Het is een terechte discussie, maar dit is niet het moment om daar over te debatteren. Het gaat nu om mensenlevens en de economie enigszins draaiend te houden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op zich geen verkeerd punt toch? We hebben momenteel wel andere prioriteiten.
Gratis thuisbezorgd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Een échte lockdown is dat je niet meer het huis uit mag en dat het leger bij iedereen plastic tasjes met eten aan de deurklink hangt
Ben je even kwijt nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
. Nee, amper gezien vandaag. Ik bedoel zo'n uitspraak doen terwijl je het tegenovergestelde doet.
De geldmachines staan nu (figuurlijk) 24/7 te printen. Vrees een beetje voor hyperinflatie...spaarcentjes zullen verdampen helaas.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:36 schreef BlackNero het volgende:
[..]
De economie gaat wel klappen krijgen hoor. Daar hebben het nu niet over. Maar het staat er echt slecht voor op dit moment in de eurozone.
Ieder land heeft daarvoor zijn eigen definitie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:40 schreef BobW het volgende:
Laat Ab even schetsen hoe een lockdown eruit ziet.
Ik hoop toch niet mee te maken . Al woon ik zes jaar alleen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Een échte lockdown is dat je niet meer het huis uit mag en dat het leger bij iedereen plastic tasjes met eten aan de deurklink hangt
O, ik dacht dat ik in jouw ogen iets fout gedaan zou hebben....quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb het over die presentatrice, niet over jou, misschien is het dat?
Dat gaat hier vroeg of laat ook gewoon gebeuren. Zolang mensen massaal naar de bouwmarkt gaan enzovoort...quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
MAGAquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Amerika heeft zojuist Zuid-Korea ingehaald qua confirmed cases
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |