Nou, ik heb niet het idee dat we hier te maken hebben met een troll. In dat hoofd speelt zich gewoon weinig af, zie gif. Hij is een beetje als Sven Nys. Hij zit thuis naar z'n monitor te turen met een hoofd waarvan afgelezen kan worden dat hij zo écht iets iets belangrijks posten. En wat post hij dan? Niets.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
KingRadler is een doremifatroll van de bovenste plank, ja.
Heb je zijn posts in VBL-livetopics gezien? Lekker man.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet het idee dat we hier te maken hebben met een troll. In dat hoofd speelt zich gewoon weinig af, zie gif. Hij is een beetje als Sven Nys. Hij zit thuis naar z'n monitor te turen met een hoofd waarvan afgelezen kan worden dat hij zo écht iets iets belangrijks posten. En wat post hij dan? Niets.
[ afbeelding ]
https://www.sporcle.com/g(...)toluka&pid=6yee6536Zquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
KingRadler is een doremifatroll van de bovenste plank, ja.
Nog wel ja. Als we COR mogen geloven over een paar maanden niet meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijna een topic vol vandaag.
WLR leeft.
We posten gewoon in ruimten waar ze het zelf kunnen lezen.quote:
30/31.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.sporcle.com/g(...)toluka&pid=6yee6536Z
Ik daag je uit om er maximaal 2 te missen.
31/31quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.sporcle.com/g(...)toluka&pid=6yee6536Z
Ik daag je uit om er maximaal 2 te missen.
Kunnen slangen geïnfecteerd raken?twitter:ShamsCharania twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:24:46Kevin Durant tested positive for coronavirus, Durant tells @TheAthleticNBA @Stadium. Durant says he is feeling fine: "Everyone be careful, take care of yourself and quarantine. We're going to get through this." reageer retweet
Deze vind ik nog wel lollig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:14 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als iemand zich verveelt.
Broeders onder elkaar. Mijn waardering voor jullie slaat steeds meer om in een soort adoratie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kroegpraat hier, bij gebrek aan kroegen.
Gestruikeld over Cordoba.quote:
Huesca. Met uitzondering van Recreativo is het ook eigenlijk gewoon topografie.quote:
Huesca ligt nog vers in het geheugen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Huesca. Met uitzondering van Recreativo is het ook eigenlijk gewoon topografie.
quote:Vanavond gaven in veel plaatsen in Nederland mensen een applaus als steunbetuiging aan zorgpersoneel. In Rotterdam werd ook "You'll never walk alone" gezongen.
Wat heeft Poephoofd gedaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik even m'n onderbuik legen?
Tijs van den Brink![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |