Haha ik was ook al benieuwd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Altijd spannend als je een TR ziet verschijnen.
Is het weer een user die met z'n worstenvingers op het verkeerde knopje heeft gedrukt.
KeksterGod, zelfs die is gereïncarneerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De altijd irritante Ronaldolover en Portugalfapper Kekster wel.![]()
Helpmefok.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Tevens pleit ik voor een unban van Klaasweetalles.
Goed dat je geen onrealistische verwachtingen hebtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:
Corona peer reviewed artikelen +datavisualisatie & statistieken topic
Mijn poging tot een serieus topic Of dit wordt onder getrolled of er gaat niemand posten.
Sorry maat. Ik wilden Ronalde wijzigen in Ronaldo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Altijd spannend als je een TR ziet verschijnen.
Is het weer een user die met z'n worstenvingers op het verkeerde knopje heeft gedrukt.
Hoogleraar virologie Kyran zit er meteen bovenop.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:
Mijn poging tot een serieus topic Of dit wordt onder getrolled of er gaat niemand posten.
Kan de beste overkomen Bob.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik wilden Ronalde wijzigen in Ronaldo.
Eerste reactie om er een zelfde topic van te maken als die anderequote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:
Ah sociale wetenschapquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen wij niet een topic maken waarin we COR peer reviewen?
Als je een monster als Paula Jacklin weet vol te schoppen is er wel iets serieus mis met je, of moet je daar dan juist weer heel veel respect voor hebben?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Des Jacklin stopt er meeDe BDO is gered
Kan niet wachten op de reactie van Paula op de haters
![]()
Die hep geen hartslag, geen bloeddruk niks meer. Wat heeft die nou naast hem staan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je een monster als Paula Jacklin weet vol te schoppen is er wel iets serieus mis met je, of moet je daar dan juist weer heel veel respect voor hebben?
Waar kan tokkie minnend Nederland nu nog heen?quote:
Spreek je dat uit als Przewalskipaard?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schop graag PzKpfw ook nog even onder de bus.
De bouwmarkten zijn nog open.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar kan tokkie minnend Nederland nu nog heen?
Intratuin?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar kan tokkie minnend Nederland nu nog heen?
Wat schuift dat?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:showtimer, zit dit ook in het pakket inbegrepen?
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200310_04884052
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door showtimer op 17-03-2020 18:06:08 ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spreek je dat uit als Przewalskipaard?
No Ab, no party. Zijn er eigenlijk nieuwe duo's?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan we voor kale Kees en Fresia of voor Dioon? @:showtimer
Zal met ziekte te maken hebben, vanavond zit Margje Fikse er met Tijs.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
No Ab, no party. Zijn er eigenlijk nieuwe duo's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Willemijn Veenhoven was ziek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
No Ab, no party. Zijn er eigenlijk nieuwe duo's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Willemijn Veenhoven was ziek.
Sophie Hilbrand was ziek.
Giovanca is ziek.
Ik noem een met Rebecca Bijker, een Herman Wegter of een Manuel Venderbos.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal met ziekte te maken hebben, vanavond zit Margje Fikse er met Tijs.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het boekenbal schijnt een verspreidfeest te zijn geweest dus de hele sekte zal wel ziek zijn.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat schuift dat?
Skol.Held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt van mij een foto van Paul Kagame en Koning Droogneuker.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
https://www.ad.nl/show/ge(...)epklachten~aec6a971/quote:
Unieke schrijftalentengenot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ge(...)epklachten~aec6a971/
In ieder geval Johan Goossens, maar die kent u niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |