Dat zal ook nog wel even zo blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
De toename per dag qua besmettingen wordt steeds hoger, maar in COR hadden ze waarschijnlijk op 1 miljoen besmettingen gehoopt en doen ze alsof het meevalt.
Heeft Mani geen vriendin meer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen vriendin meer dus kun je de rest van je leven (zal niet zo lang meer zijn helaas) contactloos door het leven.
Nee, maar ze heeft zichzelf wel uitgenodigd om zaterdag mijn verjaardag te komen vieren met 2 flessen wijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Mani geen vriendin meer?
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft zichzelf wel uitgenodigd om zaterdag mijn verjaardag te komen vieren met 2 flessen wijn.
Is het zo'n meisje dat niet opgeeft of wil ze je nu weer terug?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft zichzelf wel uitgenodigd om zaterdag mijn verjaardag te komen vieren met 2 flessen wijn.
Geen zin meer in autistisch gezeik aan mijn hoofd.quote:
Ze kan niet zonder me zegt ze, dus nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het zo'n meisje dat niet opgeeft of wil ze je nu weer terug?
Neuken wanneer je zin hebt en haar verder links laten liggen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze kan niet zonder me zegt ze, dus nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet.
Poepz0rredquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neuken wanneer je zin hebt en haar verder links laten liggen.
Ja dit is op zich een leuk idee, maar ik ben ook weer niet helemaal harteloos.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neuken wanneer je zin hebt en haar verder links laten liggen.
Helemaal foutloos hoor! Gewoon elke keer nulletje erbij zetten. Kan niet misgaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #362 Met kale knarren
Ik denk dat mijn statistiekdocenten zich in coma zouden zuipen bij zo'n y-asverdeling.
Haar nog enkele weken/maanden in een waan laten is ook harteloos vriend. Ik wens je veel wijsheid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dit is op zich een leuk idee, maar ik ben ook weer niet helemaal harteloos.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar nog enkele weken/maanden in een waan laten is ook harteloos vriend. Ik wens je veel wijsheid.
twitter:BasTietema twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:00:23Hahaha never skip snelheidstraining achter de brommer! 🤣🙈 https://t.co/b15F82R8S9 reageer retweet
Thijstwitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:24:41@BasTietema Heb je dit zelf gemaakt? Zoniet: kap effe met dat knippen en plakken. Retweet gewoon de mensen die het gemaakt hebben. reageer retweet
Dan kom je in een veel sympathiekere wereld zonder hitserij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zou het leven zijn als ik op ONTVOLG klik bij het Corona topic?
Wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #362 Met kale knarren
Ik denk dat mijn statistiekdocenten zich in coma zouden zuipen bij zo'n y-asverdeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |