De ex van Mani?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat post ie altijd in VBL, met een foto van een dikke vrouw erbij.
Vermoeiende act.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat post ie altijd in VBL, met een foto van een dikke vrouw erbij.
Doodvermoeiende kutuser.quote:
Achteraf absoluut jammer dat ie het niet gehaald heeft. Alle monumenten in deze tijd, ongekend. Naast de monumenten, wereldkampioen, Amstel Gold Race meerdere, Classica San Sebastian, Waalse Pijl, twee keer de Omloop. Merckxiaans.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je liever dat Fil zijn strive for five had gecompleteerd? Gezien de rest van 2011 had Pipo het juiste wiel.
My Name Is Carnivalquote:
Ik denk dat ik toen voor Cancellara was. Maar Pozzato deed daar niets anders dan, naast Gilbert,quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je liever dat Fil zijn strive for five had gecompleteerd? Gezien de rest van 2011 had Pipo het juiste wiel.
Wat Westra en Hoogerland toen deden sloeg inderdaad nergens opquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
De werken van Marcato waren trouwens wel een goede voorbode van de Vancancoleilbonus in 2011/2012
Die andere Italiaan kom opeens ook fietsen en de TdG aan een Giro podium helpen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat Westra en Hoogerland toen deden sloeg inderdaad nergens op
Hij doet me een beetje denken aan Bert van Marwijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou Kyran ooit met enige gêne zijn eigen posts teruglezen?
De Gendt die podium reed in de Giroquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat Westra en Hoogerland toen deden sloeg inderdaad nergens op
Alle vaste posters in de skeleton/bobslee/rodelreeks zijn ook wel serieus te nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk zijn wij in WLR de enige groep users die serieus te nemen en uit te staan is.
Raar om over jezelf te zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alle vaste posters in de skeleton/bobslee/rodelreeks zijn ook wel serieus te nemen.
Klopt, maar jij post ook al hier, dus dat hoeven we niet als een aparte groep te zien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alle vaste posters in de skeleton/bobslee/rodelreeks zijn ook wel serieus te nemen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:13 schreef wimderon het volgende:
Arjan van der Giessen was wel een ziener met z'n plexiglas trouwens.
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #352 herstartquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Slob pakt Scrummie keihard aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #352 herstart.
Die eerste sportvraag bij PSW, de tandjes. Dat kan een meervoudig gehandicapt kind nog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:13 schreef wimderon het volgende:
Arjan van der Giessen was wel een ziener met z'n plexiglas trouwens.
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op woensdag 18-03-2020 om 21:43:52Heal the world
Make it a better place
For you and for me
And the entire human race
There are people dying
If you care enough for the living
Make it a better place
For you and for me reageer retweet
Was dat met die voetballers die 1 interland speelden?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die eerste sportvraag bij PSW, de tandjes. Dat kan een meervoudig gehandicapt kind nog.
Ja, die. De derde vraag met tennissters was al wat lastiger maar alleen plaatjes tonen van sporters is ook wel meh zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was dat met die voetballers die 1 interland speelden?
Zulke vragen moet je zonder foto's doen ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die eerste sportvraag bij PSW, de tandjes. Dat kan een meervoudig gehandicapt kind nog.
Hij zei over zichzelf dat die geen paniekzaaier was, mijn reactie was 2 seconde na plaatsen weg ge-mod.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Blijf pcs bezoeken allen!!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op woensdag 18-03-2020 om 21:43:52Heal the world
Make it a better place
For you and for me
And the entire human race
There are people dying
If you care enough for the living
Make it a better place
For you and for me reageer retweet
Dit is nog maar het begin.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:21 schreef franklop het volgende:
Moet wel zeggen dat ik op zich nu wel klaar ben met COrona.
I know.quote:
Dat was ik al twee weken, toen had ik ook al wel door dat het geen drie dagen zou zijn..quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:21 schreef franklop het volgende:
Moet wel zeggen dat ik op zich nu wel klaar ben met COrona.
Nee zo ver was ik toen ook al.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ik al twee weken, toen had ik ook al wel door dat het geen drie dagen zou zijn..
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)rona-biedt~a6c20bbc/
We blijven leven.
Dat moet een troll zijn toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Er is een nieuwe gek opgestaan in COR. Sfancta, we moeten hem of haar echt in de gaten houden.
twitter:thierrybaudet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:00:25De nieuwe “piek” waar Segers het over had. Geen enkele nieuwe besmetting.
“China reports no domestic cases of coronavirus for first time since outbreak began”. https://t.co/6QA2dAR3wk reageer retweet
Poepz0r is uit de trojka gegooid.quote:
Lijkt me sterk eigenlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:17 schreef Mani89 het volgende:
Oeps.twitter:thierrybaudet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:00:25De nieuwe “piek” waar Segers het over had. Geen enkele nieuwe besmetting.
“China reports no domestic cases of coronavirus for first time since outbreak began”. https://t.co/6QA2dAR3wk reageer retweet
De echte experts zitten in CORquote:sterker, als het rivm hier had meegelezen hadden ze op tijd kunnen handelen
Twijfel je nu aan de openheid van China?quote:
Die stond al een tijdje op omvallen. Zijn columns zijn soms nog best vermakelijk. Als ik een cabaretier mocht kiezen dan was Freek er aangegaan.quote:
Komt blijkbaar ook omdat er nauwelijks getest schijnt te worden.quote:
twitter:palpeet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:40:18IK. KOM. NIET. MEER. BIJ. https://t.co/aos0KAYjfr reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
En op Ziggy vandaag een Frenkie én een de Ligt special. @:el-stinho hoeft zich niet te vervelen.
Zwakkeling die Frenkie. Geen hond willen en toch overstag gaan.quote:
https://video.twimg.com/e(...)u_qEY7uVx.mp4?tag=10quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:25 schreef Momo het volgende:
twitter:palpeet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:40:18IK. KOM. NIET. MEER. BIJ. https://t.co/aos0KAYjfr reageer retweet
Grotere tetten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou in zijn positie wel iemand hebben gekozen met iets meer vrouwelijke kenmerken.
In zijn positie zei ik erbij hé, dan mag je wat te eisen hebben.quote:
Pics van je vriendin en dan specifiek haar tetten en haar reet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In zijn positie zei ik erbij hé, dan mag je wat te eisen hebben.Deze boerenlul is blij met de vriendin die hij heeft.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pics van je vriendin en dan specifiek haar tetten en haar reet?
Prima voorgevel welquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(alhoewel, Frenkie's vriendin>Sensi)
Door je tweet over Bruno zeker.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:50 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn meldingenbox op Twitter is niet door te komen verdomme.
Ik zie daar ook kwaliteitsusers aan meedoen. @maxi-musquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:00 schreef Remco het volgende:
Dat ge-geil op die nieuwe dagcijfers van het RIVM in COR
Een gebbetje moet kunnen. NEE JE GAAT OVER LIJKEN. Overal mag je grappen over maken. Tot zover dit gesprek met mezelf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie daar ook kwaliteitsusers aan meedoen. @:maxi-mus
@Mani89 zit zich ook behoorlijk druk te makenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie daar ook kwaliteitsusers aan meedoen. @:maxi-mus
Hier zit een boek in.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een gebbetje moet kunnen. NEE JE GAAT OVER LIJKEN. Overal mag je grappen over maken. Tot zover dit gesprek met mezelf.
Ja, was eerst Dvenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ohjee, Pumpalov is boos op Koffieplanter. Woont Pumpalov in Bulgarije?
Dat is toch die gek die eerst Dven als username had?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ohjee, Pumpalov is boos op Koffieplanter. Woont Pumpalov in Bulgarije?
In het weertopic heb ik weleens gezegd dat niemand op de neerslaggrafiek van Bulgarije zit te wachten, werd me niet in dank afgenomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was satire jongons, hij meldt het in vrijwel elke post.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef Remco het volgende:
[..]
In het weertopic heb ik weleens gezegd dat niemand op de neerslaggrafiek van Bulgarije zit te wachten, werd me niet in dank afgenomen.
Wanneer en kunnen wij dat dan ook via internet kijken?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef Koffieplanter het volgende:
TDP gaat Fuente Dé uitzenden.
¿Carlos?
- ¿Sí, Juan Carlos?
Wat een topicvervuiling was dat inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef Remco het volgende:
[..]
In het weertopic heb ik weleens gezegd dat niemand op de neerslaggrafiek van Bulgarije zit te wachten, werd me niet in dank afgenomen.
17:30 vanavond. Over dat tweede heb ik geen flauw idee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wanneer en kunnen wij dat dan ook via internet kijken?
Zo zie je maar weer, niet teveel in contact komen met mensen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Een collega van mij heeft een zus en de moeder van die zus is misschien in contact gekomen met een corona patient en die dochter van die moeder heeft nu verhoging. Ik heb die collega vrijdag nog een flinke knuffel gegeven omdat ze jarig was. Ik ga me alvast opbergen.
Ik heb mijn lesje wel geleerd haha.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, niet teveel in contact komen met mensen.
Gelukkig heb je geen vriendin meer dus kun je de rest van je leven (zal niet zo lang meer zijn helaas) contactloos door het leven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb mijn lesje wel geleerd haha.
Dat was heel ergerlijk ja. Zelfs op Weerwoord kwamen ze op een bepaald moment voorbij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |