Ik haat dit forum, daarom zit ik er ook elke avond. hahaha.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit topic voelt nu wel een beetje aan als een uitzending van Veronica Inside. Met al onze beperkingen fileren we even de rest van het wereldje.

Of die ene user die altijd enorme verhandelingen schrijft over Afrikaans wielrennen alsof iemand dat ook maar wat boeit haha.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit topic voelt nu wel een beetje aan als een uitzending van Veronica Inside. Met al onze beperkingen fileren we even de rest van het wereldje.

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haat dit forum, daarom zit ik er ook elke avond. hahaha.

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of die ene user die altijd enorme verhandelingen schrijft over Afrikaans wielrennen alsof iemand dat ook maar wat boeit haha.

Dou de klap uiteindelijk het hardste kunnen worden want de gezondheidszorg is daar niet overal goed. Voordeel is dat de bevolking relatief jong is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afrikaantjes komen er voorlopig nog wel genadig van af.

Begint ook wel op gang te komen nu. Al volg ik dat verder niet echt op de voet. Krijg wat Rwandese updates mee, en daar laten ze er blijkbaar geen gras over groeien. Meteen na het eerste geval enorm veel maatregelen genomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afrikaantjes komen er voorlopig nog wel genadig van af.

Rwandezen moet je kort houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Begint ook wel op gang te komen nu. Al volg ik dat verder niet echt op de voet. Krijg wat Rwandese updates mee, en daar laten ze er blijkbaar geen gras over groeien. Meteen na het eerste geval enorm veel maatregelen genomen.
Kagame > Rutte

Rwanda's first coronavirus case is an Indian who travelled there from Mumbai, health officials confirmed on Saturday.quote:

Het begrip ironie krijgt deze dagen wel weer een nieuwe dimensie ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Om 20.00 allemaal klappen voor Ria en Hans in de zorg. Cringe. En tussendoor hebben we de supermarkten even leeg gekocht zodat ze niks kunnen halen.

Hahaha, post van de dag ditquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Om 20.00 allemaal klappen voor Ria en Hans in de zorg. Cringe. En tussendoor hebben we de supermarkten even leeg gekocht zodat ze niks kunnen halen.

Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:

Typisch jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |