Yep.... het is wat kil... voor mij als te verwachten ..... het leven op de randjes is altijd bloederig schuren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:07 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
En met name beangstigend, vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nature
vergeet niet dat je hier nog eerste even 5 jaar moet procederen tegen allemaal tegen werkers ..quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
De kwaliteit en veiligheids eisen liggen daar ook wel 55 keer lager dan hier in nl
Een cruiseschip met besmettingenquote:
Ja laten we dat soort dingen even lekken aan war FOK!ersquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep.... het is wat kil... voor mij als te verwachten ..... het leven op de randjes is altijd bloederig schuren.
//--//
Kan/heeft iemand toegang/zicht tot https://www.zorg-capaciteit.nl/beddencapaciteit/index.jsp
(beschikbaarheid van beademde en niet-beademde IC-bedden en kinder IC-bedden)
Ik hoef geen rapport maar vooral wat benieuwd of de gecommuniceerde aantallen in lijn zijn met wat her -en der genoemd wordt. (1150 bedden, 70/80% bezet en dus zeg 300 vrij waarvan er nu 90 bezet zijn door Covid19). Hoewel die site geen reden van bezet zijn zal bevatten.
twitter:KeeleyFox29 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:46:10BREAKING: @phillypolice officers instructed to stop making arrests for following list of what are consider non-violent crimes. Here is the email sent to city police officers telling them to just obtain arrest warrants for now. @FOX29philly https://t.co/GYl13T67uK reageer retweet
The purge is comingquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef Houtenbeen het volgende:
Niet alleen in Nederland gaat de politie sommige mensen niet meer oppakken, in Amerika nu ook.twitter:KeeleyFox29 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:46:10BREAKING: @:phillypolice officers instructed to stop making arrests for following list of what are consider non-violent crimes. Here is the email sent to city police officers telling them to just obtain arrest warrants for now. @:FOX29philly https://t.co/GYl13T67uK reageer retweet
Bij mij gingen de alarmbellen af toen China hun economie naar de klote hielp. Terwijl het RIVM riep dat de kans klein was dat het hier zou komen en dat als het zou komen het beperkt zou blijven tot een enkel geval waren de Chinezen met zulke drastische maatregelen bezig dat hun economie werd gesloopt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat waren de meeste mensen toen nog naïef in Nederland.
En de groeten vanuit londenquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:17 schreef Sfancta het volgende:
Koning Willem-Alexander en zijn gezin beperken tot en met 21 maart hun sociale contacten. Dit naar aanleiding van hun recente wintersportvakantie in het Oostenrijkse Lech. Daar zijn vijf bevestigde coronabesmettingen, waarvan de bron niet direct duidelijk is.
Dat meldt de Rijksvoorlichtingsdienst in een persbericht. Er is bij het gezin van de koning overigens geen sprake van gezondheidsklachten, meldt het RIVM.
Ja vertel mij wat, ik heb een deel van de daling ook in mijn portefeuille zien verdampen. En ben nu weer extra in aan het kopen. Misschien te vroeg, maar herstellen zal het uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hmmm weinig kans.
Olieprijzen ook bizar laag trouwens.
Vriendin zit in de oliebusiness en daar is het dikke stress momenteel.
Zit hier naast mij al vanaf 08:30 vanochtend thuis te werken.
Ik verwacht wel een toesprak van Willy eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:17 schreef Sfancta het volgende:
Koning Willem-Alexander en zijn gezin beperken tot en met 21 maart hun sociale contacten. Dit naar aanleiding van hun recente wintersportvakantie in het Oostenrijkse Lech. Daar zijn vijf bevestigde coronabesmettingen, waarvan de bron niet direct duidelijk is.
Dat meldt de Rijksvoorlichtingsdienst in een persbericht. Er is bij het gezin van de koning overigens geen sprake van gezondheidsklachten, meldt het RIVM.
Dit is het moment om te kopen, al denk ik wel dat het nog verder onderuit klapt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat, ik heb een deel van de daling ook in mijn portefeuille zien verdampen. En ben nu weer extra in aan het kopen. Misschien te vroeg, maar herstellen zal het uiteindelijk wel.
Ik denk in heel Europa en Amerika wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat waren de meeste mensen toen nog naïef in Nederland.
Hopen dat hij daar vast komt te zitten voor een jaar of 15quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:19 schreef roos94 het volgende:
Ondertussen viert lil kleine heerlijk vakantie in dubai
wie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:19 schreef roos94 het volgende:
Ondertussen viert lil kleine heerlijk vakantie in dubai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |