Sheila Sitalsingquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)t9IC6o8WNMbcExv86p-I
Behoorlijke column
Nee dit was een oprechte post. Ik wil eigenlijk dat virus gewoon nu hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Mani deed nog een uiterste poging als de leuke man over te komen, maar hij krijgt alleen maar quotes van ja knikkers hahaha.
Durf je dat wel aan met jouw leeftijd?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dit was een oprechte post. Ik wil eigenlijk dat virus gewoon nu hebben.
Als de kans toch al groot is dat we het allemaal krijgen, ben ik er liever maar zo snel mogelijk vanaf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan met jouw leeftijd?
Egbers?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik verwacht jullie vanaf 19:00 allemaal in het DWDD topic. Tom is te gast.
Waes?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik laat nog liever vijf keer iemand over me heen fietsen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Bijzondere fetish.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik laat nog liever vijf keer iemand over me heen fietsen.
DWDD is de laatste weken van uitstekend niveau. Beter dan de Op1's en Jineks van deze wereld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik laat nog liever vijf keer iemand over me heen fietsen.
Wat heb ik aan Rutger fucking Bregman? Die fluistert nog 's nachts in het oor van zijn vrouw over het basisinkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
DWDD is de laatste weken van uitstekend niveau. Beter dan de Op1's en Jineks van deze wereld.
Zijn er ook spelersvrouwen die wel iets kunnen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/carocalvagni/?hl=nl
Die is wel vermoeiend ja. Maar zo is er altijd wel wat te klagen, niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heb ik aan Rutger fucking Bregman? Die fluistert nog 's nachts in het oor van zijn vrouw over het basisinkomen.
Zolang wij haar basis in komen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heb ik aan Rutger fucking Bregman? Die fluistert nog 's nachts in het oor van zijn vrouw over het basisinkomen.
Wil ik een liedje van Beau van Erven Dorens horen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die is wel vermoeiend ja. Maar zo is er altijd wel wat te klagen, niet?
Geen fan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/carocalvagni/?hl=nl
Kut man, ik ken het.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen zin meer in autistisch gezeik aan mijn hoofd.
Waarom is er een persconferentie, hoe laat, waar te zien, wat doen ze nou, waarom heeft die keeper een helmpje opquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
De wereldvreemdheid van Maver24 is zo mooi.
Zijn leven is één grote voorstelling van Hans Klok.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is er een persconferentie, hoe laat, waar te zien, wat doen ze nou, waarom heeft die keeper een helmpje op
Dan tellen uitdoelpunten dubbel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is er een persconferentie, hoe laat, waar te zien, wat doen ze nou, waarom heeft die keeper een helmpje op
Ben jij fan van de vriendin van Steven Kazan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn leven is één grote voorstelling van Hans Klok.
Mooie vrouw.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij fan van de vriendin van Steven Kazan?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn blijkbaar veel mensen die denken dat een doventolk zelf ook doof is.
Dat was de moeite waard!quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |