Nog wel ja. Als we COR mogen geloven over een paar maanden niet meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijna een topic vol vandaag.
WLR leeft.

We posten gewoon in ruimten waar ze het zelf kunnen lezen.quote:

30/31.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.sporcle.com/g(...)toluka&pid=6yee6536Z
Ik daag je uit om er maximaal 2 te missen.

31/31quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.sporcle.com/g(...)toluka&pid=6yee6536Z
Ik daag je uit om er maximaal 2 te missen.

Kunnen slangen geïnfecteerd raken?twitter:ShamsCharania twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:24:46Kevin Durant tested positive for coronavirus, Durant tells @TheAthleticNBA @Stadium. Durant says he is feeling fine: "Everyone be careful, take care of yourself and quarantine. We're going to get through this." reageer retweet

Deze vind ik nog wel lollig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:14 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als iemand zich verveelt.

Broeders onder elkaar. Mijn waardering voor jullie slaat steeds meer om in een soort adoratie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kroegpraat hier, bij gebrek aan kroegen.

Gestruikeld over Cordoba.quote:

Huesca. Met uitzondering van Recreativo is het ook eigenlijk gewoon topografie.quote:

Huesca ligt nog vers in het geheugen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Huesca. Met uitzondering van Recreativo is het ook eigenlijk gewoon topografie.

quote:Vanavond gaven in veel plaatsen in Nederland mensen een applaus als steunbetuiging aan zorgpersoneel. In Rotterdam werd ook "You'll never walk alone" gezongen.

Wat heeft Poephoofd gedaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik even m'n onderbuik legen?
Tijs van den Brink

.

Ik heb dit net even met gekromde tenen op de Twitters bekeken. Er zijn dus non-valeurs die gaan staan klappen (of vuurwerk afsteken) en dan heb je ook nog marginalere figuren die dat dan gaan staan filmen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Om 20.00 allemaal klappen voor Ria en Hans in de zorg. Cringe. En tussendoor hebben we de supermarkten even leeg gekocht zodat ze niks kunnen halen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |