Dat zal ook nog wel even zo blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
De toename per dag qua besmettingen wordt steeds hoger, maar in COR hadden ze waarschijnlijk op 1 miljoen besmettingen gehoopt en doen ze alsof het meevalt.
Heeft Mani geen vriendin meer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen vriendin meer dus kun je de rest van je leven (zal niet zo lang meer zijn helaas) contactloos door het leven.
Nee, maar ze heeft zichzelf wel uitgenodigd om zaterdag mijn verjaardag te komen vieren met 2 flessen wijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Mani geen vriendin meer?
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft zichzelf wel uitgenodigd om zaterdag mijn verjaardag te komen vieren met 2 flessen wijn.
Is het zo'n meisje dat niet opgeeft of wil ze je nu weer terug?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft zichzelf wel uitgenodigd om zaterdag mijn verjaardag te komen vieren met 2 flessen wijn.
Geen zin meer in autistisch gezeik aan mijn hoofd.quote:
Ze kan niet zonder me zegt ze, dus nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het zo'n meisje dat niet opgeeft of wil ze je nu weer terug?
Neuken wanneer je zin hebt en haar verder links laten liggen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze kan niet zonder me zegt ze, dus nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet.
Poepz0rredquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neuken wanneer je zin hebt en haar verder links laten liggen.
Ja dit is op zich een leuk idee, maar ik ben ook weer niet helemaal harteloos.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neuken wanneer je zin hebt en haar verder links laten liggen.
Helemaal foutloos hoor! Gewoon elke keer nulletje erbij zetten. Kan niet misgaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #362 Met kale knarren
Ik denk dat mijn statistiekdocenten zich in coma zouden zuipen bij zo'n y-asverdeling.
Haar nog enkele weken/maanden in een waan laten is ook harteloos vriend. Ik wens je veel wijsheid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dit is op zich een leuk idee, maar ik ben ook weer niet helemaal harteloos.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar nog enkele weken/maanden in een waan laten is ook harteloos vriend. Ik wens je veel wijsheid.
twitter:BasTietema twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:00:23Hahaha never skip snelheidstraining achter de brommer! 🤣🙈 https://t.co/b15F82R8S9 reageer retweet
Thijstwitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:24:41@BasTietema Heb je dit zelf gemaakt? Zoniet: kap effe met dat knippen en plakken. Retweet gewoon de mensen die het gemaakt hebben. reageer retweet
Dan kom je in een veel sympathiekere wereld zonder hitserij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zou het leven zijn als ik op ONTVOLG klik bij het Corona topic?
Wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #362 Met kale knarren
Ik denk dat mijn statistiekdocenten zich in coma zouden zuipen bij zo'n y-asverdeling.
Thijs voelt opkomende concurrentie van de jeugd. Dat kan zijn ego niet aan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef Pino112 het volgende:
twitter:BasTietema twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:00:23Hahaha never skip snelheidstraining achter de brommer! 🤣🙈 https://t.co/b15F82R8S9 reageer retweet
Thijstwitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:24:41@:BasTietema Heb je dit zelf gemaakt? Zoniet: kap effe met dat knippen en plakken. Retweet gewoon de mensen die het gemaakt hebben. reageer retweet
Waarom zo boos.
Die begrijp ik niet helemaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thijs voelt opkomende concurrentie van de jeugd. Dat kan zijn ego niet aan.
Als we de getallen in normale grafiek stoppen met Y-as gelijk verdeeld krijg je een heel ander beeld.quote:
Da's ook de bedoeling van een logaritmische schaalverdeling, om een exponentiële lijn lineair te maken. Kan handig zijn, maar denk niet dat die in COR helemaal lekker wordt geïnterpreteerdquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we de getallen in normale grafiek stoppen met Y-as gelijk verdeeld krijg je een heel ander beeld.
[ afbeelding ]
Wtf is dit echt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we de getallen in normale grafiek stoppen met Y-as gelijk verdeeld krijg je een heel ander beeld.
[ afbeelding ]
In COR krijg je dan het beeld dat we massaal doodgaan met zulk getekende rode lijn. Het is handig in biologie vaak met celdeling waar bijvoorbeeld de bacterieen om zoveel tijd x2 worden dan kan je dat zo mooi tekenen maar niet met dit soort gegevens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Da's ook de bedoeling van een logaritmische schaalverdeling, om een exponentiële lijn lineair te maken. Kan handig zijn, maar denk niet dat die in COR helemaal lekker wordt geïnterpreteerd
🤪quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie dat ook vaak voorbij komen bij voetbaltweets, en dan staat er vaak een vuur emoji en een bicep emoji achter ofzo. Dat is toch wel zo ergerlijk.
Krijgen jullie die binnen als je zelf in het topic zit of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik geniet overigens ook van alle TR's van COR.
Topics worden gewoon rood gekleurd in de topiclist als er een TR is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijgen jullie die binnen als je zelf in het topic zit of hoe moet ik dat zien?
Haha, prachtig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Mani gooit het over een andere boeg nu hij ziet dat Mortax hier erg succesvol mee is.
Kunnen mods eigenlijk zien wie de TR heeft geplaatst?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Topics worden gewoon rood gekleurd in de topiclist als er een TR is.
Het idee is om te laten zien dat de besmetting remt, niet dat er minder gevallen bij komen. Het kan prima zijn dat de besmettingen remmen, terwijl de groei doorgaat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan word je in WLR gelijk in het openbaar verdacht van worstenvingers.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
Je hebt ook genoeg mensen die een TR maken terwijl ze op een post in willen gaan.
Maar dat zie je niet goed hieruit. De verschillen tussen niveaus zijn te groot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het idee is om te laten zien dat de besmetting remt, niet dat er minder gevallen bij komen. Het kan prima zijn dat de besmettingen remmen, terwijl de groei doorgaat.
Omdat je dan geen duidelijk verband ziet of de ziekte afneemt (relatief dan).quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dat zie je niet goed hieruit. De verschillen tussen niveaus zijn te groot.
De totaal aantal besmettingen in Nederland nu is 2460 volgens RIVM. Waarom pak je dan niet gewoon een schaal 0-5000 met intervallen van 1000.
Het IOC gelooft het nog heilig in.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geloven jullie nog in de Spelen in juli/augustus? @:Heywoodu @:Mexicanobakker
Ik geloof er niet meer in nu het Spaanse Olympische comité al vraagt om uitstel.
RIVM lijkt hun beleid te baseren op aantal ziekenhuisopnamen en op aantal besmettingen die ze meten onder zorgpersoneel wat ze dan extrapoleren naar hele volk. Dit getal van 2460 klopt sowieso niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat je dan geen duidelijk verband ziet of de ziekte afneemt (relatief dan).
Die trendlijn/forecast ziet er raarder uit vind ik.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Mani gooit het over een andere boeg nu hij ziet dat Mortax hier erg succesvol mee is.
Niet echt in Spelen met regulier publiek.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik geloof er niet meer in nu het Spaanse Olympische comité al vraagt om uitstel.
Vooral de hypocriete TR's zijn altijd fantastisch.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Wat voor product als ik vragen magquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef franklop het volgende:
Corona
Een van onze belangrijkste klanten uit Spanje eerder vandaag: "We gaan niet meer dan normaal bestellen"
Ook onze klant later vandaag; Bestelt 3x de normale hoeveelheid voor 1 week.
Ik snap dat echt met de beste wil van de wereld niet. We kunnen allemaal quoten en we kunnen allemaal een TR zetten. De schermpjes waarin je dat doet zien er echt to-taal verschillend uit, hoe kun je zo achterlijk zijn dat je dat niet door hebt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
Je hebt ook genoeg mensen die een TR maken terwijl ze op een post in willen gaan.
Kaasquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor product als ik vragen mag
Ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Kunnen mods eigenlijk zien wie de TR heeft geplaatst?
Fuckquote:
Maak dus ook onderdeel uit van de cruciale beroepsgroepenquote:
Wie?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Jozee gaat een boek maken over Jolien Verschueren. We kijken er niet naar uit en we zitten er ook niet op te wachten.
Laat eens zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Fictie neem ik aanquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Jozee gaat een boek maken over Jolien Verschueren. We kijken er niet naar uit en we zitten er ook niet op te wachten.
Lelijke sneer richting Bob.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap dat echt met de beste wil van de wereld niet. We kunnen allemaal quoten en we kunnen allemaal een TR zetten. De schermpjes waarin je dat doet zien er echt to-taal verschillend uit, hoe kun je zo achterlijk zijn dat je dat niet door hebt?
Nee, teveel problemen in Europa nu ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pipita dacht Italië te kunnen ontvluchten en werd pardoes tegengehouden op het vliegveld. (lol)twitter:GoalItalia twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:07:36🔴 #ULTIMORA 🔴
Higuain tenta la fuga in Argentina: fermato dalla polizia in aeroporto [📰 Repubblica]
https://t.co/KW2pEPdQ2G reageer retweet
Hij heeft blijkbaar Baskische voorouders.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Pipita dacht Italië te kunnen ontvluchten en werd pardoes tegengehouden op het vliegveld. (lol)twitter:GoalItalia twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:07:36🔴 #ULTIMORA 🔴
Higuain tenta la fuga in Argentina: fermato dalla polizia in aeroporto [📰 Repubblica]
https://t.co/KW2pEPdQ2G reageer retweet
Overigens is voetbal geen sport.
Hoe heeft hij je pijn gedaan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar Baskische voorouders.
Maar het blijft een lul.
Bijzonder treurig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, teveel problemen in Europa nu ook
Ik keek er al 4 jaar naar uit. Ultieme flopshow.quote:
quote:
Ik lees net dat zijn moeder blijkbaar ernstig ziek is.quote:
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees net dat zijn moeder blijkbaar ernstig ziek is.
Kan ik al een grafsteen op laten maken?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Die vrouwelijke collega van mij heeft nu spier en gewrichtspijn, koppijn en keelpijn lol.
Ik ga de oven in.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan ik al een grafsteen op laten maken?
Cremeren moet weer leuk worden.quote:
Opgestapt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is er met Tonny Turquoise?
twitter:noorlanderarjan twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:26:07Minister Bruins stopt op doktersadvies. Oververmoeidheid, terwijl hij keihard aan het werk zou moeten in de coronacrisis. De verantwoordelijkheid voor de zorg is nu voorlopig voor Hugo de Jonge reageer retweet
Iemand anders vroeg eerder ook aan mij waar dat uitgezonden werd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Maver24 vindt het vreemd dat we niets over crisisberaad te horen krijgen.
Mani is gewoon een beetje in de war.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Baudet voorstellen als ministerMani heeft wel eens geloofwaardigere trollpogingen gedaan.
Mani blijft maar draaien. En het draait niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Baudet voorstellen als ministerMani heeft wel eens geloofwaardigere trollpogingen gedaan.
Sterk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)t9IC6o8WNMbcExv86p-I
Behoorlijke column
Is hij nu 3.5m breed?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
Jahr00n is ook uit zijn FOK!-graf herrezen zie ik.
Is me wel vaker opgevallen dat zij een behoorlijke scherpe pen heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)t9IC6o8WNMbcExv86p-I
Behoorlijke column
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |