quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
GODVERDOMME IK ZOCHT ECHT 2 MINUTEN LANG
Goed zo, ik ben bang dat het anders helemaal uit de hand loopt met @Karina op twitter.quote:
Kijk dit is dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb maxi-mus nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!
Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!
@:rtl7darts laat maxi-mus aub thuis. reageer retweet
Het is geen weersverschijnsel he? Gaat het hier regenen of waait het over?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Ben benieuwd of we het hier ook zo erg te verduren krijgen.
Ja hoor, alsof jullie dat niet willen zienquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed zo, ik ben bang dat het anders helemaal uit de hand loopt met @:Karina op twitter.
Ik heb je al een filmpje gestuurdquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof jullie dat niet willen zien
Heeft net nog gepost tochquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef KingRoland het volgende:
@:kapiteintje @:ggmm en ik zijn bezorgd om Onlo.
@:onlogisch lul reageer eens
Noord-Korea claimt overwinning op coronavirusquote:
Noord-Korea neemt geen halve maatregelen en sluit het land van de buitenwereld af.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Noord-Korea claimt overwinning op coronavirus
[ afbeelding ]
Dit verbaast jou vast niks.
Opperbaas Kim heeft geen mondkapje nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha lijkt POL wel precies dezelfde handelswijzequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |