John zit ook in COR, dat kan niet anders.twitter:troostjohn twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:18:26#ajax #afcajax #psv #dwdd #adsport #nossport #feyenoord #ajaxlife #op1 #jinek #az #foxsports #veronicainside #coronavirus #coronavirusnl
Machthebbers maken bevolking bewust gek met doelmatige angst opbouw v zwaardere vorm v griep. Kijk eens door bril v waarheid ipv manipulatie https://t.co/xaEkZrxSrW reageer retweet
Waarom is Nederland zo?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-van-de-coronacrisis
In Spanje deden ze dat toch ook?quote:
Dat land staat hier al in de fik en is niet iets waar je op de lange termijn wilt zitten. Nederland heeft een mooi land met domme inwoners.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat land staat hier al in de fik en is niet iets waar je op de lange termijn wilt zitten. Nederland heeft een mooi land met domme inwoners.
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Tevens pleit ik voor een unban van Klaasweetalles.
Die noemde ik al ja, sodeju.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braindead2000
Al post ie nauwelijks in COR geloof ik
Haha ik was ook al benieuwd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Altijd spannend als je een TR ziet verschijnen.
Is het weer een user die met z'n worstenvingers op het verkeerde knopje heeft gedrukt.
KeksterGod, zelfs die is gereïncarneerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De altijd irritante Ronaldolover en Portugalfapper Kekster wel.![]()
Helpmefok.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Tevens pleit ik voor een unban van Klaasweetalles.
Goed dat je geen onrealistische verwachtingen hebtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:
Corona peer reviewed artikelen +datavisualisatie & statistieken topic
Mijn poging tot een serieus topic Of dit wordt onder getrolled of er gaat niemand posten.
Sorry maat. Ik wilden Ronalde wijzigen in Ronaldo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Altijd spannend als je een TR ziet verschijnen.
Is het weer een user die met z'n worstenvingers op het verkeerde knopje heeft gedrukt.
Hoogleraar virologie Kyran zit er meteen bovenop.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:
Mijn poging tot een serieus topic Of dit wordt onder getrolled of er gaat niemand posten.
Kan de beste overkomen Bob.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik wilden Ronalde wijzigen in Ronaldo.
Eerste reactie om er een zelfde topic van te maken als die anderequote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:
Ah sociale wetenschapquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen wij niet een topic maken waarin we COR peer reviewen?
Als je een monster als Paula Jacklin weet vol te schoppen is er wel iets serieus mis met je, of moet je daar dan juist weer heel veel respect voor hebben?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Des Jacklin stopt er meeDe BDO is gered
Kan niet wachten op de reactie van Paula op de haters
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |