quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:31 schreef NoCigar het volgende:
Ik ga echt over mijn nek van dat valse sentiment bij het uit het raam zingen van een paar idioten in een amper getroffen stad. Geprivilegieerde mensen die Italianen die echt in de ellende zitten nadoen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:47 schreef El-Stinho het volgende:
Giovanca abzent @:Zipportal
Margje Fiksed
Dan kijken we morgen wel weer met het Godenduoquote:
Hangt wel van de gasten af. Ik ga niet tegen mijn zin kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan kijken we morgen wel weer met het Godenduo
Er is geen Giovanca en de gasten zijn best aardig, nieuwswaardig gezien dan.quote:
Ik heb Netflix op Engels staan, dan kun je hem nu al bekijken. Met ondertiteling als je dat zou willen.quote:
Afleveringen komen altijd dinsdagochtend uit, wereldwijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik heb Netflix op Engels staan, dan kun je hem nu al bekijken. Met ondertiteling als je dat zou willen.
Dan ken je toch meekijken vanavond, kom op, wordt lachen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Afleveringen komen altijd dinsdagochtend uit, wereldwijd.
Ik heb nog meer te doen vandaag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dan ken je toch meekijken vanavond, kom op, wordt lachen.
twitter:op1npo twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:59:40Vanavond is er een nieuw gezicht aan de #Op1-tafel te zien! @MargjeFikse vervangt de vaste partner van @TijsvandenBrink Giovanca, zij zit helaas ziek thuis.
Om 22:20 zijn Tijs en Margje namens de @EOnl te zien op @NPO1!
Ga voor meer info naar https://t.co/tb7DIEbqHy https://t.co/H1nM8NoxbF reageer retweet
Huisartsen voelen dit trouwens ook in de portemonnee. Ze doen allemaal telefonisch consult ipv face-to-face en daar krijgen ze minder vergoeding voor.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel fijn dat je veel klanten uit de publieke sector hebt...dan valt het tenminste niet helemaal stil.
Ik sla vanavond over.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:10 schreef Zipportal het volgende:
Talkshow Op1 zeven dagen per week te zien
https://www.ad.nl/show/ta(...)ek-te-zien~a057bf3a/
De NPO doet aan whitewashing.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:37 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Giovanca is gewoon weg gephotoshopped door de stagiair
Nee toch? De teller staat sinds gisteren op 19 dacht ik.quote:
Ja, wil ik ook wel eens weten want het zijn niet alleen ouderen die dood gaan!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:23 schreef Oostblokkert het volgende:
Is er ergens een statistiek die aantoont om welke leeftijden en gezondheidstoestand het gaat van de gevallen overledenen van Corona?
Nog geen uitslag van de test. Zus voelt zich vandaag alweer stukken beter. En heeft vandaag zelfs de hele dag gewerkt thuis. Zal wel Corona geweest zijn maar gewoon overwonnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet eng gaan dromen over je zus he.
Vandaag 24 -> 43 (+19)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:23 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee toch? De teller staat sinds gisteren op 19 dacht ik.
Gisteren was het al twintig, dacht ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:23 schreef BlackNero het volgende:
Nee toch? De teller staat sinds gisteren op 19 dacht ik.
Ik ga van geen enkele regeling gebruik maken, maar mooi dat het beschikbaar wordt gesteld door het kabinet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:24 schreef svann het volgende:
[..]
Jouw 'aanvulling' tot het sociaal minimum zou negatief uitvallen -hoop ik voor je.
Al kan ik me voorstellen dat ze dat niet vrijgeven om paniek voor kwetsbare groepen te onthouden en dat de 'gezonde' en 'jonge' mensen het niet gaan bagatelliseren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook wel eens weten want het zijn niet alleen ouderen die dood gaan!
Hé bah.quote:
Dit vraagt superniger ook voor mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:25 schreef superniger het volgende:
Is Dream school van vandaag het terugkijken waard?
Sommige ''gezonde'' jongeren komen er nu pas achter dat ze met iets lopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Al kan ik me voorstellen dat ze dat niet vrijgeven om paniek voor kwetsbare groepen te onthouden en dat de 'gezonde' en 'jonge' mensen het niet gaan bagatelliseren.
Gelukkig, goed nieuws.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:24 schreef monkyyy het volgende:
Nog geen uitslag van de test. Zus voelt zich vandaag alweer stukken beter. En heeft vandaag zelfs de hele dag gewerkt thuis. Zal wel Corona geweest zijn maar gewoon overwonnen.
Lenen tegen je overwaardequote:
Huisbaas Bob vragen of je wat later mag betalen of misschien op een andere manierquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:34 schreef BlackNero het volgende:
Maar hoe gaan ze dat regelen met zzp'ers die een Amsterdamse huur betalen ten opzichte van iemand die in Arnhem huurt? Krijgen die hetzelfde bedrag?
Whut.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Huisbaas Bob vragen of je wat later mag betalen of misschien op een andere manier
Allemaal leuk die zzp'ers, maar hoe zit het met de cowboys?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Huisbaas Bob vragen of je wat later mag betalen of misschien op een andere manier
Moeten ze maar naar Groningen verkassen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:34 schreef BlackNero het volgende:
Maar hoe gaan ze dat regelen met zzp'ers die een Amsterdamse huur betalen ten opzichte van iemand die in Arnhem huurt? Krijgen die hetzelfde bedrag?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:38 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Allemaal leuk die zzp'ers, maar hoe zit het met de cowboys?
Gemist. Wat dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:41 schreef BlackNero het volgende:
Baudet heeft straf gehad van Jensen.
SAD
Bij zijn laatste video?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:41 schreef BlackNero het volgende:
Baudet heeft straf gehad van Jensen.
SAD
Ja, heb ik gisteren gezien, Wat vond jij er van?quote:
Hij vertelde niets over Italië, dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:43 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, heb ik gisteren gezien, Wat vond jij er van?
Baudet is in de val gelopen van links. Door te roepen om een lockdown kon Rutten daar naar luisteren en een goede staatsman spelen volgens mij. Voor goede duiding moet je bij Oostblokkert zijnquote:
Hij -Jensen- neemt alles ook wel heel persoonlijk. Hij begon zijn eigen kijkers een beetje af te vallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij vertelde niets over Italië, dat zegt genoeg.
En dat alles dankzij Baudet? Right.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
Baudet is in de val gelopen van links. Door te roepen om een lockdown kon Rutten daar naar luisteren en een goede staatsman spelen volgens mij. Voor goede duiding moet je bij Oostblokkert zijn
Even voor de helderheid he, ik ben geen supporter van Jensen. Ik pak zo nu en dan een podcast mee, half luisterend, geef een mening als het interessant kan zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Voor goede duiding moet je bij Oostblokkert zijn
Weet ik wel pik. Ik kijk het ook af en toe. Gisteren stond er ''Rechts zit fout'' dan ga ik wel kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:50 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Even voor de helderheid he, ik ben geen supporter van Jensen. Ik pak zo nu en dan een podcast mee, half luisterend, geef een mening als het interessant kan zijn.
Die laatste had ik toevallig gekeken om te zien hoe erg hij nog in de contramine kan blijven.
sarsquote:
quote:
Oh dat valt me nu pas op.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:50 schreef superniger het volgende:
Toch had ik liever Giovanca gezien vandaag.
Dan hadden we nog wat te lachen.
Heb het gezien... kan hem vergaand volgen.. Bill Gates enzo en minderen wereldbevolking etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]![]()
Wat vond jij van de laatste Jensen uitzending?
quote:
Oja, dat Bill Gates-fragment was ook best heftig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb het gezien... kan hem vergaand volgen.. Bill Gates enzo en minderen wereldbevolking etc.
Er zijn ook mensen die hun bijdrage stop hebben gezet....![]()
Maar of dit allemaal 'gepland' is gaat wel ver hoor!
Daar wordt echt wel naar te kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:55 schreef Oostblokkert het volgende:
Die viroloog trekt de vergelijking met die oost-aziatische landen, daar had Baudet het ook over en dat lijkt me verstandig. Onwerkelijk dat daar niet naar gekeken wordt.
Ja, die varkenspest!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oja, dat Bill Gates-fragment was ook best heftig.
Ja hij had wel een aantal sterke punten. Die kijkersvragen waren ook goed. Over de varkenspest enzo.
Ik krijg de indruk van niet. Baudet stelde daar kamervragen over en kreeg te horen dat ze zich niet hadden verdiept, aanhalend door Baudet, een land als Singapore.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Daar wordt echt wel naar te kijken.
Daar hebben de vakmensen/virologen echt geen Baudet voor nodig.
Hij ging toch niet Bill Gates bashen hoop ik?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oja, dat Bill Gates-fragment was ook best heftig.
Ja hij had wel een aantal sterke punten. Die kijkersvragen waren ook goed. Over de varkenspest enzo.
Het was een karaktermoord, serieusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij ging toch niet Bill Gates bashen hoop ik?
Maar niet op z'n Giovancas!quote:
Zonde dat ze Knevel niet wilden optrommelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:59 schreef BobW het volgende:
Wel zielig dat Tijs steeds naast een amateur moet zitten.
Nee, maar Gates heeft voorspellingen gedaan die redelijk uitgekomen zijn door Corona!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij ging toch niet Bill Gates bashen hoop ik?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, maar Gates heeft voorspellingen gedaan die redelijk uitgekomen zijn door Corona!
Knevel was een verademing in vergelijking met de B-presentatoren nuquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde dat ze Knevel niet wilden optrommelen.
Risicogroepquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde dat ze Knevel niet wilden optrommelen.
quote:
Op1 heeft Hugo en die komt ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij VI doen ze daar ook niet moeilijk over.
Michael van Praag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Wat een kutpresentatoren...
Heel de tijd “proberen” ze de woorden van de viroloog samen te vatten, maar de materie gaat ze de pet te boven...
Ben al geen fan van Thijs, maar wie is die mongool naast hem?
Jawel, ik netquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:06 schreef KINGIEE het volgende:
De domheid van mensen. Iedereen in lockdown. Laten we de mensen bij elkaar roepen voor een simpel boeketje. En niemand die het zegt
gRoePsimMuniTeITquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:07 schreef KINGIEE het volgende:
Door dit soort mensen komt er binnenkort dus een totale lockdown
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:09 schreef svann het volgende:
Voortaan voetballen met anderhalve meter afstand.
Scheelt ook in de overtredingen.
Die blijft altijd doorwerken. Zijn hysterische nicht Marga zal wel met pensioen zijn, die zie je nooit meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:08 schreef Caland het volgende:
Dacht dat Van Praag (onder een cirkelzaag) met pensioen was.
Dat kun je ook prima online doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Schaken gaat gewoon door. Dat zijn de echte bikkels
Schaken zonder publiek is een doodsteek voor die sport.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Schaken gaat gewoon door. Dat zijn de echte bikkels
Calma calmaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan deze presentatoren
Dus jij vindt de presentatoren goed?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Een gast vertelt wat, legt iets uit, en de presentatoren vatten het compleet verkeerd samen waardoor de gast weer opnieuw kan gaan uitleggen
quote:
Fritsje Huffnagel trekt dit niet, en hij heeft het al zo moeilijk.quote:
Lex Goudsmit was vroeger een held. Thomas en Senior herinner ik me nog.quote:
Uitslag binnen, geen Coronaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nog geen uitslag van de test. Zus voelt zich vandaag alweer stukken beter. En heeft vandaag zelfs de hele dag gewerkt thuis. Zal wel Corona geweest zijn maar gewoon overwonnen.
Dan had de hele afdeling radiologie het nu ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Jammer, dan had ze het achter de rug.
Dat is dan ook weer onhandig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan had de hele afdeling radiologie het nu ook
De coole zoomers zouden zeggen: big oofquote:
Hij ging onderuit.quote:
Maxima belt mij wel eens voor een afspraakje in van der Valk!quote:
Daar moet je geen ruzie mee gaan maken als je iets wil van de NPO!quote:
Dat is op zich wel opmerkelijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen zat weer in zijn eigen rol, PvdD wilde minder dieren,
Het was weer ouderwets ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen zat weer in zijn eigen rol, PVV/FvD anti regering, PvdD wilde minder dieren, D66 wil EU etc
Baudet wilde goedkoop scoren met het klimaatakkoord.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen zat weer in zijn eigen rol, PVV/FvD anti regering, PvdD wilde minder dieren, D66 wil EU etc
Hoe sleepte hij dat erbij?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Baudet wilde goedkoop scoren met het klimaatakkoord.
Jahquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:32 schreef BasEnAad het volgende:
Steeds roepen dat het eigenlijk niet oke is die beelden te tonen, maar het wel steeds doen
Volgens hem moeten die maatregels worden afgeschaft en de miljarden die vrijkomen in de economie worden gestoken.quote:
Hoe kun je jezelf blijven aankijken zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Laten we stoppen met dat beeld...
reeds 2 keer uitgezonden...
Ah, jij refereert naar DWDD?!quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hoe kun je jezelf blijven aankijken zeg.
Henk en Ingrid, die gisteren met het gezin naar de IKEA zijn geweest, zijn het helemaal met hun eens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Wilders en Baudet weer makkelijk scoren van de zijkant.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Henk en Ingrid, die gisteren met het gezin naar de IKEA zijn geweest, zijn het helemaal met hun eens.
Op zich geen verkeerd punt toch? We hebben momenteel wel andere prioriteiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens hem moeten die maatregels worden afgeschaft en de miljarden die vrijkomen in de economie worden gestoken.
. Nee, amper gezien vandaag. Ik bedoel zo'n uitspraak doen terwijl je het tegenovergestelde doet.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Henk en Ingrid, die gisteren met het gezin naar de IKEA zijn geweest, zijn het helemaal met hun eens.
De economie gaat wel klappen krijgen hoor. Daar hebben het nu niet over. Maar het staat er echt slecht voor op dit moment in de eurozone.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens hem moeten die maatregels worden afgeschaft en de miljarden die vrijkomen in de economie worden gestoken.
Het is een terechte discussie, maar dit is niet het moment om daar over te debatteren. Het gaat nu om mensenlevens en de economie enigszins draaiend te houden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op zich geen verkeerd punt toch? We hebben momenteel wel andere prioriteiten.
Gratis thuisbezorgd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Een échte lockdown is dat je niet meer het huis uit mag en dat het leger bij iedereen plastic tasjes met eten aan de deurklink hangt
Ben je even kwijt nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
. Nee, amper gezien vandaag. Ik bedoel zo'n uitspraak doen terwijl je het tegenovergestelde doet.
De geldmachines staan nu (figuurlijk) 24/7 te printen. Vrees een beetje voor hyperinflatie...spaarcentjes zullen verdampen helaas.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:36 schreef BlackNero het volgende:
[..]
De economie gaat wel klappen krijgen hoor. Daar hebben het nu niet over. Maar het staat er echt slecht voor op dit moment in de eurozone.
Ieder land heeft daarvoor zijn eigen definitie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:40 schreef BobW het volgende:
Laat Ab even schetsen hoe een lockdown eruit ziet.
Ik hoop toch niet mee te maken . Al woon ik zes jaar alleen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Een échte lockdown is dat je niet meer het huis uit mag en dat het leger bij iedereen plastic tasjes met eten aan de deurklink hangt
O, ik dacht dat ik in jouw ogen iets fout gedaan zou hebben....quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb het over die presentatrice, niet over jou, misschien is het dat?
Dat gaat hier vroeg of laat ook gewoon gebeuren. Zolang mensen massaal naar de bouwmarkt gaan enzovoort...quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
MAGAquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Amerika heeft zojuist Zuid-Korea ingehaald qua confirmed cases
Ab komt vaak aan het woord bijna elke avond in talkshow.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:43 schreef matthijst het volgende:
Ab zit er hoofdschuddend en zuchtend bij. Krijgt hopelijk nog even 't woord.
Ik was onduidelijk en ben overigens niet zo van zulke op depersoon-discussies over het algemeen. Sorryquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik in jouw ogen iets fout gedaan zou hebben....
Het is vooral idioot dat men met het hele gezin die winkels in gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:45 schreef matthijst het volgende:
Lekker vakantie voor iedereen, bouwmarktje, tuincentrum.
Die winkels gaan niet voor niks dicht.
Hoe wordt dat eigenlijk op scholen opgelost? Lessen opnemen en doorsturen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik blijf mooi binnen, maar mijn partner is docente/schoolbestuurder en heeft de gewoonte elke avond weer even onhygiënisch thuis te komen
Yep, dus snap dat ze dan dichtgaanquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral idioot dat men met het hele gezin die winkels in gaat.
Lockdown is niemand naar buiten, zoals in china.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:47 schreef svann het volgende:
[..]
Horeca was daar eerder dicht dan bij ons.
Ja, zondag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Engeland hield laatst toch nog een marathon
Jensen pinkte een traantje weg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Engeland hield laatst toch nog een marathon
Zeg tegen haar dat ze extra lactacyd moet gebruiken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik blijf mooi binnen, maar mijn partner is docente/schoolbestuurder en heeft de gewoonte elke avond weer even onhygiënisch thuis te komen
Ab wil handhaven op afstand houden.quote:
Ja, ongeveer, maar niet zoals een normaal rooster. Een paar virtuele contactmomenten per dag ook nog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoe wordt dat eigenlijk op scholen opgelost? Lessen opnemen en doorsturen?
Ja die zijn ook dicht meen ik!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |