Komt goed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik eis bewijs wanneer de bestelling binnen is gekomen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt goed.
Hopelijk gaat mijn fototoestel niet onverwachts kapot
Gelukkig heb je dan nog je telefoon en je webcamquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt goed.
Hopelijk gaat mijn fototoestel niet onverwachts kapot
Ik heb geen camquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan nog je telefoon en je webcam
hoorde m'n collega'squote:Op woensdag 18 maart 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen cam
En ook geen mic
Zojuist toen er via een of ander meetingsysteem een meeting werd georganiseerd hoorde m'n collega's enkel gekraak van mijn kant@:tjacka @:charlotte3
Was je de schappen met chips aan het bijvullen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen cam
En ook geen mic
Zojuist toen er via een of ander meetingsysteem een meeting werd georganiseerd hoorde m'n collega's enkel gekraak van mijn kant@:tjacka @:charlotte3
koekoekquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was je de schappen met chips aan het bijvullen?
BelgieGodenquote:Belgische supermarkt 's ochtends vroeg alleen voor 65-plussers
Een grote supermarktketen in België laat sinds vanochtend het eerste uur alleen 65-plussers toe. "We controleren niet op ID-kaarten, het idee is dat we elkaar allemaal helpen", zegt een woordvoerder. Per 15 m2 winkelruimte wordt 1 klant toegelaten. En de keten heeft meer tips voor het boodschappen doen: "Gebruik bij voorkeur een winkelkar, zo creëer je vanzelf afstand" en "Kom liefst alleen, zonder familie".
Corona is naar je op zoek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:48 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen
Ik ben veilig thuis gekomen
dat weet je pas over 2 weken zekerquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:48 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen
Ik ben veilig thuis gekomen
ja met junkfood hou je corona wel wegquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:03 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet vanavond patat met kipnuggets
Goor zwijn ben je. Echt niemand heeft iets aan jou.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:03 schreef KingRoland het volgende:
nou nou nouquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goor zwijn ben je. Echt niemand heeft iets aan jou.
Gemist, ben nu pas weer thuis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
@:Lenny_Leonard
[ afbeelding ]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #342 laissez faire
Geniet ervan Roland. Ga je afhalen of heb je zelf een frituur?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:03 schreef KingRoland het volgende:
Lennygodquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gemist, ben nu pas weer thuis.
Ik pizza. Daarna speciaalbier klappen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:03 schreef KingRoland het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik pizza. Daarna speciaalbier klappen.
Moet kunnen toch?
zelf frituurquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet ervan Roland. Ga je afhalen of heb je zelf een frituur?
Ik word weer gedemoniseerdquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goor zwijn ben je. Echt niemand heeft iets aan jou.
Dik beest.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet kunnen toch?
Herkenbaar maat. Ik werd vandaag ook flink gedemoniseerd. Heb je dat gezien?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekkerja
[..]
zelf frituur
[..]
Ik word weer gedemoniseerd
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
We worden gedemoniseerd in de OP van het Corona topic.
Ik ben al onderweg (nee ik lieg, heb al gepost) naar het feedback topic.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg (nee ik lieg, heb al gepost) naar het feedback topic.
Stenen opdelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat proberen ze te bereiken met die stoep?
Wel lief dat je jezelf zo bekommert om @onlogisch .quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
Is @:onlogisch inmiddels al ten tonele verschenen?
Gaat ook weer helemaal nergens over.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:47 schreef Coco. het volgende:
lol @:Lenny_leonard
precies hetzelfde voorbeeld
P0epzor was erg druk vannacht, die komt vrijwel nooit in de sc.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat ook weer helemaal nergens over.
Dank voor het laten weten. Gereageerd.
Ik zie het. Kan niet ontkennen dat het als een dolkstoot voelt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
Precies, hier moeten wij fel tegen optreden. Straks gaan mensen nog denken dat we allemaal zoals die totaalidioot zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
P0epzor was erg druk vannacht, die komt vrijwel nooit in de sc.
Die is al dagen druk en ondertussen ook gebanned, maar wij worden erop aangekeken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel de aanstichter. Vanochtend werd ik al gedemoniseerd. Nu de hele VBL sc.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie het. Kan niet ontkennen dat het als een dolkstoot voelt.
Wie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is al dagen druk en ondertussen ook gebanned, maar wij worden erop aangekeken.
Alcohol is wel slecht voor je weerstand he makker. Met de incubatietijd en tijd die staat voor het verslechteren van de symptomen ben je misschien nét de triage-periode voor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet kunnen toch?
Die is echt heel fanatiek, maar verder geen domme jongenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind de COR mods wel aardig
trouwens die ene mod Kyran, volgens mij geen mod van COR is ook wel een leuke user. Wij kunnen wel samen door 1 deur. Zijn aanpak doet mij denken aan Stalin.
Die gast schaar ik niet onder een VBL'er. Duikt allleen maar op als Ajax speelt of als een bepaalde club weer eens verliest.quote:
Oke, dan pak ik er 1 of 2. Mag dat wel?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alcohol is wel slecht voor je weerstand he makker. Met de incubatietijd en tijd die staat voor het verslechteren van de symptomen ben je misschien nét de triage-periode voor.
P0eperd is meer DRT inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast schaar ik niet onder een VBL. Duikt allleen maar op als Ajax speelt of als een bepaalde club weer eens verliest.
vanwege onlo jr?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik begin me inmiddels oprecht zorgen te maken om @:onlogisch
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kerel kraamt zoveel onzin uit.quote:
Dan kan hij weer laten zien hoe zeer hij zichzelf geweldig vindt.quote:
Die gast heeft wel last van onderliggend lijden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
[..]
Die kerel kraamt zoveel onzin uit.
Een uitstekende post.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast heeft wel last van onderliggend lijden.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast heeft wel last van onderliggend lijden.
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Benji heeft last van onderliggend lijden.
Voor hemzelf, het is niks voor hem om vrijwel een hele dag niet te posten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik begin me inmiddels oprecht zorgen te maken om @:onlogisch
Denk dat de opmerkingen van onder andere @Coco. en @fetX flink bijgedragen hebben aan het verlagen van zijn weerstand door hem keihard neer te halen. Dit is een proces van maanden natuurlijk: denk dat @Scrummie2.1 het begin al heeft ingezet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor hemzelf, het is niks voor hem om vrijwel een hele dag niet te posten.
Overigens schijnt die corona extreem veel pijn te kunnen veroorzaken als ik zo de verhalen lees bij mensen die het goed te pakken hebben.
HIJ PRESTEERT HET ELKE KEER WEER OM ANDEREN MET EEN ENORME ARROGANTIE DE LES TE LEZEN. ZIPPORTAL IS DE MINISTER WIEBES VAN DE VBL SCquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
WAT DOE JIJ UIT DE HOOGTE?!
@:kapiteintje
Jeetje zegquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat de opmerkingen van onder andere @:coco. en @:fetx flink bijgedragen hebben aan het verlagen van zijn weerstand door hem keihard neer te halen. Dit is een proces van maanden natuurlijk: denk dat @:scrummie2.1 het begin al heeft ingezet.
Wil daarom hen drie persoonlijk verantwoordelijk stellen als Onlogisch permanent verdwijnt.
Wat een paniekzaaierij hier dan zegquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb hem net even gecontacteerd. Hij is aan het werk.
Langzaam zwijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb hem net even gecontacteerd. Hij is aan het werk.
Ach, het kan altijd nog verergeren he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een paniekzaaierij hier dan zeg
Het is @kapiteintje . De man die voor 960 euro boodschappen deedquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaag zou het al 880 moeten zijn vriend.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is @:kapiteintje . De man die voor 960 euro boodschappen deed![]()
![]()
dan houdt ie zich toch prima aan de richtlijnen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is @:kapiteintje . De man die voor 960 euro boodschappen deed![]()
![]()
Wie??quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig grappige verhalen helaas. Normaal gesproken is daar genoeg ruimte voor, maar nu even niet.
Ik had gisteren opzich wel een geinig gesprek met een zangertje ( @:jancees ) die een paar café's erbij had. Plat Haags, genoeg humor, maar die was wel dubbel genaaid zeg maar.
Lijkt wel COR hier.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor hemzelf, het is niks voor hem om vrijwel een hele dag niet te posten.
Overigens schijnt die corona extreem veel pijn te kunnen veroorzaken als ik zo de verhalen lees bij mensen die het goed te pakken hebben.
HIJ LEEFT NOGquote:
Wie ga je dan nu neuken?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:28 schreef fetX het volgende:
Mijn vriendin is al twee dagen ziek. Gelukkig wonen we niet samen dus die kan even een maand in quarantaine.
Het komt wel erg dichtbij zo.
Dit kwam doordat FOK zo traag is. Fix die handel eens!quote:
Lekker hoor, dit vermindert de pakkans bij vreemdgaan aanzienlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:28 schreef fetX het volgende:
Mijn vriendin is al twee dagen ziek. Gelukkig wonen we niet samen dus die kan even een maand in quarantaine.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie ga je dan nu neuken?
In b4 mijn moeder.
als je daar oprecht blij mee bent zou ik je relatie nog eens heroverwegen maatquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:28 schreef fetX het volgende:
Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker hoor, dit vermindert de pakkans bij vreemdgaan aanzienlijk.
nieuwe smoes, ''ja maar jij had corona''quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker hoor, dit vermindert de pakkans bij vreemdgaan aanzienlijk.
https://www.rtlz.nl/life/(...)gende-hypotheekrentequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je daar oprecht blij mee bent zou ik je relatie nog eens heroverwegen maat
en "door al die ellende zit ik momenteel niet zo goed in mijn vel"quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nieuwe smoes, ''ja maar jij had corona''
Dat zeggen de mods in COR ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en "door al die ellende zit ik momenteel niet zo goed in mijn vel"
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.rtlz.nl/life/(...)gende-hypotheekrente
Slecht nieuws voor jou.
zou haar doen al is ze beetje overgewaardeerdquote:
die bestaat al, onder huppelkutjes die gaan backpacken in azië en daar zichzelf gaan vindenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en "door al die ellende zit ik momenteel niet zo goed in mijn vel"
filmpje laad nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)-cafe-hendriks-genee
@:JanCees , barmannetje was niet zo tevreden
haha, die ken ik uit de omgevingquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die bestaat al, onder huppelkutjes die gaan backpacken in azië en daar zichzelf gaan vinden
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die bestaat al, onder huppelkutjes die gaan backpacken in azië en daar zichzelf gaan vinden
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Had Trump nog wat leuks?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:35 schreef aTypisch het volgende:
ik heb gekozen voor de persconferentie van sony over de ps5 ipv die van trump
foute keuze heb ik nu door
Meestal vinden ze gewoon een smerige vent en cokequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@KnutdeIJsbeerquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meestal vinden ze gewoon een smerige vent en coke
Welkequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:46 schreef Zipportal het volgende:
Goeiste Flodder aflevering nu.
@:PicoMMP
@:jr-style-93
Die was twee weken geleden ook al.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:46 schreef Zipportal het volgende:
Goeiste Flodder aflevering nu.
@:jr-style-93
Ja, ik weet ook niet wat dat is met RTL de laatste maanden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die was twee weken geleden ook al.
Maar wel genot inderdaad.
Ik ruk me elke keer weer helemaal leeg op Tatjana boh
poppenspeler.pyquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laad
Hahahaha debiel
Dank @:picommp voor mention
Goed bezig maat, het is wel duidelijk wie hier aan de touwtjes trekt.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk even in de url. Zo heb ik het gifje destijds opgeslagen.
Dit ervaar ik als een grote belediging.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mail maar naar imgdumper.nlquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ervaar ik als een grote belediging.
JIJ GAAT DAT NU AANPASSEN
Done.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mail maar naar imgdumper.nl
Afgehandeld.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap hem weer eens niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
@:Caland
@:El-Stinho
@:Wereldgozer
@:Kapiteintje
@:Scrummie2.1
@:maxi-mus
@:elan
.gif achterlijke tering mongoolquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dom varken.
Dat plaatje heet ggmm.jpg
Daarmee insinueert zipportal dat ik dat ben!
Oh jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
.gif achterlijke tering mongool
@:AFCNiels
Achterlijke tering mongoolquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
.gif achterlijke tering mongool
Jeetje, wat ludiek van Zipportal. De tranen rollen werkelijk over mijn wangen van het lachen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dom varken.
Dat plaatje heet ggmm.jpg
Daarmee insinueert zipportal dat ik dat ben!
Elan.gifquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje, wat ludiek van Zipportal. De tranen rollen werkelijk over mijn wangen van het lachen.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
twitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb maxi-mus nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!
Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!
@rtl7darts laat maxi-mus aub thuis. reageer retweet
*teringmongoolquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
*teringmongool
Achterlijke teringmongool
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb maxi-mus nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!
Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!
@:rtl7darts laat maxi-mus aub thuis. reageer retweet
Daarom ook een uitstekende TT in COR.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Bizar.
Gewoon een griepjequote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Bizar.
Krijg het idee dat die Italianen ook wel redelijke dramaqueens zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Bizar.
Ik heb het ook maar even in het coronatopic geplaatst. Ik vind dat ze daar wel erg luchtig doen over dit virus! Misschien dat dit artikel hun ogen opent.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Bizar.
Dit is wel in Bergamo hé, daar is het wel echt een shitshow hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg het idee dat die Italianen ook wel redelijke dramaqueens zijn.
lopen 11 dagen voor op ons ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Bizar.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar even in het coronatopic geplaatst. Ik vind dat ze daar wel erg luchtig doen over dit virus! Misschien dat dit artikel hun ogen opent.
Ik geloof je direct. Ben benieuwd of we het hier ook zo erg te verduren krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is wel in Bergamo hé, daar is het wel echt een shitshow hoor.
Ik hoop het niet ouwe reus. Is ook niet overal in Italië zo erg als daar maar wel verschrikkelijk als je niet fatsoenlijk afscheid kan nemen van een geliefde.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Ben benieuwd of we het hier ook zo erg te verduren krijgen.
Ik heb haar al terechtgewezen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:38 schreef KingRoland het volgende:
Ondertussen is Karina op Twitter weer ordinair bezig
https://twitter.com/EsthervdBroek81/status/1240202118780391424quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je een link? (@:onlogisch zou nu een kinderachtig plaatje plaatsen)
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
GODVERDOMME IK ZOCHT ECHT 2 MINUTEN LANG
Goed zo, ik ben bang dat het anders helemaal uit de hand loopt met @Karina op twitter.quote:
Kijk dit is dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb maxi-mus nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!
@:rtl7darts laat maxi-mus aub thuis. reageer retweet
Het is geen weersverschijnsel he? Gaat het hier regenen of waait het over?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Ben benieuwd of we het hier ook zo erg te verduren krijgen.
Ja hoor, alsof jullie dat niet willen zienquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed zo, ik ben bang dat het anders helemaal uit de hand loopt met @:Karina op twitter.
Ik heb je al een filmpje gestuurdquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof jullie dat niet willen zien
Heeft net nog gepost tochquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef KingRoland het volgende:
@:kapiteintje @:ggmm en ik zijn bezorgd om Onlo.
@:onlogisch lul reageer eens
Noord-Korea claimt overwinning op coronavirusquote:
Noord-Korea neemt geen halve maatregelen en sluit het land van de buitenwereld af.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Noord-Korea claimt overwinning op coronavirus
[ afbeelding ]
Dit verbaast jou vast niks.
Opperbaas Kim heeft geen mondkapje nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha lijkt POL wel precies dezelfde handelswijzequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al gedeeld in DE APPquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
https://twitter.com/Olafvandijk/status/1240343103111860224
Ik was net even koffie aan het halen. Daarvoor klonk hij ook al niet erg goed.quote:
Ja oogde wat zenuwachtig, zeker.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was net even koffie aan het halen. Daarvoor klonk hij ook al niet erg goed.
STERVEN IN HET HARNAS !!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal heeft de beste gif gepost
[ afbeelding ]
Dat heb je wel vaker bij goede posts.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:KingRoland voor het eerst in maanden een goede post zien maken, in COR.
Ik wist niet wat ik las.
Leuk je weer te treffen hier.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker bij goede posts.
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pipo heeft natuurlijk ook al anderhalve week niet geslapen.
linkje?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:KingRoland voor het eerst in maanden een goede post zien maken, in COR.
Ik wist niet wat ik las.
Aangenaam weerzien inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk je weer te treffen hier.
Gaan de mods nu al de TT bepalenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe note is uit![]()
![]()
"nokken met NEGERSEX in de TT van de COR reeks."
Goed beleid?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe note is uit![]()
![]()
"nokken met NEGERSEX in de TT van de COR reeks."
Dankzij deze post heb ik zojuist een zeker nummer gedraaid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Lenny daar zo vervelend doet.
Van Opgezwolle?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dankzij deze post heb ik zojuist een zeker nummer gedraaid.
Lockdownedquote:COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #350 Schorsing
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
Die Koolmees was er wel snel bij.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wtf is er mis met die Wiebes, echt
Mooi momentje voor VI haha
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wtf is er mis met die Wiebes, echt
Mooi momentje voor VI haha
Hond is gecoronaedquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/ceb6ab82a350a3985180b8a290b8e9f7.jpg
@:bolasie
Tijd voor alweer een nieuwe UI dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zojuist een nies gedaan.
Je moer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijd voor alweer een nieuwe UI dan.
Ik nog helemaal niet vandaag. Goeie vraag over die anus trouwens! Dit laat maar weer eens zien wat een betrokken persoon je bent.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zojuist een nies gedaan.
Ik nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:30 schreef aTypisch het volgende:
heeft iemand voor mij het werreke voor jekkgeld berghuis gifje?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:30 schreef aTypisch het volgende:
heeft iemand voor mij het werreke voor jekkgeld berghuis gifje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |