Lastig om te zeggen welke methode het beste is natuurlijk maar ik vind het redelijk verlopen. Communicatie had in eerste fase wel beter gekund denk ik. Wellicht is het ook wel makkelijk praten voor mij aangezien ik in noordelijke helft van Nederland woon en het hier stuk minder erg is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:35 schreef franklop het volgende:
Vloek ik in de kerk als ik zeg dat alles naar mijn idee goed aangepakt werd? Enige kritiek dat ik had is dat ze eerst Brabant op slot gooiden, toen hadden ze eigenlijk het hele land al moeten doen.
Niet dat het nu had uitgemaakt, maar toch.
Lekker hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Saskia Noort heeft op mij gereageerd. Die ga ik ziedend krijgen.
Nouja, ik heb de eerste corona dode al in mijn familie en niet iemand die met veel mensen in contact stond.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:35 schreef franklop het volgende:
Vloek ik in de kerk als ik zeg dat alles naar mijn idee goed aangepakt werd? Enige kritiek dat ik had is dat ze eerst Brabant op slot gooiden, toen hadden ze eigenlijk het hele land al moeten doen.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb de eerste corona dode al in mijn familie en niet iemand die met veel mensen in contact stond.
We hadden wel eerder mensen kunnen die terug te kwamen uit risicogebieden in quarantaine te zetten en alle contacten vol te testen. Daar zijn we wel heel laks in geweest.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb de eerste corona dode al in mijn familie en niet iemand die met veel mensen in contact stond.
We hadden wel eerder mensen kunnen die terug te kwamen uit risicogebieden in quarantaine te zetten en alle contacten vol te testen. Daar zijn we wel heel laks in geweest.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als je dit in COR had gepost, ja, hier is dit een meer gangbare mening volgens mij. Ik denk dat men wel iets eerder op China en ook Italie had kunnen reageren, maar dat is ook achteraf gelul.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:35 schreef franklop het volgende:
Gecondoleerd en sterkte!quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lekker wollige toespraak met hier en daar dure woorden bijquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:59 schreef Steven184 het volgende:
Klaver trouwens hard aan het oefenen voor het premierschap met deze toespraak.
Inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker wollige toespraak met hier en daar dure woorden bij
Sterkte.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:04 schreef El-Stinho het volgende:
Opeens scrollt m'n touchpad lastig. Kutding.
Daar wees ik Scrummie ook op, toen werd hij erg boos. Wat kijk je momenteel op Netflixquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fascinerend wel weer hoor, dat coronatopic.
Wilders aan het woord:
"WildersGod"
"Jullie zijn het alleen maar met hem oneens omdat het Wilders is die het zegt."
Klaver aan het woord:
"Klaver"
Ik ga even netflixen.
twitter:NOS twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:19:07Ook Songfestival gaat dit jaar niet door wegens corona-uitbraak https://t.co/xZP1VTjKZw reageer retweet
Scrummie en HeatWave wonen allebei niet zelfstandig, vermoed ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar wees ik Scrummie ook op, toen werd hij erg boos. Wat kijk je momenteel op Netflix
Die vond ik minder dan seizoen 1 maar het kleurtje van de nieuwe hoofdpersoon zal je aanspreken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Scrummie en HeatWave wonen allebei niet zelfstandig, vermoed ik.
Ik ga nu beginnen aan seizoen 2 van Altered Carbon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |