Hoe wordt dat eigenlijk op scholen opgelost? Lessen opnemen en doorsturen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik blijf mooi binnen, maar mijn partner is docente/schoolbestuurder en heeft de gewoonte elke avond weer even onhygiënisch thuis te komen
Yep, dus snap dat ze dan dichtgaanquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral idioot dat men met het hele gezin die winkels in gaat.
Lockdown is niemand naar buiten, zoals in china.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:47 schreef svann het volgende:
[..]
Horeca was daar eerder dicht dan bij ons.
Ja, zondag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Engeland hield laatst toch nog een marathon
Jensen pinkte een traantje weg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Engeland hield laatst toch nog een marathon
Zeg tegen haar dat ze extra lactacyd moet gebruiken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik blijf mooi binnen, maar mijn partner is docente/schoolbestuurder en heeft de gewoonte elke avond weer even onhygiënisch thuis te komen
Ab wil handhaven op afstand houden.quote:
Ja, ongeveer, maar niet zoals een normaal rooster. Een paar virtuele contactmomenten per dag ook nog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoe wordt dat eigenlijk op scholen opgelost? Lessen opnemen en doorsturen?
Ja die zijn ook dicht meen ik!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |