dan houdt ie zich toch prima aan de richtlijnen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is @:kapiteintje . De man die voor 960 euro boodschappen deed![]()
![]()
Wie??quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig grappige verhalen helaas. Normaal gesproken is daar genoeg ruimte voor, maar nu even niet.
Ik had gisteren opzich wel een geinig gesprek met een zangertje ( @:jancees ) die een paar café's erbij had. Plat Haags, genoeg humor, maar die was wel dubbel genaaid zeg maar.
Lijkt wel COR hier.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een paniekzaaierij hier dan zeg
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor hemzelf, het is niks voor hem om vrijwel een hele dag niet te posten.
Overigens schijnt die corona extreem veel pijn te kunnen veroorzaken als ik zo de verhalen lees bij mensen die het goed te pakken hebben.
HIJ LEEFT NOGquote:
Wie ga je dan nu neuken?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:28 schreef fetX het volgende:
Mijn vriendin is al twee dagen ziek. Gelukkig wonen we niet samen dus die kan even een maand in quarantaine.
Het komt wel erg dichtbij zo.
Dit kwam doordat FOK zo traag is. Fix die handel eens!quote:
Lekker hoor, dit vermindert de pakkans bij vreemdgaan aanzienlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:28 schreef fetX het volgende:
Mijn vriendin is al twee dagen ziek. Gelukkig wonen we niet samen dus die kan even een maand in quarantaine.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie ga je dan nu neuken?
In b4 mijn moeder.
als je daar oprecht blij mee bent zou ik je relatie nog eens heroverwegen maatquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:28 schreef fetX het volgende:
Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker hoor, dit vermindert de pakkans bij vreemdgaan aanzienlijk.
nieuwe smoes, ''ja maar jij had corona''quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker hoor, dit vermindert de pakkans bij vreemdgaan aanzienlijk.
https://www.rtlz.nl/life/(...)gende-hypotheekrentequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je daar oprecht blij mee bent zou ik je relatie nog eens heroverwegen maat
en "door al die ellende zit ik momenteel niet zo goed in mijn vel"quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nieuwe smoes, ''ja maar jij had corona''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |