daar valt dus ook over de bestrijding van infectieziektes onder.
Winniegodquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:25 schreef Koffieplanter het volgende:
China zegt een vaccinatie te hebben. De grote leider Xi brengt ons naar het beloofde land.
Staan we straks allemaal bij de shell te hamsteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lekker man! Benzine straks op 1,10.
Fijn!
Ja daar vond ik ook wat van:quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:20 schreef xminator het volgende:
Welke idioot heeft het eigenlijk verzonnen om vandaag te klappen voor de zorgverleners? Het echte ‘werk’ moet nog beginnen...
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:11 schreef vosss het volgende:
Leuk initiatief en alles, maar dat komt toch echt een week of 3 te vroeg.
Nu zijn ze nog redelijk "gewoon" hun werk aan het doen. Tuurlijk, veel met corona en alles, maar de piek moet nog komen. En die komt er knoerhard aan. Wat gaan we dan doen als ze allemaal dagen van 12 uur draaien, geen verlof meer hebben, overwerken, collega's ziek zien worden en op de IC terecht zien komen, voor de keuze staan wie geven we het laatste beademingsapparaat en wie gaat er dood?
Dat zijn allemaal zaken die op zeer korte termijn 100% in lijn der verwachting liggen voor Nederland.
Ik stel voor dat we dán voor ze klappen. En niet nu, want nu is er nog niet zo heel erg veel aan de hand.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef vosss het volgende:
Kansloos.
Er komen nog momenten genoeg waarbij we écht onze waardering uit kunnen spreken. Mensen die denken dat onze zorg het met de gekozen aanpak van Rutte allemaal kan blijven behappen zijn kinderlijk naïef. Vandaag 19 doden, morgen ook waarschijnlijk zoiets, vanaf aankomend weekend zitten we op minstens 35 doden per dag. En dat stijgt gewoon de komende 2 weken.
Over 2 weken zal een hoop mensen het lachen vergaan zijn.
En dát zijn de momenten waarop je de mensen die er ALLES aan doen om zoveel mogelijk mensen proberen te redden in het zonnetje te zetten. Nu is dat echt veel te vroeg.
Bij de egyptenaren hebben ze het ook goed verknalt. Voordeel is wel dat er nog steeds geen coronabesmettingen zijn in Gaza.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
GFY, moet je maar normaal doen tegen Israel.
Komt omdat er veel geld gaat naar de zorg, maar niet naar de handen aan het bed. Glimmende gebouwen, strakke pakken en mooie salarissen voor de nutteloze zorg managertjes.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:23 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Sowieso veel te symbolisch, ik heb er niets mee.
Als dit over is moeten ze die mensen echt eens gaan waarderen en een goed salaris en goede arbeidsvoorwaarden geven.
Daar hebben ze tenminste wat aan.
Wel één van meest ondergewaardeerde beroepen in NL imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop