Die gast heeft wel last van onderliggend lijden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
[..]
Die kerel kraamt zoveel onzin uit.
Een uitstekende post.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast heeft wel last van onderliggend lijden.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast heeft wel last van onderliggend lijden.
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Benji heeft last van onderliggend lijden.
Voor hemzelf, het is niks voor hem om vrijwel een hele dag niet te posten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik begin me inmiddels oprecht zorgen te maken om @:onlogisch
Denk dat de opmerkingen van onder andere @Coco. en @fetX flink bijgedragen hebben aan het verlagen van zijn weerstand door hem keihard neer te halen. Dit is een proces van maanden natuurlijk: denk dat @Scrummie2.1 het begin al heeft ingezet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor hemzelf, het is niks voor hem om vrijwel een hele dag niet te posten.
Overigens schijnt die corona extreem veel pijn te kunnen veroorzaken als ik zo de verhalen lees bij mensen die het goed te pakken hebben.
HIJ PRESTEERT HET ELKE KEER WEER OM ANDEREN MET EEN ENORME ARROGANTIE DE LES TE LEZEN. ZIPPORTAL IS DE MINISTER WIEBES VAN DE VBL SCquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
WAT DOE JIJ UIT DE HOOGTE?!
@:kapiteintje
Jeetje zegquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat de opmerkingen van onder andere @:coco. en @:fetx flink bijgedragen hebben aan het verlagen van zijn weerstand door hem keihard neer te halen. Dit is een proces van maanden natuurlijk: denk dat @:scrummie2.1 het begin al heeft ingezet.
Wil daarom hen drie persoonlijk verantwoordelijk stellen als Onlogisch permanent verdwijnt.
Wat een paniekzaaierij hier dan zegquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb hem net even gecontacteerd. Hij is aan het werk.
Langzaam zwijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb hem net even gecontacteerd. Hij is aan het werk.
Ach, het kan altijd nog verergeren he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een paniekzaaierij hier dan zeg
Het is @kapiteintje . De man die voor 960 euro boodschappen deedquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een paniekzaaierij hier dan zeg
Vandaag zou het al 880 moeten zijn vriend.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is @:kapiteintje . De man die voor 960 euro boodschappen deed![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |