Hij ging onderuit.quote:
Maxima belt mij wel eens voor een afspraakje in van der Valk!quote:
Daar moet je geen ruzie mee gaan maken als je iets wil van de NPO!quote:
Dat is op zich wel opmerkelijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen zat weer in zijn eigen rol, PvdD wilde minder dieren,
Het was weer ouderwets ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen zat weer in zijn eigen rol, PVV/FvD anti regering, PvdD wilde minder dieren, D66 wil EU etc
Baudet wilde goedkoop scoren met het klimaatakkoord.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen zat weer in zijn eigen rol, PVV/FvD anti regering, PvdD wilde minder dieren, D66 wil EU etc
Hoe sleepte hij dat erbij?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Baudet wilde goedkoop scoren met het klimaatakkoord.
Jahquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:32 schreef BasEnAad het volgende:
Steeds roepen dat het eigenlijk niet oke is die beelden te tonen, maar het wel steeds doen
Volgens hem moeten die maatregels worden afgeschaft en de miljarden die vrijkomen in de economie worden gestoken.quote:
Hoe kun je jezelf blijven aankijken zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Laten we stoppen met dat beeld...
reeds 2 keer uitgezonden...
Ah, jij refereert naar DWDD?!quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hoe kun je jezelf blijven aankijken zeg.
Henk en Ingrid, die gisteren met het gezin naar de IKEA zijn geweest, zijn het helemaal met hun eens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Wilders en Baudet weer makkelijk scoren van de zijkant.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Henk en Ingrid, die gisteren met het gezin naar de IKEA zijn geweest, zijn het helemaal met hun eens.
Op zich geen verkeerd punt toch? We hebben momenteel wel andere prioriteiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens hem moeten die maatregels worden afgeschaft en de miljarden die vrijkomen in de economie worden gestoken.
. Nee, amper gezien vandaag. Ik bedoel zo'n uitspraak doen terwijl je het tegenovergestelde doet.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Henk en Ingrid, die gisteren met het gezin naar de IKEA zijn geweest, zijn het helemaal met hun eens.
De economie gaat wel klappen krijgen hoor. Daar hebben het nu niet over. Maar het staat er echt slecht voor op dit moment in de eurozone.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens hem moeten die maatregels worden afgeschaft en de miljarden die vrijkomen in de economie worden gestoken.
Het is een terechte discussie, maar dit is niet het moment om daar over te debatteren. Het gaat nu om mensenlevens en de economie enigszins draaiend te houden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op zich geen verkeerd punt toch? We hebben momenteel wel andere prioriteiten.
Gratis thuisbezorgd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Een échte lockdown is dat je niet meer het huis uit mag en dat het leger bij iedereen plastic tasjes met eten aan de deurklink hangt
Ben je even kwijt nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
. Nee, amper gezien vandaag. Ik bedoel zo'n uitspraak doen terwijl je het tegenovergestelde doet.
De geldmachines staan nu (figuurlijk) 24/7 te printen. Vrees een beetje voor hyperinflatie...spaarcentjes zullen verdampen helaas.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:36 schreef BlackNero het volgende:
[..]
De economie gaat wel klappen krijgen hoor. Daar hebben het nu niet over. Maar het staat er echt slecht voor op dit moment in de eurozone.
Ieder land heeft daarvoor zijn eigen definitie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:40 schreef BobW het volgende:
Laat Ab even schetsen hoe een lockdown eruit ziet.
Ik hoop toch niet mee te maken . Al woon ik zes jaar alleen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Een échte lockdown is dat je niet meer het huis uit mag en dat het leger bij iedereen plastic tasjes met eten aan de deurklink hangt
O, ik dacht dat ik in jouw ogen iets fout gedaan zou hebben....quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb het over die presentatrice, niet over jou, misschien is het dat?
Dat gaat hier vroeg of laat ook gewoon gebeuren. Zolang mensen massaal naar de bouwmarkt gaan enzovoort...quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
MAGAquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Amerika heeft zojuist Zuid-Korea ingehaald qua confirmed cases
Ab komt vaak aan het woord bijna elke avond in talkshow.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:43 schreef matthijst het volgende:
Ab zit er hoofdschuddend en zuchtend bij. Krijgt hopelijk nog even 't woord.
Ik was onduidelijk en ben overigens niet zo van zulke op depersoon-discussies over het algemeen. Sorryquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik in jouw ogen iets fout gedaan zou hebben....
Het is vooral idioot dat men met het hele gezin die winkels in gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:45 schreef matthijst het volgende:
Lekker vakantie voor iedereen, bouwmarktje, tuincentrum.
Die winkels gaan niet voor niks dicht.
Hoe wordt dat eigenlijk op scholen opgelost? Lessen opnemen en doorsturen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik blijf mooi binnen, maar mijn partner is docente/schoolbestuurder en heeft de gewoonte elke avond weer even onhygiënisch thuis te komen
Yep, dus snap dat ze dan dichtgaanquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral idioot dat men met het hele gezin die winkels in gaat.
Lockdown is niemand naar buiten, zoals in china.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:47 schreef svann het volgende:
[..]
Horeca was daar eerder dicht dan bij ons.
Ja, zondag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Engeland hield laatst toch nog een marathon
Jensen pinkte een traantje weg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Engeland hield laatst toch nog een marathon
Zeg tegen haar dat ze extra lactacyd moet gebruiken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik blijf mooi binnen, maar mijn partner is docente/schoolbestuurder en heeft de gewoonte elke avond weer even onhygiënisch thuis te komen
Ab wil handhaven op afstand houden.quote:
Ja, ongeveer, maar niet zoals een normaal rooster. Een paar virtuele contactmomenten per dag ook nog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoe wordt dat eigenlijk op scholen opgelost? Lessen opnemen en doorsturen?
Ja die zijn ook dicht meen ik!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |