Moet hij het wel overleven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
100% achter Jaap. Of noemen we hem Jeep/Jape als hij straks de baas is van de WHO
Als hij gelijk krijgt het het virus weer gaat huishouden in china dan kan hij een mooie functie bij de who krijgen waarscijnlijk en dat is hem gegund.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:22 schreef Hallojo het volgende:
Over een paar weken zal Jaap de hele wereld voor gaan lichten hoe dit virus aan te pakken
Ik heb er vooralsnog vertrouwen in.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als hij gelijk krijgt het het virus weer gaat huishouden in china dan kan hij een mooie functie bij de who krijgen waarscijnlijk en dat is hem gegund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop