quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:47 schreef Coco. het volgende:
lol @:Lenny_leonard
precies hetzelfde voorbeeld
P0epzor was erg druk vannacht, die komt vrijwel nooit in de sc.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat ook weer helemaal nergens over.
Dank voor het laten weten. Gereageerd.
Ik zie het. Kan niet ontkennen dat het als een dolkstoot voelt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
We worden gedemoniseerd in de OP van het Corona topic.
Precies, hier moeten wij fel tegen optreden. Straks gaan mensen nog denken dat we allemaal zoals die totaalidioot zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
P0epzor was erg druk vannacht, die komt vrijwel nooit in de sc.
Die is al dagen druk en ondertussen ook gebanned, maar wij worden erop aangekeken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel de aanstichter. Vanochtend werd ik al gedemoniseerd. Nu de hele VBL sc.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie het. Kan niet ontkennen dat het als een dolkstoot voelt.
Wie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is al dagen druk en ondertussen ook gebanned, maar wij worden erop aangekeken.
Alcohol is wel slecht voor je weerstand he makker. Met de incubatietijd en tijd die staat voor het verslechteren van de symptomen ben je misschien nét de triage-periode voor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik pizza. Daarna speciaalbier klappen.
Moet kunnen toch?
Die is echt heel fanatiek, maar verder geen domme jongenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind de COR mods wel aardig
trouwens die ene mod Kyran, volgens mij geen mod van COR is ook wel een leuke user. Wij kunnen wel samen door 1 deur. Zijn aanpak doet mij denken aan Stalin.
Die gast schaar ik niet onder een VBL'er. Duikt allleen maar op als Ajax speelt of als een bepaalde club weer eens verliest.quote:
Oke, dan pak ik er 1 of 2. Mag dat wel?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alcohol is wel slecht voor je weerstand he makker. Met de incubatietijd en tijd die staat voor het verslechteren van de symptomen ben je misschien nét de triage-periode voor.
P0eperd is meer DRT inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast schaar ik niet onder een VBL. Duikt allleen maar op als Ajax speelt of als een bepaalde club weer eens verliest.
vanwege onlo jr?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik begin me inmiddels oprecht zorgen te maken om @:onlogisch
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kerel kraamt zoveel onzin uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |