Waarom?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen ze niet sowieso stoppen met de hele publieke omroep?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Held.
Je krijgt van mij een foto van Paul Kagame en Koning Droogneuker.
[ afbeelding ]
Jawel!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ge(...)epklachten~aec6a971/
In ieder geval Johan Goossens, maar die kent u niet.
Ja, jammer van het geld om zo veel onzinnige programma's te maken. Een zender met nieuws en achtergronden lijkt me genoeg.quote:
quote:
Giro '94.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Geen idee of het geopperd is, maar kunnen we niet gewoon met z’n alle dagelijks een grote ronde van een aantal jaar geleden gaan terugkijken ofzo?
Wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een wie is de mol-bekendequote:
Helaas wel.quote:
Mokerirritante vent is dat...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
zo snel begint zelfs Poepzor niet plat te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mokerirritante vent is dat...
Heugelijk nieuws voor @Mexicanobakker en @Rellende_Rotscholier . Zullen er straathoeken naar koffie en bier ruiken? Zullen er schoenen gejat zijn?twitter:ADshownieuws twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 18:59:45Paskal Jakobsen steekt Nederland hart onder de riem met bijzonder lied https://t.co/LyBDql8jmv reageer retweet
Ik denk dat er vingers wijzen op jezelf.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
Heugelijk nieuws voor @:Mexicanobakker en @:Rellende_Rotscholier . Zullen er straathoeken naar koffie en bier ruiken? Zullen er schoenen gejat zijn?twitter:ADshownieuws twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 18:59:45Paskal Jakobsen steekt Nederland hart onder de riem met bijzonder lied https://t.co/LyBDql8jmv reageer retweet
Zeg je wel eens tegen iemand dat hij een klootzak is?quote:
Tokkiebuurt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
Ik ook en allemaal vuurwerk gaat de lucht in hier
Wat wil je ons vertellen? Ga je ons ook vertellen dat we er allemaal aan gaan?quote:
Ik hoop dat het goed gaat met Koffieplanter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je ons vertellen? Ga je ons ook vertellen dat we er allemaal aan gaan?
Mijn familie zit in Madrid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat met Koffieplanter.
Pfoe, dat is wel de zwaarst getroffen regio ja. Hoe gaat het met ze?quote:
Is dit een bericht van de Speld?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
Heugelijk nieuws voor @:Mexicanobakker en @:Rellende_Rotscholier . Zullen er straathoeken naar koffie en bier ruiken? Zullen er schoenen gejat zijn?twitter:ADshownieuws twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 18:59:45Paskal Jakobsen steekt Nederland hart onder de riem met bijzonder lied https://t.co/LyBDql8jmv reageer retweet
Is dit Amstelman?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ene Firewarrior is het compleet aan het verliezen. @:koffieplanter
COR / De gok van "herd immunity"
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoveel charisma, je zou voor minder.
Wij kunnen er ook wat van.twitter:koninklijkhuis twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:19:02Applaus van Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima en de Prinsessen Amalia, Alexia en Ariane voor alle zorgmedewerkers, om hen een hart onder de riem te steken in hun strijd tegen het coronavirus en hun inzet voor de gezondheid van iedereen in Nederland. #applausvoordezorg https://t.co/M1gVBmH22e reageer retweet
Laatste berichten was er nog niets aan de hand. Laten we hopen dat dit zo blijft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pfoe, dat is wel de zwaarst getroffen regio ja. Hoe gaat het met ze?
Die gast ja en ene V for Vendetta komen af en toe wel eens langs bij het wielrennen, voetbal of sportgedeelte, maar die zijn echt altijd boos en gefrustreerd. Ik vraag me dan altijd af hoe je dan in het leven staat als je je zo laat leiden door frustraties.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schop graag PzKpfw ook nog even onder de bus.
Veel teleurstellingen gehad in het leven denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die gast ja en ene V for Vendetta komen af en toe wel eens langs bij het wielrennen, voetbal of sportgedeelte, maar die zijn echt altijd boos en gefrustreerd. Ik vraag me dan altijd af hoe je dan in het leven staat als je je zo laat leiden door frustraties.
Kan dit topic niet weergeven?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ene Firewarrior is het compleet aan het verliezen. @:koffieplanter
COR / De gok van "herd immunity"
Die V-For-Vendetta was zeg maar de minder zuigende variant van Bianconeri. Altijd voorop om te klagen als Nederlanders niet minstens eerste eindigden oid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die gast ja en ene V for Vendetta komen af en toe wel eens langs bij het wielrennen, voetbal of sportgedeelte, maar die zijn echt altijd boos en gefrustreerd. Ik vraag me dan altijd af hoe je dan in het leven staat als je je zo laat leiden door frustraties.
Apo-p-pologiesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:49 schreef showtimer het volgende:
[..]Wij kunnen er ook wat van.twitter:koninklijkhuis twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:19:02Applaus van Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima en de Prinsessen Amalia, Alexia en Ariane voor alle zorgmedewerkers, om hen een hart onder de riem te steken in hun strijd tegen het coronavirus en hun inzet voor de gezondheid van iedereen in Nederland. #applausvoordezorg https://t.co/M1gVBmH22e reageer retweet
Daar kan ik altijd met stij-gen-de verbazing naar kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
Nog erger dan Koningshuizen vind ik royaltywatchers.
Vanaf gisteren 'maar' 550 besmettingen in heel Andalucía, het kan een stuk erger.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat met Koffieplanter.
Je zal maar in Madrid of Baskenland zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vanaf gisteren 'maar' 550 besmettingen in heel Andalucía, het kan een stuk erger.
Jaren toegewerkt naar dat moment en dan komt het er zo uit.quote:
En blij dat ze zijn. Ze kwispelen nog net niet bij Blauw Bloed of RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar kan ik altijd met stij-gen-de verbazing naar kijken.
Die kunnen altijd zonder enige vorm van ironie en zelfs met een vorm van trots verkondigen dat ze hebben ontdekt dat Maxima op staatsbezoek een jurk droeg die ze in 2012 ook al een keer heeft gedragen. Een prachtige jurk van Berry van de Wezenmortel. En dan een hoed van Harry Hatseflats erbij, die ze nog nooit eerder droeg. Prachtige combinatie, het staat fantastisch bij haar.
Wat een leeg bestaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En blij dat ze zijn. Ze kwispelen nog net niet bij Blauw Bloed of RTL Boulevard.
Nog erger; ze krijgen er geld voor.quote:
Ja hè.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend dat Can't Cool Me Down is wel een goed trackje ja.
Mijn moeder kijkt er nog elke zaterdag naar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wordt dat Blauw Bloed enzo nog een beetje goed bekeken? Volgens mij zijn de ouderen en christelijken nog behoorlijk koninklijk gezind.
Dat is wel vervelend ja. Hier wordt een nieuwe weg aangelegd dwars door mijn fietshabitat. Dat wordt nogal wat omrijden de komende tijd, met uiteindelijk het verlies van een aantal wegen. M'n favoriete grindstrook gaat bijvoorbeeld sneuvelen. Wat een leed.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op een van mijn vaste fietsrondjes hebben ze een behoorlijk stuk bebossing gekapt, waardoor er bij zuidwestenwind geen beschutting meer is. Bijzonder spijtig.
Zonde.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja. Hier wordt een nieuwe weg aangelegd dwars door mijn fietshabitat. Dat wordt nogal wat omrijden de komende tijd, met uiteindelijk het verlies van een aantal wegen. M'n favoriete grindstrook gaat bijvoorbeeld sneuvelen. Wat een leed.
Ik heb die samenvatting van Wim net gekeken over de Tour van '96, maar Ruis kon er ook wat van. Ook in combinatie met die oubollige kledingquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Wouter Koolmees heeft de meest schandalige haarlijn die ik in een leven heb gezien.
KingRadler is een doremifatroll van de bovenste plank, ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik ook KingRadler naar voren schuiven als dorpsgek? Wat een hoop gezwets in de ruimte.
Kingradler heeft gewoon alleen maar zand in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik ook KingRadler naar voren schuiven als dorpsgek? Wat een hoop gezwets in de ruimte.
Leuke woordspeling.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
KingRadler is een doremifatroll van de bovenste plank, ja.
Nou, ik heb niet het idee dat we hier te maken hebben met een troll. In dat hoofd speelt zich gewoon weinig af, zie gif. Hij is een beetje als Sven Nys. Hij zit thuis naar z'n monitor te turen met een hoofd waarvan afgelezen kan worden dat hij zo écht iets iets belangrijks posten. En wat post hij dan? Niets.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je zijn posts in VBL-livetopics gezien? Lekker man.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet het idee dat we hier te maken hebben met een troll. In dat hoofd speelt zich gewoon weinig af, zie gif. Hij is een beetje als Sven Nys. Hij zit thuis naar z'n monitor te turen met een hoofd waarvan afgelezen kan worden dat hij zo écht iets iets belangrijks posten. En wat post hij dan? Niets.
[ afbeelding ]
https://www.sporcle.com/g(...)toluka&pid=6yee6536Zquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog wel ja. Als we COR mogen geloven over een paar maanden niet meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijna een topic vol vandaag.
WLR leeft.
We posten gewoon in ruimten waar ze het zelf kunnen lezen.quote:
30/31.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.sporcle.com/g(...)toluka&pid=6yee6536Z
Ik daag je uit om er maximaal 2 te missen.
31/31quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.sporcle.com/g(...)toluka&pid=6yee6536Z
Ik daag je uit om er maximaal 2 te missen.
Kunnen slangen geïnfecteerd raken?twitter:ShamsCharania twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:24:46Kevin Durant tested positive for coronavirus, Durant tells @TheAthleticNBA @Stadium. Durant says he is feeling fine: "Everyone be careful, take care of yourself and quarantine. We're going to get through this." reageer retweet
Deze vind ik nog wel lollig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:14 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als iemand zich verveelt.
Broeders onder elkaar. Mijn waardering voor jullie slaat steeds meer om in een soort adoratie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kroegpraat hier, bij gebrek aan kroegen.
Gestruikeld over Cordoba.quote:
Huesca. Met uitzondering van Recreativo is het ook eigenlijk gewoon topografie.quote:
Huesca ligt nog vers in het geheugen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Huesca. Met uitzondering van Recreativo is het ook eigenlijk gewoon topografie.
quote:Vanavond gaven in veel plaatsen in Nederland mensen een applaus als steunbetuiging aan zorgpersoneel. In Rotterdam werd ook "You'll never walk alone" gezongen.
Wat heeft Poephoofd gedaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik even m'n onderbuik legen?
Tijs van den Brink![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |