Sheila Sitalsingquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)t9IC6o8WNMbcExv86p-I
Behoorlijke column
Nee dit was een oprechte post. Ik wil eigenlijk dat virus gewoon nu hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Mani deed nog een uiterste poging als de leuke man over te komen, maar hij krijgt alleen maar quotes van ja knikkers hahaha.
Durf je dat wel aan met jouw leeftijd?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dit was een oprechte post. Ik wil eigenlijk dat virus gewoon nu hebben.
Als de kans toch al groot is dat we het allemaal krijgen, ben ik er liever maar zo snel mogelijk vanaf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan met jouw leeftijd?
Egbers?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik verwacht jullie vanaf 19:00 allemaal in het DWDD topic. Tom is te gast.
Waes?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik laat nog liever vijf keer iemand over me heen fietsen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Bijzondere fetish.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik laat nog liever vijf keer iemand over me heen fietsen.
DWDD is de laatste weken van uitstekend niveau. Beter dan de Op1's en Jineks van deze wereld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik laat nog liever vijf keer iemand over me heen fietsen.
Wat heb ik aan Rutger fucking Bregman? Die fluistert nog 's nachts in het oor van zijn vrouw over het basisinkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
DWDD is de laatste weken van uitstekend niveau. Beter dan de Op1's en Jineks van deze wereld.
Zijn er ook spelersvrouwen die wel iets kunnen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/carocalvagni/?hl=nl
Die is wel vermoeiend ja. Maar zo is er altijd wel wat te klagen, niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heb ik aan Rutger fucking Bregman? Die fluistert nog 's nachts in het oor van zijn vrouw over het basisinkomen.
Zolang wij haar basis in komen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heb ik aan Rutger fucking Bregman? Die fluistert nog 's nachts in het oor van zijn vrouw over het basisinkomen.
Wil ik een liedje van Beau van Erven Dorens horen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die is wel vermoeiend ja. Maar zo is er altijd wel wat te klagen, niet?
Geen fan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kut man, ik ken het.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen zin meer in autistisch gezeik aan mijn hoofd.
Waarom is er een persconferentie, hoe laat, waar te zien, wat doen ze nou, waarom heeft die keeper een helmpje opquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
De wereldvreemdheid van Maver24 is zo mooi.
Zijn leven is één grote voorstelling van Hans Klok.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is er een persconferentie, hoe laat, waar te zien, wat doen ze nou, waarom heeft die keeper een helmpje op
Dan tellen uitdoelpunten dubbel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is er een persconferentie, hoe laat, waar te zien, wat doen ze nou, waarom heeft die keeper een helmpje op
Ben jij fan van de vriendin van Steven Kazan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn leven is één grote voorstelling van Hans Klok.
Mooie vrouw.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij fan van de vriendin van Steven Kazan?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn blijkbaar veel mensen die denken dat een doventolk zelf ook doof is.
Dat was de moeite waard!quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Ook derdejaarsaardrijkskundequote:Op donderdag 19 maart 2020 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Middelbare school scheikunde bij PSW...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Heerlijk wijf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Uden wel! En in Italië maken Ze parmaham. En parmaham komt vast uit Lombardije.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:10 schreef Slobeend het volgende:
Prangende vraag in het COR-topic. Zitten in Wuhan veel varkens?
Sowieso is er echt schandalig veel vee in Brabant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:12 schreef Slobeend het volgende:
De varkensdichtheid in Uden schijnt hoog te zijn.
PvdD gestemd zeker?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso is er echt schandalig veel vee in Brabant.
Dat is geen geheim.quote:
De familie Barend komt op voor iedere minderheidsgroepering behalve de Palestijnen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik laat die Frits Barend/Johan referentie nooit liggen.
Johan was wel zie-dend toen hij met Ome Greet werd vergeleken. Terwijl Johan ook vrij populistisch is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De familie Barend komt op voor iedere minderheidsgroepering behalve de Palestijnen.
Johan vond het ook niet leuk toen hij werd vergeleken met Berlusconi. Weinig zelfspot, jammer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Johan was wel zie-dend toen hij met Ome Greet werd vergeleken. Terwijl Johan ook vrij populistisch is.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar verder heeft ie schijt aan wat iedereen zegt, natuurlijk.
Ik heb Johan nooit op iets hypocriets kunnen betrappen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar verder heeft ie schijt aan wat iedereen zegt, natuurlijk.
Dan kijk je zeker nooit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb Johan nooit op iets hypocriets kunnen betrappen.
Ze zijn nu iets op het spoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:10 schreef Slobeend het volgende:
Prangende vraag in het COR-topic. Zitten in Wuhan veel varkens?
Ik klikte op een video van hem, echt WTF man.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
Robert Jensen wordt door niemand meer serieus genomen, zelfs door Thierry niet. Fijne geruststelling.
Robert komt vaak in Amerika en heeft heel goed naar Alex Jones gekeken, het is gewoon een act om geld te verdienen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik klikte op een video van hem, echt WTF man.
Infowars, dat YT kanaal mis ik nou echt in deze tijden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Robert komt vaak in Amerika en heeft heel goed naar Alex Jones gekeken, het is gewoon een act om geld te verdienen.
Ik kijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:09 schreef Momo het volgende:
Straks hier samen kijken naar de MSR docu?
PLAYERGODquote:We houden allemaal van live sport en we houden ervan om alle momenten te delen die er toe doen voor jullie, de fans. De huidige situatie rondom het virus is ongekend en heeft invloed op ons allemaal, fans en atleten. Omdat we weten dat we de aankomende weken een groot deel van de tijd thuis spenderen, willen we dingen gemakkelijker maken.
Vanaf 20 maart schorten we de eerstvolgende betaling op voor je jaarabonnement, zodat je een extra maand hebt zonder aanvullende kosten. Dat betekent dat we jou één maand schenken terwijl we kijken hoe de situatie rondom het virus zich ontwikkelt.
In de tussentijd werken we hard om de programmering aan te passen om zo meer van de sportmomenten te kunnen laten zien waar je zo van houdt. Het is ons doel om het beste van Eurosports verleden te tonen, van de grote wielerrondes tot Grand Slam tennis en wintersporten, aangevuld met de meest iconische momenten van de Olympische Spelen... en als dat niet genoeg is, zijn we druk bezig met talloze creatieve ideeën en sportverhalen die we met jullie willen delen.
Zo kwam ik er vandaag achter dat Het Goede Doel ook een Engelstalig versie (Luxembourg) van België heeft gemaakt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kwam er tijdje geleden pas achter dat de de GP van San Marino niet in San Marino wordt gehouden. En ook niet eens vlakbij
Dit had ik liever niet geweten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vandaag achter dat Het Goede Doel ook een Engelstalig versie (Luxembourg) van België heeft gemaakt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vandaag achter dat Het Goede Doel ook een Engelstalig versie (Luxembourg) van België heeft gemaakt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er is blijkbaar ook een Duitsequote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is vanaf nu m'n lievelingsplaatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is blijkbaar ook een Duitse
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal patiënt worden met Julian
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 08:33:40Sometimes it’s just better to have a native speaker check your messages 😬 https://t.co/at3grhRndn reageer retweet
Daar heeft Julian de laatste tijd geen problemen mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Is Kyran weer druk aan het rekenen geslagen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:13 schreef Slobeend het volgende:
COR gaat weer full panic na de nieuwe cijfers.
Weer 30 mensen die voor goed immuun zijn geworden voor dit virus. Goed gedaan Rutte.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Kyran weer druk aan het rekenen geslagen?
Haha wtf die post is echt geplaatst.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weer 30 mensen die voor goed immuun zijn geworden voor dit virus. Goed gedaan Rutte.
Fer_de_Lance staat vanaf nu op de shitlist.quote:En ik schijn een blauwe troll te zijn.
Bij een full lockdown was er vast niemand gestorven nee!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weer 30 mensen die voor goed immuun zijn geworden voor dit virus. Goed gedaan Rutte.
En ik schijn een blauwe troll te zijn.
Ik ga onder de dekens liggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee hoor, ik vind je gewoon dom, blind of een troll
kies maar
In ieder geval heb jij totaal geen reden om hier nog steeds pedant te komen doen, je hebt het in alles mis gehad tot nu, dus je komt koddig over.
Slob wordt geslacht.
Het gebruik van het woord koddig vind ik in deze situatie wel koddig.quote:
M-m-m-m-maarrrrr RIVM is niet transparant. Ze testen niet genoeg. De cijfers kloppen niet. Kaart klopt niet. Jaap is een sukkel. WE MOETEN LEREN VAN ANDERE LANDEN. Als ze mij in dienst hadden...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft men in COR ooit iets goed gehad?
Ja ik stop nu. Ik las dat Football Manager 5 dagen gratis isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slob gaat ook nog echt de discussie aan hahaha.
Zet lekker een oude koers op joh, ouwe reus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |