Het was live op nationale tv: https://www.facebook.com/rtlnieuws/videos/1122625508070022quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb dit net even met gekromde tenen op de Twitters bekeken. Er zijn dus non-valeurs die gaan staan klappen (of vuurwerk afsteken) en dan heb je ook nog marginalere figuren die dat dan gaan staan filmen.
Keihard ingegrepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:51 schreef Koffieplanter het volgende:
COR / Hoe ver zou jij gaan om corona te overleven?
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:51 schreef Koffieplanter het volgende:
COR / Hoe ver zou jij gaan om corona te overleven?
Jammer voor prins pand.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Zandvoort afgelast, wat een prachtig nieuws.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Zandvoort afgelast, wat een prachtig nieuws.
Hetzelfde als altijd. Slechte vragen stellen, slecht luisteren, een vervelend toontje opzetten.quote:
Wat vind je daarvan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd. Slechte vragen stellen, slecht luisteren, een vervelend toontje opzetten.
Dat is gewoon zijn stem toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd. Slechte vragen stellen, slecht luisteren, een vervelend toontje opzetten.
Even kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan?
- Jimek
Dus u zegt ...quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan?
- Jimek
Van Praag houdt ook niet van schapen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Van Praag houdt ook niet van schapen.
Is dat leuk?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:15 schreef maxi-mus het volgende:
Jimek wil enkel antwoorden horen die ze zelf acceptabel vindt, met haar suggestieve vragen. En ze kan totaal niet tegen kritiek.
Over niveau gesproken, natte wind is ook gesneuveld zag ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word sowieso altijd wel droevig van die talkshows. Zoveel niveauloosheid bij elkaar, dat lukt zelfs ons niet.
Op de altijd vervelende Jan Roos was ze toen echt ziedend. Met Pauw (die ik nu mis) er minzaam lachend naast.quote:
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Over niveau gesproken, natte wind is ook gesneuveld zag ik.
Ik had toch stiekem gehoopt op nog een uurtje Maar Benoot had moeten winnen!1!!1 met de Wuyts.quote:
Misschien dat de man met de kettingzaag corona heeft opgelopen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik had toch stiekem gehoopt op nog een uurtje Maar Benoot had moeten winnen!1!!1 met de Wuyts.
Het is allemaal al erg genoeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien dat de man met de kettingzaag corona heeft opgelopen.
Zegt wie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Amai ze, China zegt een vaccinatie te hebben ontwikkeld. Xigod.
Je weet wat er gaat komen en toch ga je kijken?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij is duidelijk verloren nu Corona hem de koers heeft ontnomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ze mogen beginnen met testen. Dooie mus man. Sinds wanneer ben jij van de goednieuwsshow?
Ik had bewust al heel lang geen Op1 op dinsdag meer gekeken, maar nu was ik toch even benieuwd door de gasten. Krijg je toch direct een boomerang in je nek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je weet wat er gaat komen en toch ga je kijken?
Spanjolen grijpen alles aan, wij geven ons vlees en bloed aan een wetenschappelijk experiment.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is duidelijk verloren nu Corona hem de koers heeft ontnomen.
Ik kijk ook maar af en toe actualiteitenprogramma's. Ik ben weer afgehaakt omdat ik de 88e somebody die zich viroloog noemt weer te gast is bij Nieuwsuur of Op1.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had bewust al heel lang geen Op1 op dinsdag meer gekeken, maar nu was ik toch even benieuwd door de gasten. Krijg je toch direct een boomerang in je nek.
Je ziet het aan Javier Tebas. Ik denk dat hij nog zeker een maand ijlend in bed ligt zo zonder cash en voetjebal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Spanjolen grijpen alles aan, wij geven ons vlees en bloed aan een wetenschappelijk experiment.
Don't shoot the messenger.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ze mogen beginnen met testen. Dooie mus man. Sinds wanneer ben jij van de goednieuwsshow?
Dat kan niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had bewust al heel lang geen Op1 op dinsdag meer gekeken, maar nu was ik toch even benieuwd door de gasten. Krijg je toch direct een boomerang in je nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |