quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vandaag achter dat Het Goede Doel ook een Engelstalig versie (Luxembourg) van België heeft gemaakt.
Er is blijkbaar ook een Duitsequote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vandaag achter dat Het Goede Doel ook een Engelstalig versie (Luxembourg) van België heeft gemaakt.
Dit is vanaf nu m'n lievelingsplaatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is blijkbaar ook een Duitse
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal patiënt worden met Julian
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 08:33:40Sometimes it’s just better to have a native speaker check your messages 😬 https://t.co/at3grhRndn reageer retweet
Daar heeft Julian de laatste tijd geen problemen mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Is Kyran weer druk aan het rekenen geslagen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:13 schreef Slobeend het volgende:
COR gaat weer full panic na de nieuwe cijfers.
Weer 30 mensen die voor goed immuun zijn geworden voor dit virus. Goed gedaan Rutte.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Kyran weer druk aan het rekenen geslagen?
Haha wtf die post is echt geplaatst.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weer 30 mensen die voor goed immuun zijn geworden voor dit virus. Goed gedaan Rutte.
Fer_de_Lance staat vanaf nu op de shitlist.quote:En ik schijn een blauwe troll te zijn.
Bij een full lockdown was er vast niemand gestorven nee!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weer 30 mensen die voor goed immuun zijn geworden voor dit virus. Goed gedaan Rutte.
En ik schijn een blauwe troll te zijn.
Ik ga onder de dekens liggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee hoor, ik vind je gewoon dom, blind of een troll
kies maar
In ieder geval heb jij totaal geen reden om hier nog steeds pedant te komen doen, je hebt het in alles mis gehad tot nu, dus je komt koddig over.
Slob wordt geslacht.
Het gebruik van het woord koddig vind ik in deze situatie wel koddig.quote:
M-m-m-m-maarrrrr RIVM is niet transparant. Ze testen niet genoeg. De cijfers kloppen niet. Kaart klopt niet. Jaap is een sukkel. WE MOETEN LEREN VAN ANDERE LANDEN. Als ze mij in dienst hadden...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft men in COR ooit iets goed gehad?
Ja ik stop nu. Ik las dat Football Manager 5 dagen gratis isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slob gaat ook nog echt de discussie aan hahaha.
Zet lekker een oude koers op joh, ouwe reus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |