Het IOC gelooft het nog heilig in.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geloven jullie nog in de Spelen in juli/augustus? @:Heywoodu @:Mexicanobakker
Ik geloof er niet meer in nu het Spaanse Olympische comité al vraagt om uitstel.
RIVM lijkt hun beleid te baseren op aantal ziekenhuisopnamen en op aantal besmettingen die ze meten onder zorgpersoneel wat ze dan extrapoleren naar hele volk. Dit getal van 2460 klopt sowieso niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat je dan geen duidelijk verband ziet of de ziekte afneemt (relatief dan).
Die trendlijn/forecast ziet er raarder uit vind ik.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Mani gooit het over een andere boeg nu hij ziet dat Mortax hier erg succesvol mee is.
Niet echt in Spelen met regulier publiek.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik geloof er niet meer in nu het Spaanse Olympische comité al vraagt om uitstel.
Vooral de hypocriete TR's zijn altijd fantastisch.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik geniet overigens ook van alle TR's van COR.
Wat voor product als ik vragen magquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef franklop het volgende:
Corona
Een van onze belangrijkste klanten uit Spanje eerder vandaag: "We gaan niet meer dan normaal bestellen"
Ook onze klant later vandaag; Bestelt 3x de normale hoeveelheid voor 1 week.
Ik snap dat echt met de beste wil van de wereld niet. We kunnen allemaal quoten en we kunnen allemaal een TR zetten. De schermpjes waarin je dat doet zien er echt to-taal verschillend uit, hoe kun je zo achterlijk zijn dat je dat niet door hebt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
Je hebt ook genoeg mensen die een TR maken terwijl ze op een post in willen gaan.
Kaasquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor product als ik vragen mag
Ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Kunnen mods eigenlijk zien wie de TR heeft geplaatst?
Fuckquote:
Maak dus ook onderdeel uit van de cruciale beroepsgroepenquote:
Wie?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Jozee gaat een boek maken over Jolien Verschueren. We kijken er niet naar uit en we zitten er ook niet op te wachten.
Laat eens zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik geniet overigens ook van alle TR's van COR.
Fictie neem ik aanquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Jozee gaat een boek maken over Jolien Verschueren. We kijken er niet naar uit en we zitten er ook niet op te wachten.
Lelijke sneer richting Bob.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap dat echt met de beste wil van de wereld niet. We kunnen allemaal quoten en we kunnen allemaal een TR zetten. De schermpjes waarin je dat doet zien er echt to-taal verschillend uit, hoe kun je zo achterlijk zijn dat je dat niet door hebt?
Nee, teveel problemen in Europa nu ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pipita dacht Italië te kunnen ontvluchten en werd pardoes tegengehouden op het vliegveld. (lol)twitter:GoalItalia twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:07:36🔴 #ULTIMORA 🔴
Higuain tenta la fuga in Argentina: fermato dalla polizia in aeroporto [📰 Repubblica]
https://t.co/KW2pEPdQ2G reageer retweet
Hij heeft blijkbaar Baskische voorouders.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Pipita dacht Italië te kunnen ontvluchten en werd pardoes tegengehouden op het vliegveld. (lol)twitter:GoalItalia twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:07:36🔴 #ULTIMORA 🔴
Higuain tenta la fuga in Argentina: fermato dalla polizia in aeroporto [📰 Repubblica]
https://t.co/KW2pEPdQ2G reageer retweet
Overigens is voetbal geen sport.
Hoe heeft hij je pijn gedaan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar Baskische voorouders.
Maar het blijft een lul.
Bijzonder treurig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, teveel problemen in Europa nu ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |