Ieder land heeft daarvoor zijn eigen definitie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:40 schreef BobW het volgende:
Laat Ab even schetsen hoe een lockdown eruit ziet.
Ik hoop toch niet mee te maken . Al woon ik zes jaar alleen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Een échte lockdown is dat je niet meer het huis uit mag en dat het leger bij iedereen plastic tasjes met eten aan de deurklink hangt
O, ik dacht dat ik in jouw ogen iets fout gedaan zou hebben....quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb het over die presentatrice, niet over jou, misschien is het dat?
Dat gaat hier vroeg of laat ook gewoon gebeuren. Zolang mensen massaal naar de bouwmarkt gaan enzovoort...quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Een échte lockdown is dat je niet meer het huis uit mag en dat het leger bij iedereen plastic tasjes met eten aan de deurklink hangt
MAGAquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Amerika heeft zojuist Zuid-Korea ingehaald qua confirmed cases
Ab komt vaak aan het woord bijna elke avond in talkshow.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:43 schreef matthijst het volgende:
Ab zit er hoofdschuddend en zuchtend bij. Krijgt hopelijk nog even 't woord.
Ik was onduidelijk en ben overigens niet zo van zulke op depersoon-discussies over het algemeen. Sorryquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik in jouw ogen iets fout gedaan zou hebben....
Het is vooral idioot dat men met het hele gezin die winkels in gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:45 schreef matthijst het volgende:
Lekker vakantie voor iedereen, bouwmarktje, tuincentrum.
Die winkels gaan niet voor niks dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |