quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Tevens pleit ik voor een unban van Klaasweetalles.

Nee, hij terroriseerde het Feyenoord topic met z'n domme gelul. Maar voor niet-Feyenoorders vast wel vermakelijk ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:

Dat was vrij vermoeiend maar die clubtopics zijn voorlopig toch niet rullevant. (voor zover het Feyenoord topic überhaupt rullevant was)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, hij terroriseerde het Feyenoord topic met z'n domme gelul. Maar voor niet-Feyenoorders vast wel vermakelijk ja.

Het Feyenoordtopic kan de komende maanden toch in retraite.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, hij terroriseerde het Feyenoord topic met z'n domme gelul. Maar voor niet-Feyenoorders vast wel vermakelijk ja.

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef showtimer het volgende:
Hebben jullie ook een mening over superniger?

Do-re-mi-fa-sol en weer een topic vol.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef showtimer het volgende:

Huurvrij in je hoofd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef showtimer het volgende:

NSFWquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem nog eens een naam: tjaptjoep

Die is echt wel raar ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gooi 'ikweethetniet' in de kikkerpoel. Iemand die 24/7 woest is op alles en met name het OM.

Wie doe ik nu na? "flopgasten" "lekker goal" "hopelijk genot"quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef showtimer het volgende:

Oeps. Reageert ook zelden tot nooit op andere users.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die is echt wel raar ja.
Het is OOKniet trouwens.

Die weet wie er achter het coronavirus zit.quote:

Ik haat dit forum, daarom zit ik er ook elke avond. hahaha.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit topic voelt nu wel een beetje aan als een uitzending van Veronica Inside. Met al onze beperkingen fileren we even de rest van het wereldje.

Of die ene user die altijd enorme verhandelingen schrijft over Afrikaans wielrennen alsof iemand dat ook maar wat boeit haha.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit topic voelt nu wel een beetje aan als een uitzending van Veronica Inside. Met al onze beperkingen fileren we even de rest van het wereldje.

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haat dit forum, daarom zit ik er ook elke avond. hahaha.

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of die ene user die altijd enorme verhandelingen schrijft over Afrikaans wielrennen alsof iemand dat ook maar wat boeit haha.

Dou de klap uiteindelijk het hardste kunnen worden want de gezondheidszorg is daar niet overal goed. Voordeel is dat de bevolking relatief jong is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afrikaantjes komen er voorlopig nog wel genadig van af.

Begint ook wel op gang te komen nu. Al volg ik dat verder niet echt op de voet. Krijg wat Rwandese updates mee, en daar laten ze er blijkbaar geen gras over groeien. Meteen na het eerste geval enorm veel maatregelen genomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afrikaantjes komen er voorlopig nog wel genadig van af.

Rwandezen moet je kort houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Begint ook wel op gang te komen nu. Al volg ik dat verder niet echt op de voet. Krijg wat Rwandese updates mee, en daar laten ze er blijkbaar geen gras over groeien. Meteen na het eerste geval enorm veel maatregelen genomen.
Kagame > Rutte

Rwanda's first coronavirus case is an Indian who travelled there from Mumbai, health officials confirmed on Saturday.quote:

Het begrip ironie krijgt deze dagen wel weer een nieuwe dimensie ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Om 20.00 allemaal klappen voor Ria en Hans in de zorg. Cringe. En tussendoor hebben we de supermarkten even leeg gekocht zodat ze niks kunnen halen.

Hahaha, post van de dag ditquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Om 20.00 allemaal klappen voor Ria en Hans in de zorg. Cringe. En tussendoor hebben we de supermarkten even leeg gekocht zodat ze niks kunnen halen.

Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:

Typisch jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:

John zit ook in COR, dat kan niet anders.twitter:troostjohn twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:18:26#ajax #afcajax #psv #dwdd #adsport #nossport #feyenoord #ajaxlife #op1 #jinek #az #foxsports #veronicainside #coronavirus #coronavirusnl
Machthebbers maken bevolking bewust gek met doelmatige angst opbouw v zwaardere vorm v griep. Kijk eens door bril v waarheid ipv manipulatie https://t.co/xaEkZrxSrW reageer retweet

Waarom is Nederland zo?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-van-de-coronacrisis

In Spanje deden ze dat toch ook?quote:

Dat land staat hier al in de fik en is niet iets waar je op de lange termijn wilt zitten. Nederland heeft een mooi land met domme inwoners.quote:

Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat land staat hier al in de fik en is niet iets waar je op de lange termijn wilt zitten. Nederland heeft een mooi land met domme inwoners.

Neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:

Die noemde ik al ja, sodeju.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braindead2000
Al post ie nauwelijks in COR geloof ik

Haha ik was ook al benieuwd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Altijd spannend als je een TR ziet verschijnen.
Is het weer een user die met z'n worstenvingers op het verkeerde knopje heeft gedrukt.

KeksterGod, zelfs die is gereïncarneerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De altijd irritante Ronaldolover en Portugalfapper Kekster wel.

Helpmefok.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:

heywoodu

heywoodu

Goed dat je geen onrealistische verwachtingen hebtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:
Corona peer reviewed artikelen +datavisualisatie & statistieken topic
Mijn poging tot een serieus topic Of dit wordt onder getrolled of er gaat niemand posten.

Sorry maat. Ik wilden Ronalde wijzigen in Ronaldo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Altijd spannend als je een TR ziet verschijnen.
Is het weer een user die met z'n worstenvingers op het verkeerde knopje heeft gedrukt.

Hoogleraar virologie Kyran zit er meteen bovenop.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:
Mijn poging tot een serieus topic Of dit wordt onder getrolled of er gaat niemand posten.

Kan de beste overkomen Bob.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik wilden Ronalde wijzigen in Ronaldo.

Eerste reactie om er een zelfde topic van te maken als die anderequote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:

Ah sociale wetenschapquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen wij niet een topic maken waarin we COR peer reviewen?

Als je een monster als Paula Jacklin weet vol te schoppen is er wel iets serieus mis met je, of moet je daar dan juist weer heel veel respect voor hebben?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Des Jacklin stopt er meeDe BDO is gered
Kan niet wachten op de reactie van Paula op de haters

Die hep geen hartslag, geen bloeddruk niks meer. Wat heeft die nou naast hem staan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je een monster als Paula Jacklin weet vol te schoppen is er wel iets serieus mis met je, of moet je daar dan juist weer heel veel respect voor hebben?

Waar kan tokkie minnend Nederland nu nog heen?quote:

Spreek je dat uit als Przewalskipaard?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schop graag PzKpfw ook nog even onder de bus.

De bouwmarkten zijn nog open.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar kan tokkie minnend Nederland nu nog heen?

Intratuin?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar kan tokkie minnend Nederland nu nog heen?

Wat schuift dat?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:showtimer, zit dit ook in het pakket inbegrepen?
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200310_04884052
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door showtimer op 17-03-2020 18:06:08 ]

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spreek je dat uit als Przewalskipaard?

No Ab, no party. Zijn er eigenlijk nieuwe duo's?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan we voor kale Kees en Fresia of voor Dioon? @:showtimer

Zal met ziekte te maken hebben, vanavond zit Margje Fikse er met Tijs.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
No Ab, no party. Zijn er eigenlijk nieuwe duo's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Willemijn Veenhoven was ziek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
No Ab, no party. Zijn er eigenlijk nieuwe duo's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat kan geen toeval zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Willemijn Veenhoven was ziek.
Sophie Hilbrand was ziek.
Giovanca is ziek.

Ik noem een met Rebecca Bijker, een Herman Wegter of een Manuel Venderbos.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal met ziekte te maken hebben, vanavond zit Margje Fikse er met Tijs.

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het boekenbal schijnt een verspreidfeest te zijn geweest dus de hele sekte zal wel ziek zijn.
 Wie zijn er nog meer gevallen?
 Wie zijn er nog meer gevallen?

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat schuift dat?
Skol.Held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt van mij een foto van Paul Kagame en Koning Droogneuker.![8562337.jpg]() Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.

https://www.ad.nl/show/ge(...)epklachten~aec6a971/quote:

Unieke schrijftalentengenot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ge(...)epklachten~aec6a971/
In ieder geval Johan Goossens, maar die kent u niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |