Huisartsen voelen dit trouwens ook in de portemonnee. Ze doen allemaal telefonisch consult ipv face-to-face en daar krijgen ze minder vergoeding voor.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel fijn dat je veel klanten uit de publieke sector hebt...dan valt het tenminste niet helemaal stil.
Ik sla vanavond over.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:10 schreef Zipportal het volgende:
Talkshow Op1 zeven dagen per week te zien
https://www.ad.nl/show/ta(...)ek-te-zien~a057bf3a/
De NPO doet aan whitewashing.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:37 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Giovanca is gewoon weg gephotoshopped door de stagiair
Nee toch? De teller staat sinds gisteren op 19 dacht ik.quote:
Ja, wil ik ook wel eens weten want het zijn niet alleen ouderen die dood gaan!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:23 schreef Oostblokkert het volgende:
Is er ergens een statistiek die aantoont om welke leeftijden en gezondheidstoestand het gaat van de gevallen overledenen van Corona?
Nog geen uitslag van de test. Zus voelt zich vandaag alweer stukken beter. En heeft vandaag zelfs de hele dag gewerkt thuis. Zal wel Corona geweest zijn maar gewoon overwonnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet eng gaan dromen over je zus he.
Vandaag 24 -> 43 (+19)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:23 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee toch? De teller staat sinds gisteren op 19 dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |